Omdat je geen schare Zwolse groupies achter je aan hebt.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Waanders in de Broere of hoe heet dat, Fundatie, een pilsje op de markt, maar dan wel rap de trein in.
Omdat we incl. Hem nu vier linksbacks hebben als de Sosa deal rondkomt. Voor 12,5 miljoen kan je best een leuke rechtsbuiten halen denk ik.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom is Avila een beetje overbodig
Maar van die 4 zijn er maar 2 bruikbaar.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:24 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Omdat we incl. Hem nu vier linksbacks hebben als de Sosa deal rondkomt. Voor 12,5 miljoen kan je best een leuke rechtsbuiten halen denk ik.
Met een generatie die de geschiedenis zal ingaan als 1 van de beste ooit bij Ajax, die generatie is nu compleet weg en nu zitten we in een wederopbouwfase. Toch niet zo heel moeilijk om te snappen lijkt me?quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
Indekken tegen clubs waar je nog niet zo lang geleden nog veel grotere clubs bang maakte en inmaakte
Steijn gaf vanmiddag duidelijk aan dat het van nature een centrale verdediger is. Dus eigenlijk 3 linksbacks.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:24 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Omdat we incl. Hem nu vier linksbacks hebben als de Sosa deal rondkomt. Voor 12,5 miljoen kan je best een leuke rechtsbuiten halen denk ik.
Laatste coach die dat probeerde is halverwege het seizoen weggebonjourd.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wie weet gaan we wel 5 3 2 spelen met avila en sosa
Daarom vroeg ik dus of Avila goed in het centrum kan spelen. Antwoord is dus ja.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:24 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dat is heel moeilijk te begrijpen voor veel mensen blijkbaar. Verbaas me echt over hoe simpel sommigen zijn. Lekker focus op onszelf houden en die kinderachtige groepering voor lief nemen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Met een generatie die de geschiedenis zal ingaan als 1 van de beste ooit bij Ajax, die generatie is nu compleet weg en nu zitten we in een wederopbouwfase. Toch niet zo heel moeilijk om te snappen lijkt me?
Dus stabiel bij de top blijven zit er niet in door wanbeleid?quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Met een generatie die de geschiedenis zal ingaan als 1 van de beste ooit bij Ajax, die generatie is nu compleet weg en nu zitten we in een wederopbouwfase. Toch niet zo heel moeilijk om te snappen lijkt me?
Ja stel je voor zeg dat je een keer kritisch naar het beleid, de selectie en de prestaties kijkt… Calimeroquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:35 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Dat is heel moeilijk te begrijpen voor veel mensen blijkbaar. Verbaas me echt over hoe simpel sommigen zijn. Lekker focus op onszelf houden en die kinderachtige groepering voor lief nemen.
Dat zijn dezelfde mensen die heel verbaasd waren over de wanprestatie van gisteren, of die het raar vinden dat je vooraf blind tekent voor plek 2 dit seizoen. Kritiek is not dun, dan ben je alleen maar negatief.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja stel je voor zeg dat je een keer kritisch naar het beleid, de selectie en de prestaties kijkt… Calimero
Maar het ligt aan het kunstgrasquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die heel verbaasd waren over de wanprestatie van gisteren, of die het raar vinden dat je vooraf blind tekent voor plek 2 dit seizoen. Kritiek is not dun, dan ben je alleen maar negatief.
Die hadden wel even verwacht dat ze met 8-0 zouden winnen thuis, met al die dure nieuwe toppers er bij.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die heel verbaasd waren over de wanprestatie van gisteren, of die het raar vinden dat je vooraf blind tekent voor plek 2 dit seizoen. Kritiek is not dun, dan ben je alleen maar negatief.
Hmmm.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:53 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die hadden wel even verwacht dat ze met 8-0 zouden winnen thuis, met al die dure nieuwe toppers er bij.
Maar inderdaad, oh wee als je ook maar een kritisch woord roept.
Vorig seizoen ruim 100 miljoen uitgegeven, we weten de afloop.
Dan is de wil om te willen winnen dus niet aanwezig.kortom, op karakter ga je wedstrijden verliezen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmmm.
Ik had en 0-0 of een 1-0 eerlijk gezegd wel verwacht. Pas bij een 2-0 ga je je druk maken en je inzetten. Tot dan afwachten. Dit is een uitputtingsrace met een controle na 2 wedstrijden. 1-4, 2-4, 3-4 maak allemaal niks uit. Geen blessures of kaarten is belangrijker.
Ok Sticks.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat je geen schare Zwolse groupies achter je aan hebt.
Niet perse. Er is maar 1 moment nodig pom dat om te laten slaan. Zelfs een opmerking van 1 persoon kan genoeg zijn. Of een aankoop. Deze poule van vandaag kan ook zo iets zijn: 1 goede eerste wedstrijd.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dan is de wil om te willen winnen dus niet aanwezig.kortom, op karakter ga je wedstrijden verliezen.
Vind dat er op papier vrij goed is ingekocht voor die 100 miljoen. Uit mijn hoofd 12 aankopen(?) gemiddelde leeftijd 21 jaar. Naar verluidt een paar grote talenten opgehaald. Met Sutalo en Sosa (als hij komt) twee internationals erbij voor de middengroep. Een tweetal oudere spelers om de ervaring aan te vullen. Daarnaast heb je nog Godts, Vos, Misehouy, Gorter, Brobbey, Rensch, Taylor en Hato lopen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:53 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die hadden wel even verwacht dat ze met 8-0 zouden winnen thuis, met al die dure nieuwe toppers er bij.
Maar inderdaad, oh wee als je ook maar een kritisch woord roept.
Vorig seizoen ruim 100 miljoen uitgegeven, we weten de afloop.
Nou wederopbouw?quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je bent niet goed als je denkt dat 12 aankopen je kampioen gaan maken. Het is 1 september en je hebt net pas alle aankopen binnen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind dat er op papier vrij goed is ingekocht voor die 100 miljoen. Uit mijn hoofd 12 aankopen(?) gemiddelde leeftijd 21 jaar. Naar verluidt een paar grote talenten opgehaald. Met Sutalo en Sosa (als hij komt) twee internationals erbij voor de middengroep. Een tweetal oudere spelers om de ervaring aan te vullen. Daarnaast heb je nog Godts, Vos, Misehouy, Gorter, Brobbey, Rensch, Taylor en Hato lopen.
Ik denk dat er weinig excuses meer zijn voor Steijn. Zit meer dan voldoende kwaliteit en potentie in die selectie om kampioen mee te worden.
Die trainer kan hier nooit een elftal van maken. Te weinig ervaring en kwaliteit om dit legioen te laten ballen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:44 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Nou wederopbouw?
Ik zou eerder spreken van een nieuwe realiteit.
Ja, ik heb hem niet aangesteld.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die trainer kan hier nooit een elftal van maken. Te weinig ervaring en kwaliteit om dit legioen te laten ballen.
Op kwaliteit en een normale trainer ookquote:Op vrijdag 1 september 2023 20:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dan is de wil om te willen winnen dus niet aanwezig.kortom, op karakter ga je wedstrijden verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |