Ja, maar dit zijn Tifosi, dit is passie!quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:10 schreef Evenstar het volgende:
Italianen zijn minstens net zo erg als de Britten.
Als dit in Nederland zou gebeuren zou de media er van schande spreken.
Mede mogelijk gemaakt door Ferrari, die verknallen de pit stops of met hun strategie het toch wel weer.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:09 schreef StephanL het volgende:
Morgen winnen is een goede middelvinger
En ik maar denken dat alleen de Nederlandse fans verschrikkelijk zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:10 schreef Evenstar het volgende:
Italianen zijn minstens net zo erg als de Britten.
Als dit in Nederland zou gebeuren zou de media er van schande spreken.
Gewoon doen alsof het niet bestaat, gaat het vanzelf opzoek naar een sub om proberen te trollenquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:08 schreef RealistAtheist het volgende: [..] Begin je weer? sneuneus
![]()
Wie ben jij dan?quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:08 schreef PS. het volgende: [..] Ff kalm met je red bull petje vriend.
Blijkbaar wel want de thuisfavoriet wordt twee keer achtereen niet gestraft. Terecht dus.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alsof het een wat met het ander te maken heeft.
Of gewoon omdat ze door de lage downforce hun banden opvreten.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:10 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door Ferrari, die verknallen de pit stops of met hun strategie het toch wel weer.
Ik weet nog steeds niet wat Vettel zijn "vieze tiete vieze tiete" betekentquote:
True. Ze doen net alsof ze gewonnen hebben.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:10 schreef PzKpfw het volgende:
Net wanneer je dacht dat het niet sneuer kan dan die Engelsen weten die Italianen het wel weer te overtreffen.
Hopelijk ploffen beide Ferrari's morgen.
Slopen hun banden weer door te veel glijden met te weinig downforce.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:11 schreef Newone82 het volgende:
Ferrari. Morgen gaat of motor ploffen of ze screwen het weer up.
Weet Max ook.
NL fans hebben een paar rotte appels, maar de Britten en Italianen zijn gewoon hele kratten van met rotte appels.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En ik maar denken dat alleen de Nederlandse fans verschrikkelijk zijn.
Er gaat sowieso weer iets fout bij Leclerc, bij hem gaat er altijd wel iets fout.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:10 schreef PzKpfw het volgende:
Net wanneer je dacht dat het niet sneuer kan dan die Engelsen weten die Italianen het wel weer te overtreffen.
Hopelijk ploffen beide Ferrari's morgen.
Een Formula 1 fanquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:11 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Wie ben jij dan?en ik ben je vriend niet, makker.
Dat is wel de verwachting dat ze daardoor de race verliezen. Marges zullen niet heel groot zijnquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:12 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Slopen hun banden weer door te veel glijden met te weinig downforce.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |