Dat was ook de conclusie van VI. Als je dat verhaal door trekt dan is met bereiken van de CL het traditionele tekort nu al lager dan het vrije vermogen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gakpo en Madueke vallen in het vorige financiele jaar dus qua transferopbrengst kan je dat niet meetellen voor aankomend seizoen, dat betekent niet het geld weg is, er zou zo'n miljoen of 25-30 buffer over moeten zijn daarvan.
Altijd even afwachten wat de aankopen gaan doen, natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
Stewart is een 10000% verbetering ten opzichte van John de Jong
En het antwoord op die laatste vraag is nee denk ik.quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Altijd even afwachten wat de aankopen gaan doen, natuurlijk.
En het bereiken van de CL doet natuurlijk ook veel.
Daardoor blijft Bakayoko, wordt Sangare niet bij het eerste bod verkocht waardoor er rijkere clubs interesse tonen en komt er een Duits international op CV die zich in de picture wil spelen.
En of Lozano was gekomen zonder CL is ook maar de vraag.
Lijkt erop dat Anderlecht teveel vroeg, of in ieder geval meer dan dat PSV wou uitgeven aan hem.quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:36 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En het antwoord op die laatste vraag is nee denk ik.
Overall wel heel blij met de huidige periode. Klein smetje vind ik dat er inderdaad geen 'vaste' CV is gevonden, al is deze jongen wel echt heel goed (vaker zien spelen). En ergens had ik wel graag Frankx zien komenDit biedt echter wel weer mogelijkheden voor een jongen als Tygo Land.. We gaan het meemaken.
Wat is er nou precies met die Debast gebeurd? Ik heb eigenlijk niks meer vernomen over zijn mogelijke transfer.. ook nergens gelezen waarom dat nou niet door is gegaan? Toch niet de juiste speler voor het profiel? Moet eerlijk zeggen dat Debast een soortgelijk profiel met Boscagli heeft en dat ze daardoor niet echt complementair aan elkaar zouden zijn.. met deze gast is dat wel anders; dat is echt een beer van een verdediger.
Hij heeft een leuke vrouw, niet je doorsnee bimbo. Keurig.quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ twitter ]
Mart doet zijn ding. Mooi die oprechte blijdschap bij Lozano en vooral zijn vrouw.
Ze wilden 50 miljoen ofzo.quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:36 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En het antwoord op die laatste vraag is nee denk ik.
Overall wel heel blij met de huidige periode. Klein smetje vind ik dat er inderdaad geen 'vaste' CV is gevonden, al is deze jongen wel echt heel goed (vaker zien spelen). En ergens had ik wel graag Frankx zien komenDit biedt echter wel weer mogelijkheden voor een jongen als Tygo Land.. We gaan het meemaken.
Wat is er nou precies met die Debast gebeurd? Ik heb eigenlijk niks meer vernomen over zijn mogelijke transfer.. ook nergens gelezen waarom dat nou niet door is gegaan? Toch niet de juiste speler voor het profiel? Moet eerlijk zeggen dat Debast een soortgelijk profiel met Boscagli heeft en dat ze daardoor niet echt complementair aan elkaar zouden zijn.. met deze gast is dat wel anders; dat is echt een beer van een verdediger.
Ik denk dat je ook echt niet moet onderschatten hoeveel invloed de mening van een spelersvrouw heeft in de keuze voor club/landquote:Op zaterdag 2 september 2023 10:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ twitter ]
Mart doet zijn ding. Mooi die oprechte blijdschap bij Lozano en vooral zijn vrouw.
Beetje vent bepaalt. Kom nou, met die woke onzinquote:Op zaterdag 2 september 2023 14:43 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook echt niet moet onderschatten hoeveel invloed de mening van een spelersvrouw heeft in de keuze voor club/land
Nederland is het land waar hun kind(eren?) geboren zijn, Mart wordt gezien als een opa van dat grut
Happy wife, happy life. Elke vent weet dat toch?quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beetje vent bepaalt. Kom nou, met die woke onzin
Mooie kerel, oprecht blijdschap.quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[ twitter ]
Komt ook niet z'n street credibility ten goede hè, als 'ie als een soort Pippi die wagen uit zou stappen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Hij zegt zo'n duizend keer dat die echt blij is om hier te zijn, maar het straalt er nog niet van af
Kan het me bijna niet voorstellen, zal eerst nog wel wat papierwerk gedaan moeten worden.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:20 schreef Meister1984 het volgende:
Lozano al bij de selectie vanavond?
Waarom geen schouten op middenveld en boscagli achterin?quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:00 schreef tja77 het volgende:
Benitez
Dest Ramalho Schouten Van Aanholt
Veerman Til Saibari
Bakayoko De Jong Lang
Boscagli krijgt rust zit op de bank, Teze niet bij de selectie (ziek of geblesseerd?)quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:20 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Waarom geen schouten op middenveld en boscagli achterin?
Iedereen een beetje tevreden houden en wat spelers rust geven.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:24 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Erg teleurgesteld dat Till nog steeds bij ons speelt (en ook nog eens speelt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |