Dat is geen optie in dezequote:
Neequote:Op vrijdag 1 september 2023 05:18 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hij is aangesteld voordat Mislantat in dienst kwam toch ? Dus die kan verkopen dat Steijn nooit zijn eerste keus was ? In dat geval hoop ik voor Steijn dat de resultaten en spel snel gaan verbeteren.....
In dat geval hoeft Steijn niet te vrezen. En terecht, geef de beste man even de tijdquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee
Mistanlawat heeft hem aangesteld
Heeft 'ie wel gelijk in natuurlijk.quote:Maurice Steijn heeft zondag na het teleurstellende gelijkspel bij Fortuna Sittard gereageerd op de onrustige transferperiode van Ajax. Volgens de trainer heeft directeur Sven Mislintat andere keuzes gemaakt dan hijzelf voorstelde.
"Wij hebben als staf ook onze ideen neergelegd, alleen hij (Mislintat, red.) heeft daarin andere keuzes gemaakt", zei Steijn na het 0-0-gelijkspel bij Fortuna Sittard.
https://www.nu.nl/voetbal(...)-keuzes-gemaakt.html
Lol gooit die nu de grote baas onder de bus?quote:Op zondag 3 september 2023 19:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heeft 'ie wel gelijk in natuurlijk.
quote:Op zondag 3 september 2023 19:42 schreef damsco het volgende:
[..]
Lol gooit die nu de grote baas onder de bus?
Duister dealtje gemaakt met Steijnquote:Op zondag 3 september 2023 19:45 schreef NaarMensje het volgende:
Bizar dat Heracles wel door ze geklopt werd, maar dat zal wel natte voetenwerk geweest zijn.
Waarom zou het alleen aan de spelers liggenquote:Op zondag 17 september 2023 17:41 schreef tong80 het volgende:
Stein heeft niet n speler "gekregen" waar ie om vroeg.
Hendriks en Misligat er uit graag.
Hij weet ondertussen in elk geval dat op het topniveau alleen bewezen topcoaches hun eigen selectie mogen samenstellen.quote:Op zondag 17 september 2023 18:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waarom zou het alleen aan de spelers liggen
De vraag is ook is Steijn geschikt om een club als ajax te trainen
Stejn heeft nooit een topclub getraind, nooit als speler in de top gespeeld
Wat weet deze man van de top?
Beenhakker heeft nooit betaald voetballer gespeeld. Niemand heeft bewijs of-ie ooit gevoetbald heeft. Michels en de Mos hadden nog nooit een betaalde club getraind voor Ajax.quote:Op zondag 17 september 2023 18:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
die hadden toch een redelijke voetbalcarrierequote:Op zondag 17 september 2023 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beenhakker heeft nooit betaald voetballer gespeeld. Niemand heeft bewijs of-ie ooit gevoetbald heeft. Michels en de Mos hadden nog nooit een betaalde club getraind voor Ajax.
Trusten.
Oke, het is dus einde verhaal.quote:Steijn ziet naar eigen zeggen nog altijd perspectief. "Ik ga er alles aan doen. We spelen beter dan voorheen, maar je hebt een resultaat nodig. Ik heb in ieder geval geen signalen dat ik ontslagen word."
Zou een promotie zijn. Ze staan momenteel hoger op de ranglijst…quote:Op maandag 4 september 2023 19:32 schreef TLC het volgende:
Dat Steijn maar naar een club als Almere gaat, wat daadwerkelijk zijn niveau is
Dat was destijds met Louis van Gaal ook zo. Of was Sparta in het begin van de jaren '80 een topclub?quote:Op zondag 17 september 2023 18:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Iedereen die niet "1" heeft gestemdquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En....welke 10 users hebben gelijk gekregen?
John is net z'n vrouw verloren.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:51 schreef Sabata het volgende:
Well, toch iets te voorzichtig gedacht vwb Van Halst, zal wel een por van Louis en Michael gehad hebben om Het Gesprek te gaan voeren. En juist nu dus idd Hedwiges interim met niet bakkati maar Dave Vos naast zich. Had dan meteen Van t Schip er neer gezet. Of durft ie niet meteen twee beladen wedstrijden te coachen. Zucht.
Ja, dan lijkt mij 1 november nog ook te vroeg. Ik had de volgende interlandbreak logischer gevonden om John in te laten stappen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |