Leuk voor die jongen dat hij die kans pakt, verder wel met je eens al had hij ook een (simulator) aandeel in 21 bij Red Bull.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat ze Albon te vroeg hebben afgeschreven. Kijk wat ie nu met Williams doet. En het beeld werd vertekend omdat ie 2x slachtoffer was van de Hamilton special in 2e positie.
Ja, maar na Ricciardo verwacht je gewoon dat coureurs binnen 3 tienden blijven. Maar nu na Albon en Gasly Perez ook niet voldoet moet je een keer vaststellen dat Verstappen hun probleem was. Als je dan Ricciardo terughaalt kun je misschien weer naar een kleiner gat omdat ze hetzelfde soort auto leken te willen. Maar niemand verwacht dat het weer zo close wordt.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat ze Albon te vroeg hebben afgeschreven. Kijk wat ie nu met Williams doet. En het beeld werd vertekend omdat ie 2x slachtoffer was van de Hamilton special in 2e positie.
De streep ligt ook op een vast punt, dus het verschil in afstand op de streep is precies nul.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoewel het niemand boeit want het gaat om het idee kan ik er toch niet tegendus: Klopt niet.
Op de streep rijden ze niet de gemiddelde snelheid. Dus die afstand kun je niet op basis van de gemiddelde snelheid bepalen.
De AM is duidelijk om Alonso heen gebouwd.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:20 schreef Ferry_76 het volgende:
Die auto van Stroll zou ook wel gesaboteerd worden denk ik... Zo ver achter Alonso.
Eentje staat slechts pole ook.quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Mooi dat in het weekend waarin HAM stelt dat de teamgenoten van Max er niet zoveel van komen er uiteindelijk 3(!) voor HAM kwalificeren.
Die Williams is overigens bepaald niet slecht,zelfs Logan Sargeant lijkt er af en toe een redelijk coureur in. Ik denk ook dat hij er beter aan doet om in de Williams te blijven dan om te vertrekken naar een op papier beter team. De druk is laag, zijn teamgenoot matig en Williams zit duidelijk in een opwaartse curve.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Sargeant is in ieder geval vele malen beter dan het hopeloze geval dat Latifi heetquote:Op zondag 3 september 2023 08:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die Williams is overigens bepaald niet slecht,zelfs Logan Sargeant lijkt er af en toe een redelijk coureur in. Ik denk ook dat hij er beter aan doet om in de Williams te blijven dan om te vertrekken naar een op papier beter team. De druk is laag, zijn teamgenoot matig en Williams zit duidelijk in een opwaartse curve.
Ik vind Vowles ook wel een sympatieke man, legt het altijd rustig en goed uit, hij doet me een beetje denken aan Edd China van wheeler dealersquote:Op zondag 3 september 2023 08:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die Williams is overigens bepaald niet slecht,zelfs Logan Sargeant lijkt er af en toe een redelijk coureur in. Ik denk ook dat hij er beter aan doet om in de Williams te blijven dan om te vertrekken naar een op papier beter team. De druk is laag, zijn teamgenoot matig en Williams zit duidelijk in een opwaartse curve.
Ze zitten er nu wel heel goed bij ja. Er klopt iets niet.quote:Op zondag 3 september 2023 09:00 schreef PzKpfw het volgende:
Ferrari zal wel 'do or die' zijn gegaan voor deze race.
Ze zetten de auto de laatste tijd veel meer op met minder vleugel. Soms werkt het, soms nietquote:Op zondag 3 september 2023 10:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze zitten er nu wel heel goed bij ja. Er klopt iets niet.
Wappert hij tijdens het uitleggen ook steeds met zijn handen dan?quote:Op zondag 3 september 2023 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind Vowles ook wel een sympatieke man, legt het altijd rustig en goed uit, hij doet me een beetje denken aan Edd China van wheeler dealers
Brandstof sensortje stond zeker uit.quote:Op zondag 3 september 2023 10:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het zou mij verbazen als er 2 Ferrari's op het podium eindigen, misschien eentje.quote:Op zondag 3 september 2023 11:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze zetten de auto de laatste tijd veel meer op met minder vleugel. Soms werkt het, soms niet
Fixedquote:Op zondag 3 september 2023 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou mij verbazen als er 2 Ferrari's op het podium eindigen het eind van de race halen, misschien eentje.
Die motoren staan op standje we zien wel of ze ploffen of het einde van de race halen.quote:Op zondag 3 september 2023 10:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Of als hij op laatste moment een penalty krijgtquote:Op zondag 3 september 2023 11:26 schreef tripel7 het volgende:
Probeer je de tifosi voor te stellen als Sainz de hele race leidt, en in de laatste ronde z'n auto een Oostenrijk 2022 doet
We hebben gisteren gezien hoe de FIA dat doet...quote:Op zondag 3 september 2023 11:37 schreef Fer het volgende:
[..]
Of als hij op laatste moment een penalty krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |