Voor het eerst sinds een halfjaar een compleet droog F1 weekend.quote:
Niet eerst het record podiumplaatsen op rij pakken?quote:Op zondag 3 september 2023 12:59 schreef Zwoerd het volgende:
Laat Max vandaag het record pakken, dan mag de volgende race een ander wel winnen.
Als hij wint, pakt hij automatisch het podiumquote:Op zondag 3 september 2023 14:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet eerst het record podiumplaatsen op rij pakken?
Maar pakt hij niet dat record.quote:Op zondag 3 september 2023 14:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als hij wint, pakt hij automatisch het podium
Dat andere record is leuker en beterquote:
Tijd dus voor een minister in die F1 auto.quote:
Ook fan van Cruijff of? Die zei ook altijd van dit soort dingenquote:Op zondag 3 september 2023 14:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als hij wint, pakt hij automatisch het podium
31quote:Op zondag 3 september 2023 14:25 schreef _UserName_ het volgende:
En, in welke ronde gaat er een ferrari de motor opblazen?
Eens.quote:Op zondag 3 september 2023 14:19 schreef Eagles89 het volgende:
Eigenlijk best erg dat ik de voorbeschouwing van Ziggo zit te kijken die niet eens beelden van het circuit hebben…maar het is zo gezellig
Nee joh gaat niet gebeuren. Vallen gewoon terug vanwege hun setupquote:Op zondag 3 september 2023 14:25 schreef _UserName_ het volgende:
En, in welke ronde gaat er een ferrari de motor opblazen?
Daar mag niks mee gedaan worden toch? Alleen omlaag wanneer de veiligheid dat nodig acht meen ik.quote:Op zondag 3 september 2023 14:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee joh gaat niet gebeuren. Vallen gewoon terug vanwege hun setup
Dan moeten ze ook echt aan tonen, want anders strafquote:Op zondag 3 september 2023 14:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar mag niks mee gedaan worden toch? Alleen omlaag wanneer de veiligheid dat nodig acht meen ik.
was dat niet tussen de 2 doelpalen? Voorbij de twee doelpalen kan immers ook naast zijnquote:Op zondag 3 september 2023 14:23 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Ook fan van Cruijff of? Die zei ook altijd van dit soort dingen
"Als je de bal voorbij de 2 doelpalen krijgt, dan heb je een doelpunt gemaakt" aldus Cruijf.
quote:
Gaat Mick achterna zoquote:Op zondag 3 september 2023 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die mag straks niet meer rijden.
Hebben een kwali setup gedaan gisteren. Mag inderdaad niks meer aan gebeuren, dus benieuwd hoe ze het doen in de race.quote:Op zondag 3 september 2023 14:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar mag niks mee gedaan worden toch? Alleen omlaag wanneer de veiligheid dat nodig acht meen ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |