Nou ja het zijn wel spelers voor posities die we hebben dus dat doet hij wel goed. Of het kwaliteit is moeten we nog zien.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Die Mislintat is wel een beetje losgeslagen.. haalt alles uit de grabbelbak wat los en vast zit

Nee valt wel tegen, net als Wijndal al is dat nog een graadje erger. Maar Salah is eigenlijk een middenvelder geloof ik.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond die Salah-Eddine bij Twente wel goed maar bij Ajax is het niet veel begrijp ik?

weebquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:20 schreef KingRoland het volgende:
ik ga one piece live action kijken (aflevering 2)
toedels

Hij zat daar op de bank Hans. Smal was eerste linksback.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond die Salah-Eddine bij Twente wel goed maar bij Ajax is het niet veel begrijp ik?

He da's apart, je kan geen enkele transfer ticker of Duitse journalist vertrouwen de laatste maandenquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[ twitter ]
Niet geheel verrassend van VfB Stuttgart.
 Eerst zou Borna naar Roma gaan, daarna wilde "een Saoedische club" hem hebben. Als ie in vorm is een heel goede voorzetten gever. Vormde in de goede jaren een gevaarlijk duo met Kaleziç en leverde me veel assists op met zijn corners in fantasygames, helaas ging ie kwakkelen vorig jaar.
 Eerst zou Borna naar Roma gaan, daarna wilde "een Saoedische club" hem hebben. Als ie in vorm is een heel goede voorzetten gever. Vormde in de goede jaren een gevaarlijk duo met Kaleziç en leverde me veel assists op met zijn corners in fantasygames, helaas ging ie kwakkelen vorig jaar.

quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hij zat daar op de bank Hans. Smal was eerste linksback.

Arena was daar ook wel vrij duidelijk in bij de wissel.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Linksback volgens wiki. Dan zal Steijn wel geklaagd hebben na gisteren.

Ja een kortjakje zag ik al op twitter. Tien dagen afwezig vanwege een verkoudheidquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:21 schreef Sabata het volgende:
[..]
He da's apart, je kan geen enkele transfer ticker of Duitse journalist vertrouwen de laatste maandenEerst zou Borna naar Roma gaan, daarna wilde "een Saoedische club" hem hebben. Als ie in vorm is een heel goede voorzetten gever. Vormde in de goede jaren een gevaarlijk duo met Kaleziç en leverde me veel assists op met zijn corners in fantasygames, helaas ging ie kwakkelen vorig jaar.

Wijndal en Salahquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mag trouwens nu wel flink wat verhuurd/verkocht worden vandaag.

Anssumane Fatigodquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Fati naar Brighton & Hove Albion, dat is dan wat minder
 Die gaat Rensch helemaal doldraaien.
 Die gaat Rensch helemaal doldraaien.  

Omdat er 2 waarschijnlijk linksnaarbuitengaanquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom hebben we nu eigenlijk 4 linksbacks

Waarop baseer je dat? Oprecht benieuwd. Over die Kroaat is men wel lyrisch maar de rest is toch vooral heel onbekend.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:35 schreef HowardRoark het volgende:
Dan heeft Ajax dus nu achterin van rechts naar links: Gaaei/Rensch - Sutalo/Medic - Avila/Hato - Sosa/Avila. Dat is op papier een prima verdediging.

Nou ik mis vooral nog een rechtsbuiten. Want die hebben we nu Conceicao gaat helemaal niet meer. Berghuis mag mooi die rol van aanvallende middenvelder op zich nemen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:28 schreef Tarado het volgende:
Ik mis toch nog wel een aanvallende middenvelder.

Klaassen (maar die is al semi-weg), denk dat je dan de dure wel hebt, gaat me ook vooral om de salarishuishouding.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wijndal en Salah
Taylor
Wie nog meer ?

Berghuis was me gisteren een partijtje slecht.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ik mis vooral nog een rechtsbuiten. Want die hebben we nu Conceicao gaat helemaal niet meer. Berghuis mag mooi die rol van aanvallende middenvelder op zich nemen.

Ja die deelde nogal in de malaise. Wel ziek geweest, zal niet mee hebben geholpen. Maar gewoon weer op 10 zetten straks.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Berghuis was me gisteren een partijtje slecht.

Steijn ziet Forbs als een rechtsbuitenquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ik mis vooral nog een rechtsbuiten. Want die hebben we nu Conceicao gaat helemaal niet meer. Berghuis mag mooi die rol van aanvallende middenvelder op zich nemen.

Dat het een prima verdediging zou zijn bedoel je? Het zijn individueel naar het schijnt allemaal degelijke spelers, dan moet dit toch in ieder geval voor de Eredivisie een prima verdediging vormen mag je aannemen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat? Oprecht benieuwd. Over die Kroaat is men wel lyrisch maar de rest is toch vooral heel onbekend.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |