Las het net. Kraaij is dan ook een hufter.quote:
De altijd vervelende theatrale hans kraaij jr.quote:Op zondag 3 september 2023 11:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Las het net. Kraaij is dan ook een hufter.
Langer al. Jaren 90 al bij Sport7.quote:Op zondag 3 september 2023 11:56 schreef Bezsen het volgende:
[..]
De altijd vervelende theatrale hans kraaij jr.
Geen idee waarom de Nederlandse voetbalkijker daar al 20 jaar mee gemarteld wordt
quote:Op zondag 3 september 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe omelet en stokbroodje gezond.
Iets vettigs halen straks vrees ik met groot genoegen.quote:Op zondag 3 september 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bamiquote:Op zondag 3 september 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Macaroni.quote:Op zondag 3 september 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Het Amsterdamse dispuut Ares is door studentenvereniging L.A.N.X. geschorst vanwege een uit de hand gelopen ontgroening in het buitenland. In een brief aan leden en oud-leden van de vereniging, die in handen is van de NOS, staat onder meer dat de eerstejaars punten moesten verdienen door seks te hebben met een vrouw in een steeg.
Eerstejaars van het dispuut kregen de brief voorafgaand aan een reis naar het buitenland. Door het uitvoeren van de opdrachten op de lijst tijdens de reis, konden de studenten punten verdienen. De opdrachten waren onderverdeeld in categorieën variërend van ‘Algemeen’, zoals ‘jat een item uit The Buddhist Stripteaseclub’ (een stripclub in Boekarest), tot ‘Dames en Seksgerelateerd’ zoals ‘regel een vluchteling’ en ‘naai een emmer in een steeg’, waarbij met een emmer een vrouw wordt bedoeld.
De eerstejaars moesten elke dag beeldmateriaal uploaden van de uitgevoerde opdrachten als bewijs.
ahhaha geschorstquote:
Klopt. Allemaal slappe hap die maatregelen. Maar papa en mama van die jongeren zijn te invloedrijk, hebben geld, hebben er zelf gezeten.quote:Op zondag 3 september 2023 22:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ahhaha geschorst
Dit land is grappig. net zoals die andere pauper vereniging in Groningen. Alleen schorsing en dan niks (of schrappen van het geld dat ze krijgen van de uni, maar zelfs dat is ook tijdelijk). Ze gaan gewoon zo door hoor.
Is dit hoe je Rebekka hebt leren kennen?quote:Op zondag 3 september 2023 22:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Neuken in een steeg; het moet toch ergens een keer gebeuren. Waar maakt iedereen zich zo druk over?
Ik wil je hiermee van harte feliciteren.quote:Op maandag 4 september 2023 07:33 schreef onlogisch het volgende:
2 likes binnen van moderator @:Coco en de werkdag is pas net begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |