Ik vind Vowles ook wel een sympatieke man, legt het altijd rustig en goed uit, hij doet me een beetje denken aan Edd China van wheeler dealersquote:Op zondag 3 september 2023 08:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die Williams is overigens bepaald niet slecht,zelfs Logan Sargeant lijkt er af en toe een redelijk coureur in. Ik denk ook dat hij er beter aan doet om in de Williams te blijven dan om te vertrekken naar een op papier beter team. De druk is laag, zijn teamgenoot matig en Williams zit duidelijk in een opwaartse curve.
Ze zitten er nu wel heel goed bij ja. Er klopt iets niet.quote:Op zondag 3 september 2023 09:00 schreef PzKpfw het volgende:
Ferrari zal wel 'do or die' zijn gegaan voor deze race.
Ze zetten de auto de laatste tijd veel meer op met minder vleugel. Soms werkt het, soms nietquote:Op zondag 3 september 2023 10:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze zitten er nu wel heel goed bij ja. Er klopt iets niet.
Wappert hij tijdens het uitleggen ook steeds met zijn handen dan?quote:Op zondag 3 september 2023 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind Vowles ook wel een sympatieke man, legt het altijd rustig en goed uit, hij doet me een beetje denken aan Edd China van wheeler dealers
Brandstof sensortje stond zeker uit.quote:Op zondag 3 september 2023 10:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het zou mij verbazen als er 2 Ferrari's op het podium eindigen, misschien eentje.quote:Op zondag 3 september 2023 11:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze zetten de auto de laatste tijd veel meer op met minder vleugel. Soms werkt het, soms niet
Fixedquote:Op zondag 3 september 2023 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou mij verbazen als er 2 Ferrari's op het podium eindigen het eind van de race halen, misschien eentje.
Die motoren staan op standje we zien wel of ze ploffen of het einde van de race halen.quote:Op zondag 3 september 2023 10:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Of als hij op laatste moment een penalty krijgtquote:Op zondag 3 september 2023 11:26 schreef tripel7 het volgende:
Probeer je de tifosi voor te stellen als Sainz de hele race leidt, en in de laatste ronde z'n auto een Oostenrijk 2022 doet
We hebben gisteren gezien hoe de FIA dat doet...quote:Op zondag 3 september 2023 11:37 schreef Fer het volgende:
[..]
Of als hij op laatste moment een penalty krijgt
Je had een punt tot je zei dat ferrari de strategie niet verkloot. Geloof je het zelf? Ze hebben er zowat patent op.quote:Op zondag 3 september 2023 11:35 schreef Jane het volgende:
En er is natuurlijk altijd een kans dat de motor niet ploft, de banden het volhouden, Ferrari de strategie niet verkloot, Verstappen iets overkomt, Checo hem in het grind parkeert, Russell teamorders krijgt, enz, enz....
Al hoop ik zelf in dat geval op een stunt van Albon.
Ik heb hem later toegevoegd, maar nee, ik geloof het zelf ook niet.quote:Op zondag 3 september 2023 11:40 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Je had een punt tot je zei dat ferrari de strategie niet verkloot. Geloof je het zelf? Ze hebben er zowat patent op.
Meer door hoeveel setjes banden ze gaanquote:Op zondag 3 september 2023 11:43 schreef PzKpfw het volgende:
Ben benieuwd naar de race pace van Ferrari.
Long runs schijnen wel goed te zijn ook, kan best spannend worden.quote:Op zondag 3 september 2023 11:43 schreef PzKpfw het volgende:
Ben benieuwd naar de race pace van Ferrari.
Ik krijg steeds meer het idee dat dit team gevlogen tijden wanhopig probeert terug te brengen.quote:Op zondag 3 september 2023 09:50 schreef Nizno het volgende:
Russell verklapt: "Ik moest Lewis de hele sessie een tow geven"
heeft niet echt gewerkt als je het verschil tussen George en Lewis bekijkt.
Op zich toch vrij normaal dat 1 per weekend dat voordeel krijgt, al is dat voordeel hier wel groter als je er gebruik van weet te maken.quote:Op zondag 3 september 2023 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het idee dat dit team gevlogen tijden wanhopig probeert terug te brengen.
Afkappen vanuit het niets GENOTquote:Op zondag 3 september 2023 12:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
verkeerde topic, maar de build up livestream begint om 12:50
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |