Neem aan dat die richting Jong Ajax gaat.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:54 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat zo'n jonge gast er voor kiest om vierde keus te zijn.
Of iemand met bovengemiddelde techniek , die iemand kan uitspelen .quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:11 schreef Black-Death het volgende:
Nog altijd geen echte rechtsbuiten in de selectie na die aankopen..
Wie weet gaan we wel 5 3 2 spelen met avila en sosaquote:Op vrijdag 1 september 2023 17:34 schreef TheVulture het volgende:
Wel blij met die extra linksback, Wijndal en Salah Edine hoeven voor mij echt niet meer.
Hopelijk ook weer vanwege het mentale aspect gescout.
Kan die Avila ook in het centrum eigenlijk ?quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:34 schreef TheVulture het volgende:
Wel blij met die extra linksback, Wijndal en Salah Edine hoeven voor mij echt niet meer.
Hopelijk ook weer vanwege het mentale aspect gescout.
Jepquote:Op vrijdag 1 september 2023 17:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Kan die Avila ook in het centrum eigenlijk ?
*schaterlach* met twee backs die doorrazen over de flanken. Als Steijn dan ook nog over een compact en effectief elftal gaat spreken dan is de transformatie compleet richting Union-bal. ik ben benieuwd of de T dan een prijs op mislintat zijn kop zetquote:Op vrijdag 1 september 2023 17:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wie weet gaan we wel 5 3 2 spelen met avila en sosa
Dader gevonden.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:32 schreef Kriegel het volgende:
Haha wtf, ik zei gister nog tegen mezelf "Zul je zien: die krijgen Marseille, Brighton en dan nog uit pot 4 AEK ofzo."
Shit.
quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:32 schreef Kriegel het volgende:
Haha wtf, ik zei gister nog tegen mezelf "Zul je zien: die krijgen Marseille, Brighton en dan nog uit pot 4 AEK ofzo."
Shit.
Volgens Steijn in zijn persconferentie vanmiddag is dat zijn 'natuurlijke' positie.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Kan die Avila ook in het centrum eigenlijk ?
STOKEDquote:Op vrijdag 1 september 2023 18:47 schreef StevenHyde het volgende:
Sosa erbij zou sick zijn zeg. Echt een soort Maxwell vind ik dat altijd.
Dat is echt een goeie ja. Avila wellicht een beetje overbodig. Sven is niet gierig blijkt wel.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:47 schreef StevenHyde het volgende:
Sosa erbij zou sick zijn zeg. Echt een soort Maxwell vind ik dat altijd.
Waarom is Avila een beetje overbodigquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:05 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dat is echt een goeie ja. Avila wellicht een beetje overbodig. Sven is niet gierig blijkt wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |