Daar zal nog wel iemand voor gekocht worden vandaag.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wie zet ajax dan op rechts komende wedstrijd?
Forbs ging al links spelen dit weekend gaf Steijn aan. Conceicao is weg. Bergwijn waarschijnlijk niet inzetbaar, berghuis geschorst.
Godts waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Forbs ging al links spelen dit weekend gaf Steijn aan. Conceicao is weg. Bergwijn waarschijnlijk niet inzetbaar, berghuis geschorst.
GOD himselfquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je heb het tegen excelsior en die tegenstander van gisteren al moeilijkquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
Marseille, laat nou net zijn dat die wraak willen voor slechte prestaties in kwali CL
Brighton, met kersverse aanwinst Ansu Fati van Barca
AEK Athene met ons ex-fortunees Lazaros Rota (waar ik nog steeds jammer vind dat hij toen wegging uit Sittard, ik vind hem een aardig talentje als rechtsback)
Tijd geblesseerd toch al?quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:55 schreef TheVulture het volgende:
Waar is Van Axel Dongen eigenlijk in dit verhaal? Die naam hoor je eigenlijk helemaal niet....
Hoe kan je in vredesnaam voor een club als Fortuna Sittard zijn. eigendom van stelletje maffia turken ook nog eens.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
succes voor zondag, ik hoop op een vermakelijke wedstrijd, jullie zijn de favoriet
ik hoop gewoon dat mijn Fortuna goed speelt, wat de uitslag wordt, weet ik niet, maar als we weer puntje kunnen pakken dan is dat weer bonus zoals tegen Feyenoord
ik ben sowieso tevreden met de seizoenstart van Buijs en Poldervaart, beter dan vorig jaar nog met lamlul Ultee die eerste wedstrijden
MIKA GODTSquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Komende zondag kan de inleiding geven tot het vertrek van steijnquote:Op vrijdag 1 september 2023 16:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je heb het tegen excelsior en die tegenstander van gisteren al moeilijk
ajax is op dit moment los zand waar iedereen maar wat doet
elke tegenstander kent nu de situatie bij 020 en gaat anders voetballen dan normaal tegen 020
aanstaande zondag heb je weer een zware wedstrijd
mogelijk kan dat de inleiding geven tot het vertrek van steijn
Rensch zal wel spelen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:35 schreef skysherrif het volgende:
Forbs Akpom Mikautadze
Berghuis
Tahirovic Vd Boomen
Avila/Sosa Hato Sutalo Gaaei
Gorter
Zo eens proberen dit weekend? Al is akpom nog niet helemaal fit geloof ik.
Probeer je een gedicht te schrijven of heb je last van een te harde Enter knop?quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Komende zondag kan de inleiding geven tot het vertrek van steijn
Maar met beetje een geluk doet 020 Fortuna alsnog pijn
En dan geeft het niet de inleiding tot het vertrek van steijn
maar ik denk dat 020 wel echt in de problemen zit
want ze moeten daarna naar fc twente en dat is altijd lastig
de strijd is nog niet gestreden
Ja.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Probeer je een gedicht te schrijven of heb je last van een te harde Enter knop?
Klaas ben jij datquote:Op vrijdag 1 september 2023 16:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Komende zondag kan de inleiding geven tot het vertrek van steijn
Maar met beetje een geluk doet 020 Fortuna alsnog pijn
En dan geeft het niet de inleiding tot het vertrek van steijn
maar ik denk dat 020 wel echt in de problemen zit
want ze moeten daarna naar fc twente en dat is altijd lastig
de strijd is nog niet gestreden
quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een schizofreen is nooit alleen.
neejquote:
Wel eens in Zwolle geweest?quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:54 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat zo'n jonge gast er voor kiest om vierde keus te zijn.
Das nog best een leuke en mooie stad.quote:
Waanders in de Broere of hoe heet dat, Fundatie, een pilsje op de markt, maar dan wel rap de trein in.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das nog best een leuke en mooie stad.
In ieder geval voor een dagje dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |