Jij zal vooral niet autonoom leven omdat je 100 procent aan het staatsinfuus hangtquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:12 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik zelf leef niet autonoom gezien ik het een te groot risico vind.
Geen zorg, stroom, gas, riool, toeslagen en ga zo maar doorquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zal vooral niet autonoom leven omdat je 100 procent aan het staatsinfuus hangt
Er zijn genoeg autonomen die daar geen enkel probleem mee hebben en voor zichzelf goed kunnen praten dat ze aan de ene kant van alles ontvangen en aan de derde kant nergens voor hoeven betalen, want soeverein.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zal vooral niet autonoom leven omdat je 100 procent aan het staatsinfuus hangt
Maar autonoom betekent toch automatisch dat je afstand doet van elke connectie met de overheid wat betreft dit soort voorzieningen? Geen idee hoor, ben er niet al te erg in belezenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zijn genoeg autonomen die daar geen enkel probleem mee hebben en voor zichzelf goed kunnen praten dat ze aan de ene kant van alles ontvangen en aan de derde kant nergens voor hoeven betalen, want soeverein.
Ik werk dus ik ben niet volledig afhankelijk van de overheid. Mijn redenen tot het niet overgaan op autonoom leven zijn vooral dat ik geen torenhoge schulden en gezeik met deurwaarders wil.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jij welquote:
Wie wil dat nou wel?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik werk dus ik ben niet volledig afhankelijk van de overheid. Mijn redenen tot het niet overgaan op autonoom leven zijn vooral dat ik geen torenhoge schulden en gezeik met deurwaarders wil.
Mensen die zichzelf autonoom verklaren denken dat ze immuun zijn voor dat soort zaken.quote:
Dat is dus het punt: het is helemaal niet gek om toeslagen te hebben, maar wel belasting betalen af te wijzen. Op de een of andere manier krijgen ze dat recht gepraat in hun hoofd.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar autonoom betekent toch automatisch dat je afstand doet van elke connectie met de overheid wat betreft dit soort voorzieningen? Geen idee hoor, ben er niet al te erg in belezen
Dus de meesten zijn niet oprecht op zoek naar soevereiniteit maar zijn gewoon een stel klaplopersquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is dus het punt: het is helemaal niet gek om toeslagen te hebben, maar wel belasting betalen af te wijzen. Op de een of andere manier krijgen ze dat recht gepraat in hun hoofd.
Ja, je kan natuurlijk ergens goedkoop ver weg in de bossen gaan wonen. Maar geen brandweer, geen dokter, geen supermarkt. Maar alles zelf.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus de meesten zijn niet oprecht op zoek naar soevereiniteit maar zijn gewoon een stel klaplopers
Nou ja, dat is wel oprecht autonoom leven. Maar dan inderdaad niet gaan smeken om enige vorm van sociale zekerheidquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:14 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ja, je kan natuurlijk ergens goedkoop ver weg in de bossen gaan wonen. Maar geen brandweer, geen dokter, geen supermarkt. Maar alles zelf.
En is iets kapot, dan is het kapot.
Gelul, je kunt simpelweg niet autonoom zijn. Of hoe wil je dat regelen als je alle voorzieningen gaat negeren die gefinancierd zijn met belastinggeld?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik werk dus ik ben niet volledig afhankelijk van de overheid. Mijn redenen tot het niet overgaan op autonoom leven zijn vooral dat ik geen torenhoge schulden en gezeik met deurwaarders wil.
In Nederland ver weg in de bossen?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:14 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ja, je kan natuurlijk ergens goedkoop ver weg in de bossen gaan wonen. Maar geen brandweer, geen dokter, geen supermarkt. Maar alles zelf.
En is iets kapot, dan is het kapot.
Wat een raar verhaal. Wanneer je goed juridisch gewapend bent kan je met goede steekhoudende (geïnformeerde) punten echt onder al je schulden uitkomen. Dat zie je vast wel online. De echte autonomen zijn wakker. Wij slapen allemaal!!!11quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
De mensen die dit doen sluiten zichzelf af van het gas, water, licht, abonnementen, verzekeringen, auto, enzovoort.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:12 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Zijn er mensen hier die autonoom leven?
Ik zelf leef niet autonoom gezien ik het een te groot risico vind. Ik ben benieuwd naar de ervaringen van mensen die autonoom/soeverein leven.
Maar dan vindt ts geen leuke vrouw.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 23:54 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
In Nederland ver weg in de bossen?
Hier zat een kind bij. Die door de waanideeën van haar ouder de wildernis in moest. Omdat de verkiezingen gestolen zouden zijn etc.quote:Gezin dat zelfvoorzienend wilde leven dood gevonden in Rocky Mountains
Het moet een lugubere vondst zijn geweest. Een wandelaar vond eerder deze maand een lijk bij een tent in de Amerikaanse Rocky Mountains. In de tent lagen nog twee lichamen in verregaande staat van ontbinding. De drie personen wilden zelfvoorzienend leven in de natuur, maar zijn waarschijnlijk door kou en honger om het leven gekomen.
De meeste van die mensen houden het nog een tijdje vol met ruzies met deurwaarders, maar als alle diensten waarvoor betaald moet worden, als gas, stroom, water en internet, ermee ophouden, komen de meesten wel tot inkeer. De volharders geven het meestal op als ze uit huis gezet dreigen te worden.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:12 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Zijn er mensen hier die autonoom leven?
Ik zelf leef niet autonoom gezien ik het een te groot risico vind. Ik ben benieuwd naar de ervaringen van mensen die autonoom/soeverein leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |