Ik ga heel saai weer voor het broodje pindakaasquote:Op vrijdag 1 september 2023 11:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Spannend. Wat eet je dan thuis? Tosti's?
quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Veel betere TT.
#NooitMeerJ-Dilla
Die nieuwe soorten pindakaas zonder toevoegingen en met olie.quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga heel saai weer voor het broodje pindakaas
Ik hou van pindakaas
Die worden toch alleen gegeten door heksenvrouwtjes en geitenbreiers?quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die nieuwe soorten pindakaas zonder toevoegingen en met olie.
Confirmed.quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Die worden toch alleen gegeten door heksenvrouwtjes en geitenbreiers?
De vorige heeft de sleutel overgedragen?quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Voor het eerst in twintig jaar heeft Leiden een nieuwe burgemeester, jongens.
Poging tot humorquote:Op vrijdag 1 september 2023 12:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
De vorige heeft de sleutel overgedragen?
Ha ha ha
Heb je al espn brotherquote:
Nee maat. Ben wel beroerd en gaat snel legge. Wil niet zielig doen. Maar het hakt er allemaal wel in. Soms is m'n ironie en sarcasme niet genoeg om te relativeren. Probeer de moed er in te houden. Zeg maar Tong met z'n absurde reacties en posts. Ik vergeet soms dat ik als hartpatient kanker heb. Het leed ligt bij anderen. Ik ben het niet waard. Genoeg zelfbevlekking. FOK! is niet doot. Trusten. Ik gaat weer effe legge.quote:
Voor m'n gevoel lig je de laatste tijd wel 20+ uur per dag plat of niet?quote:Op vrijdag 1 september 2023 12:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee maat. Ben wel beroerd en gaat snel legge. Wil niet zielig doen. Maar het hakt er allemaal wel in. Soms is m'n ironie en sarcasme niet genoeg om te relativeren. Probeer de moed er in te houden. Zeg maar Tong met z'n absurde reacties en posts. Ik vergeet soms dat ik als hartpatient kanker heb. Het leed ligt bij anderen. Ik ben het niet waard. Genoeg zelfbevlekking. FOK! is niet doot. Trusten. Ik gaat weer effe legge.
Ongeveer brother.quote:Op vrijdag 1 september 2023 12:41 schreef Oriente het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel lig je de laatste tijd wel 20+ uur per dag plat of niet?
Herman Emmink. De achterlijke schoonbroer van Gerard Cox.quote:
Sterkte voor jouw zieke onwetende zieke geest. Je zal maar zo'n droeftoeter zijn als debiele olifant. Dat ik steeds reageer op je infantiele persoonlijke aanvallen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wens haar nabestaanden sterkte namens mij.
Stel je niet zo aan dorpsidioot.quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sterkte voor jouw zieke onwetende zieke geest. Je zal maar zo'n droeftoeter zijn als debiele olifant. Dat ik steeds reageer op je infantiele persoonlijke aanvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |