Stoer man.quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het was dan ook niet mijn bedoeling iets intelligents op te schrijven.
Tsja, dat kan. Maar dan is het wel zo eerlijk om te erkennen dat het land van je voorouders gestolen grond is. Een stuk groter land ook nog.quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zijn punt is dat hij zich het lot van de Palestijnen aantrekt. Dat is toch helder?
Het was ook niet mijn bedoeling om stoer te doen. Afgaande op jouw reacties, is het ook niet jouw intentie om vriendelijk te doen.quote:
Je wil de user in kwestie nogal graag in verband brengen met zijn voorouders. Hij is gewoon een individu, hoor.quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:38 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Tsja, dat kan. Maar dan is het wel zo eerlijk om te erkennen dat het land van je voorouders gestolen grond is. Een stuk groter land ook nog.
Je bent een bijzonder figuur,quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:39 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het was ook niet mijn bedoeling om stoer te doen. Afgaande op jouw reacties, is het ook niet jouw intentie om vriendelijk te doen.
Tsja, wat moet ik hiermee.quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent een bijzonder figuur,
Haha, letterlijk vier mensen, waarvan 3 kinderen die een spuuggebaar maken? Maar poeh hé, zulk beeldmateriaal is natuurlijk meteen koren op de molen van individuen die (religieuze) Joden hekelen. Dit blijft bijzonder om te aanschouwen.quote:
Misschien kan Israel beter ook een Nagorno-Karabakje doen, dan is het ook meteen opgelost.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 00:15 schreef Slayage het volgende:
“Gaza is a prison, an open prison. Two million people packed inside there with a very difficult economic and social perspective for the future,” he said.
The Christian community in Gaza ironically complains the least, because they are “very well united, maybe because of the situation,” he said, and called the political and social situation of Gaza “something shameful.”
[ twitter ]
Israel heeft hen nu vooral juist de stok gegeven.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:57 schreef slashdotter3 het volgende:
Ben niet bekend met het standpunt van de andere 2 maar van Ireland is bekend dat die anti Israel is en nu dus op zoek zal zijn naar een stok om mee te slaan. Lijkt me begrijpelijk dat Israel hun daar niet bij helpt.
https://www.timesofisrael.com/liveblog-october-3-2023/
Israel blocked 3 European foreign ministers from visiting Palestinian towns in Area C
Foreign Ministry says decision was made to restrict access to visiting FMs from UK, Ireland and Norway in recent weeks ‘after consulting with security officials’
quote:
In ieder geval Hamas. Maar die zal zich wel weer terugtrekken in ziekenhuizen en peuterspeelzalen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:23 schreef Haags het volgende:
Tijd om heel Gaza eens plat te walsen. Tyfusvolk
De VN is een tandenloze tijger zolang Amerika dat niet toestaat en Amerika zou dat niet hebben toegestaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Bizar dat er na elke opleving van geweld weer een groep opstaat die de andere de schuld geeft.
Aan beide kanten van dit conflict heerst pure slechtheid. Of het nou om geld, religie of landjepik gaat, als je als leiders accepteert dat een conflict zo lang voortduurt en zoveel slachtoffers eist dan heb je gewoon bloed aan je handen. Niets, echt niets, is zoveel doden waard.
De internationale gemeenschap faalt hier ook keihard. Hier had allang een VN-macht die zijn gelijke in de geschiedenis niet kent moeten staan om een twee staten oplossing af te dwingen en te controleren. Desnoods tot in het einde der tijden.
Ik dacht dat Israel genoeg spionnen had in Gaza dat zoiets onmogelijk zou moeten zijn, dit is een intelligence failure zo groot als de Yom Kippur oorlogquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 07:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ja dit is echt een gigantische escalatie als je de eerste verhalen mag geloven. Honderden infiltranten zouden met paragliders en parachuten Israel zijn binnen gedrongen.
Israel is zojuist naar fase 'War' gegaan. Eerste keer sinds 2006.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |