maar 2 uur en 3 kwartier in een tandartsstoel is niet hoe ik mijn dag wil doorbrengenquote:Op donderdag 7 september 2023 07:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja.. het voelt altijd lekker schoon daarna, maar ik heb zo'n hekel aan het proces zelf
Eens!quote:Op donderdag 7 september 2023 07:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja.. het voelt altijd lekker schoon daarna, maar ik heb zo'n hekel aan het proces zelf
In theorie wel. Alleen niet van hartequote:Op donderdag 7 september 2023 07:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
natuurlijk, anders was ik niet op het werk gekomen
Nee... ik was ook niet woest enthousiastquote:Op donderdag 7 september 2023 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar 2 uur en 3 kwartier in een tandartsstoel is niet hoe ik mijn dag wil doorbrengen
Dit ja.quote:Op donderdag 7 september 2023 07:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
cruise control en lane assist werken wel, maar ik zou er niet gerust op zijnquote:Op donderdag 7 september 2023 08:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In theorie wel. Alleen niet van harte
maar nu kun je iedereen weer met een stralende lach aankijken?quote:Op donderdag 7 september 2023 08:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... ik was ook niet woest enthousiast
Ja geweldig prachtigquote:Op donderdag 7 september 2023 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar nu kun je iedereen weer met een stralende lach aankijken?
dat mag ik hopen na 3 uur martelingquote:
quote:Op donderdag 7 september 2023 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat mag ik hopen na 3 uur marteling
en pics natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 september 2023 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even opscheppen, want het kan (en lekker offtopic) een project van een jaar af (kon ook in een half jaar, legde hem soms een paar weken weg)Tof! Was dit een CAL?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Even opscheppen, want het kan (en lekker offtopic) een project van een jaar af (kon ook in een half jaar, legde hem soms een paar weken weg)waar is de banana for scale?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi wel
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Sophia's Univerce!quote:
Geen bananen in huisquote:Op donderdag 7 september 2023 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar is de banana for scale?
mooi wel
een CotS for scale dan?quote:Op donderdag 7 september 2023 11:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sophia's Univerce!
[..]
Geen bananen in huis
Even opscheppen, want het kan (en lekker offtopic) een project van een jaar af (kon ook in een half jaar, legde hem soms een paar weken weg)Heel tof!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Even opscheppen, want het kan (en lekker offtopic) een project van een jaar af (kon ook in een half jaar, legde hem soms een paar weken weg)Daar zitten heel wat uurtjes inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.knap hoor, ik doe het je niet na!
quote:Op donderdag 7 september 2023 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
Moest op de 1 of andere reden ook aan jou denken toen ik dat dekentje zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |