Ik vraag mij altijd af wat je hebt aan dit soort beelden, in het perspectief van een conflict.quote:Op woensdag 13 september 2023 20:23 schreef Slayage het volgende:
Beelden van de situatie van mijn eerdere post vandaag
[ twitter ]
Welnee. De kolonist was hier helemaal niet van plan de Palestijn neer te schieten. Want als hij dat had gewild, dan had hij dat gewoon gedaan.quote:Op woensdag 13 september 2023 15:45 schreef Slayage het volgende:
Kolonist hoopt dat de Palestijn agressief reageert op zijn provocaties zodat hij een excuus heeft om hem af te knallen.
[ twitter ]
Hij is doodgeschoten tijdens een confrontatie tussen Palestijnse jongere en Israëlische soldaten.quote:
"Niet onschuldig"quote:Op zondag 17 september 2023 12:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij is doodgeschoten tijdens een confrontatie tussen Palestijnse jongere en Israëlische soldaten.
Volgens meerdere bronnen werd hij in zijn rug geschoten, van ongeveer 20 m afstand. Kortom: hij was niet onschuldig op dat moment (want meedoen aan rellen), maar ik acht het neerschieten van iemand op 20 m afstand wel als buitenproportioneel.
Helaas zullen beide kanten tegenwerken, en een goed consequente uitspraak hierover frustreren.
Mja... als je dood wilt moet je vooral iets doen waardoor de tegenpartij jou als een bedreiging ziet...quote:As he left the house, Rafat saw Israeli special forces exiting three Palestinian licensed cars and surround the home of the father of a Palestinian man wanted for arrest. Rafat fled, yelling, ‘Special forces! Special forces!
Zie jij nog een realistische tweestatenoplossing dan?quote:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op maandag 25 september 2023 20:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zie jij nog een realistische tweestatenoplossing dan?
Dan is het toch niet zo'n raar kaartje?quote:
Nee. Maar pro-Palestina propagandisten gebruiken het meer als 'kijk wat netanyahu daadwerkelijk wil!'.quote:Op maandag 25 september 2023 20:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan is het toch niet zo'n raar kaartje?
Hier hoort in principe ook de Sinaï en de gehele Golanhoogvlakte nog bij, die waren immers eerlijk gewonnen door Israël tijdens de Jom Kipoer-oorlog.quote:
Waaauwquote:Op dinsdag 26 september 2023 19:19 schreef slashdotter3 het volgende:
#BREAKING: A successful sabotage operation of #Israel Intelligence (#Mossad) has resulted in an explosion in the fuel storage facility of Imam Ali ballistic missile base of #IRGC Aerospace Force near #Khorramabad, West of #Iran. The attack is probably conducted by means of bomb-laden quadcopters flown by Mossad's drone teams in Iran.
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk verwijs ik altijd naar dit soort berichten als iemand me vraagt waarom ik de Palestijnen niet steun...quote:Op dinsdag 26 september 2023 15:58 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)soldier_badmouths_a/
Why is it when an Israeli soldier badmouths a Palestinian, the global media is outraged by it, but when entire Palestinian towns are celebrating the death of Israeli CIVILIANS, it is only reported on Israeli media (+ reuters)?
[ afbeelding ]
Dit is toch allang bekend?quote:Op woensdag 27 september 2023 23:02 schreef Slayage het volgende:
Klootjesvolk heeft niks te willen[ twitter ]
De Turkse staat is 100% gestolen land. Het gehele Amerikaanse continent trouwens ook, net als een groot deel van China en Rusland. Wat is je punt?quote:
Je dacht: het is de 19de reeks. Ik gooi er nog even wat doodsaaie hasbara propaganda tegenaan?quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:29 schreef Richestorags het volgende:
Het is van de zotte dat de Joden een klein stukje historisch land wordt misgund terwijl de Arabieren miljoenen vierkante kilometers aan land hebben. Daarnaast hebben de Arabieren meerdere malen een genocide gepoogd te plegen en gegokt en verloren. Israël is there to stay en terecht.
Zijn punt is dat hij zich het lot van de Palestijnen aantrekt. Dat is toch helder?quote:Op donderdag 28 september 2023 23:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De Turkse staat is 100% gestolen land. Het gehele Amerikaanse continent trouwens ook, net als een groot deel van China en Rusland. Wat is je punt?
Het was dan ook niet mijn bedoeling iets intelligents op te schrijven.quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je dacht: het is de 19de reeks. Ik gooi er nog even wat doodsaaie hasbara propaganda tegenaan?
Dit is allemaal op geen enkele manier intelligenter dan pallywood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |