Helemaal mee eens, wat een onzin.quote:Op maandag 4 september 2023 20:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Dat is volkomen normaal en al tientallen jaren zo.
Wat niet normaal is dat je als clubkaarthouder/supportersvereniginglid etc. maar naar EEN wedstrijd mag. Ook al wil je naar alle 3: dat mag/kan niet meer. Je mag maar voor 1 potje een kaartje kopen. Dat is echt bij geen 1 club ter wereld zo.
PSV meer winst gemaakt dan Ajax, ben benieuwd hoe zo'n lijstje tot stand komt.quote:Op donderdag 7 september 2023 15:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die steeds denken dat PSV geen geld heeft.
Nee, Ajax het meeste na Benfica.quote:Op donderdag 7 september 2023 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
PSV meer winst gemaakt dan Ajax, ben benieuwd hoe zo'n lijstje tot stand komt.
Ah je hebt gelijk, gaat van laagste naar hoogste in plaats van andersom zoals de verliezers.quote:Op donderdag 7 september 2023 15:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, Ajax het meeste na Benfica.
Zo simpel werkt het niet.quote:Op donderdag 7 september 2023 15:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die steeds denken dat PSV geen geld heeft om spelers te halen.
quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die zou nu nog de Eredivisie slopen.
Fifaquote:Op dinsdag 12 september 2023 09:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
Bella Kotchap is een wereldklasse verdediger, dat weet ik alvast wel, van FIFA 23 heb ik hem ook bij PSV, vaste basiskracht
de nieuwe Alex
Dat lijkt mij wel, Bakayoko is helemaal (nog) niet zo goed. Kan me echt niet voorstellen dat hij niet basisspeler gaat worden. Enige andere optie is Lozano op links en Lang op 10.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:25 schreef Zocalo het volgende:
Wat verwachten jullie wat de rol van Lozano wordt, met de concurrentie van Bakayoyo op rechts? Zal hij snel in de basis komen?
Wat is dit voor teringbagger?quote:
ik denk gewoon baggerquote:
ze gaan beide spelenquote:Op woensdag 13 september 2023 21:25 schreef Zocalo het volgende:
Wat verwachten jullie wat de rol van Lozano wordt, met de concurrentie van Bakayoyo op rechts? Zal hij snel in de basis komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |