Ik kan niet begrijpen dat je zinnen niet met een hoofdletter begint.quote:Op zondag 3 september 2023 16:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je heb voor meer dan 200 miljoen gekocht in 2 seizoenen
dat is schandalig veel geld voor het niveau van ajax op dit moment
ik kan het niet begrijpen dat als je voor meer dan 200 miljoen deze selectie het resultaat is
Als er toch 1 speler een club heeft gered is het Simons wel. Tadic juist niet.quote:Op zondag 3 september 2023 16:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Omdat Tadic, timber en alvarez iets belangrijker waren voor de totale ploeg dan bv Simons.
geen 020 wat is er met je aan de handquote:Op zondag 3 september 2023 16:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je heb voor meer dan 200 miljoen gekocht in 2 seizoenen
dat is schandalig veel geld voor het niveau van ajax op dit moment
ik kan het niet begrijpen dat als je voor meer dan 200 miljoen deze selectie het resultaat is
het is gewoon simpelquote:Op zondag 3 september 2023 16:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kan niet begrijpen dat je zinnen niet met een hoofdletter begint.
quote:Op zondag 3 september 2023 16:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als er toch 1 speler een club heeft gered is het Simons wel. Tadic juist niet.
Die man heeft gewoon een punt.quote:Op zondag 3 september 2023 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De zaakwaarnemer van Vos denkt alleen aan de zaakwaarnemer van Vos en klaagde niet toen Bergwijn voor 30 miljoen werd gekocht dacht ik.
Goed argument.quote:Op zondag 3 september 2023 16:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die man heeft gewoon een punt.
Het V-woord!quote:
Geen normale trainer zou dit pikken, en Steijn pikt het eigenlijk ook niet maar om als ex-trainer van Sparta direct boos te worden werkt ook niet in zijn voordeel.quote:Op zondag 3 september 2023 16:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bosz zal het wel niet geworden zijn omdat die minstens de helft van de aankopen niet gepikt zou hebben.
(Steijn is er ook geen fan als je tussen de regels door leest)
Dat zou erg jammer zijn,quote:
Met de ogen kijken of iemand iets kan met een bal is er inderdaad niet meer bijquote:Op zondag 3 september 2023 17:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen normale trainer zou dit pikken, en Steijn pikt het eigenlijk ook niet maar om als ex-trainer van Sparta direct boos te worden werkt ook niet in zijn voordeel.
Maar goed, ik kan zelf wel lachen om dit OSM-beleid.
Tegen de tijd dat dit elftal een keer draait staan PSV en Feyenoord al een straatlengte voor.quote:Op zondag 3 september 2023 17:06 schreef RamboDirk het volgende:
We zijn net begonnen en een team bouwen kost tijd. Maar het gevoel dat vooralsnog overheerst is dat dit een enorme flater gaat worden voor Ajax.
Wij schrijven 0 punten voor Ajax in de Uuropa Liek.quote:Op zondag 3 september 2023 17:06 schreef RamboDirk het volgende:
We zijn net begonnen en een team bouwen kost tijd. Maar het gevoel dat vooralsnog overheerst is dat dit een enorme flater gaat worden voor Ajax.
In principe heeft Ajax net zoveel verliespunten als Feijenoord momenteel dus dat valt wel mee. PSV lijkt wel beduidend verder op alle fronten.quote:Op zondag 3 september 2023 17:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat dit elftal een keer draait staan PSV en Feyenoord al een straatlengte voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |