Leg maar uit.quote:Op zondag 3 september 2023 16:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je er niets van begrijpt inderdaad.
En dan weer een jaar verpest door niet te investeren in een goede coach.quote:Op zondag 3 september 2023 16:38 schreef alpeko het volgende:
Wanvertoning. Steijn gaat de Kerst echt niet halen. Tuurlijk de selectie is pover en veel nieuwe spelers maar hij is ongeschikt
Zolang je het V-woord maar niet gebruikt.quote:Op zondag 3 september 2023 16:36 schreef Da_Sandman het volgende:
38 nieuwe spelers en allemaal viesboos omdat het niet meteen draait.
Ok TROL.quote:Op zondag 3 september 2023 16:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Als die penalty erin was gegaan was steijn morgen ontslagen
ik verwacht dat steijn de komende 2 weken voor de volgende wedstrijd ontslagen gaat worden.
Hij is gewoon niet de man die een ploeg van zoveel nieuwelingen kan opbouwen
Waardoor de eigen jeugd op de bank komt en vertrekt.quote:
Je kunt vast lezen, doe daar je voordeel mee.quote:
Dom onderbuikgelul.quote:Op zondag 3 september 2023 16:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Waardoor de eigen jeugd op de bank komt en vertrekt.
Makkelijk praten op dit moment ja, we zien het wel als ze tegen elkaar gaan.quote:Op zondag 3 september 2023 16:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Misschien moet je dan even kijken naar de manier waarop dat gebeurd is, want Twente is op dit moment verder dan Ajax…
Blijft nog steeds onbegrijpelijk dat ze niet voor Bosz zijn gegaan als je ziet hoe snel die voetbal erin kreeg in Eindhovenquote:Op zondag 3 september 2023 16:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Feyenoord had nog het excuus van een rode kaart.
Zegt ook wel wat over zo'n Fortuna dat die gewoon niet eens weten te scoren in dit soort wedstrijden. Gewoon extreem matig elftal verder.
Ik vraag mij af of iemand geschikt is om zo’n bijeengeraapte data-selectie te laten draaien.quote:Op zondag 3 september 2023 16:38 schreef alpeko het volgende:
Wanvertoning. Steijn gaat de Kerst echt niet halen. Tuurlijk de selectie is pover en veel nieuwe spelers maar hij is ongeschikt
Oke, dan begrijp ik je niet. Maar viesboos zijn omdat Excelsior en Fortuna niet kapot gespeeld kan worden door een team wat net over de 100 miljoen aan versterkingen binnen heeft begrijp ik prima.quote:Op zondag 3 september 2023 16:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je kunt vast lezen, doe daar je voordeel mee.
Denk dat een Bosz of Slot ook gek geworden was als op deze manier de selectie bij elkaar gebouwd zou worden.quote:Op zondag 3 september 2023 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijft nog steeds onbegrijpelijk dat ze niet voor Bosz zijn gegaan als je ziet hoe snel die voetbal erin kreeg in Eindhoven
Helemaal als je dan bij Steijn uitkomt
Wie is er viesboos? Kunnen weer wat aanpassingen aan de basiself worden gedaan. Rensch en Avila banken. Vd Boomen doet ook pijn aan mn ogen. Tahirovic wat ongelukkig. Mikautadze heel erg lui. Forbs weer lekker naar rechts. Berghuis straks op 10.quote:Op zondag 3 september 2023 16:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Meer dan 100 miljoen uitgeven en dan niet winnen van Excelsior en Fortuna. Natuurlijk ben je dan viesboos.
Bosz had het ook snel voor elkaar bij Dortmund en zijn andere clubs.. alleen storten zijn teams na een maand of zes helemaal in..quote:Op zondag 3 september 2023 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijft nog steeds onbegrijpelijk dat ze niet voor Bosz zijn gegaan als je ziet hoe snel die voetbal erin kreeg in Eindhoven
Met zo’n enorme renovatie is de kans op een tussenjaar enorm groot natuurlijk. Het feit dat een nieuwkomer vandaag direct aanvoerder is zegt al genoeg. Het kan natuurlijk altijd dat het direct loopt en je direct voor het kampioenschap kan gaan. Maar dat is ook een beetje: de wens is vader van de gedachtequote:Op zondag 3 september 2023 16:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ik begreep van enkele Ajacieden hier dat dit geen tussenjaar zou worden. Ik ben benieuwd of zij nog steeds denken dat je met deze selectie overtuigend kampioen gaat worden.
Zonder enige twijfel.quote:Op zondag 3 september 2023 16:44 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Wie is er viesboos? Kunnen weer wat aanpassingen aan de basiself worden gedaan. Rensch en Avila banken. Vd Boomen doet ook pijn aan mn ogen. Tahirovic wat ongelukkig. Mikautadze heel erg lui. Forbs weer lekker naar rechts. Berghuis straks op 10.
Winnen we weer alles met gemak…
In Duitsland en Frankrijk werd Bosz helemaal kapot gemaakt. Tsja als je de cijfers erbij pakt kun je ook niet anders.quote:Op zondag 3 september 2023 16:45 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Bosz had het ook snel voor elkaar bij Dortmund en zijn andere clubs.. alleen storten zijn teams na een maand of zes helemaal in..
Benieuwd wanneer er een boek over wordt geschreven.quote:Op zondag 3 september 2023 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat een Bosz of Slot ook gek geworden was als op deze manier de selectie bij elkaar gebouwd zou worden.
Als je niet kunt inzien dat het inpassen van twaalf nieuwe spelers niet op één dag gaat dan houdt het wel op ja.quote:Op zondag 3 september 2023 16:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oke, dan begrijp ik je niet. Maar viesboos zijn omdat Excelsior en Fortuna niet kapot gespeeld kan worden door een team wat net over de 100 miljoen aan versterkingen binnen heeft begrijp ik prima.
bodz was niet mogelijk vanwege van der sarquote:Op zondag 3 september 2023 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hadden ongetwijfeld wat meer tegengas gegeven tegenover de FM save van de mof.quote:Op zondag 3 september 2023 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat een Bosz of Slot ook gek geworden was als op deze manier de selectie bij elkaar gebouwd zou worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |