quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:08 schreef freaky40 het volgende:
De slechtste wedstrijd dit seizoen is gespeeld, dat dan weer wel. Nu door, nieuwelingen inpassen en door.
Dit is de slechtste thuis wedstrijd die ik ooit heb gezien van 020quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:08 schreef freaky40 het volgende:
De slechtste wedstrijd dit seizoen is gespeeld, dat dan weer wel. Nu door, nieuwelingen inpassen en door.
Er heeft vanavond niemand bewezen dat ie een basisplek verdient, op Hato na dan.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:20 schreef bbuddybb het volgende:
"Een aantal jongens speelt noodgedwongen mee, omdat de betere opties nog onderweg zijn."
Ik vind het wel heel makkelijk hoe Steijn zijn spelers zo makkelijk laat vallen tussen neus en lippen door.
Nee, maar je bouwt geen enkele krediet op bij die spelers die nu spelen. Hij had het gewoon over de concurrentie boeg moeten gooien.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En daarna nog vijf open deuren intrappen
Prima, maar op sommige momenten moet je ook diplomatiek zijn.quote:
Gorterquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:17 schreef Slobeend het volgende:
Hoe zou de basis er zondag dan uit zien ongeveer?
Andersom is er ook niet bepaald krediet opgebouwd, zolang ze niet bij naam worden genoemd vind ik het primaquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, maar je bouwt geen enkele krediet op bij die spelers die nu spelen. Hij had het gewoon over de concurrentie boeg moeten gooien.
Hebben we niet iets beters ipv van den Boomen? Dat is ook absoluut geen geweldenaar hoor. Dat is een prima speler om in te vallen, maar verder niet. Voor de breedte wel prima.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gorter
Gaaei - Sutalo - Hato - Avila
Tahirovic - Akpom - Van den Boomen
Berghuis - Mikautadze - Forbs
Ik wilde eerst Taylor er neerzetten maar voor de lieve vrede in dit topic maar voor Van den Boomen gekozen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hebben we niet iets beters ipv van den Boomen? Dat is ook absoluut geen geweldenaar hoor. Dat is een prima speler om in te vallen, maar verder niet. Voor de breedte wel prima.
We hebben toch een nieuwe Noor die goed schijnt te zijn en voor de verdediging kan spelen? Ipv Tahirovic, of anders vd Boomen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wilde eerst Taylor er neerzetten maar voor de lieve vrede in dit topic maar voor Van den Boomen gekozen.
Mwah, die spelers weten ook wel dat ze gefaald hebben vandaag. En een deel weet dat de aankopen hun plek in gaat nemen. Dus of het nou laten vallen is.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:20 schreef bbuddybb het volgende:
"Een aantal jongens speelt noodgedwongen mee, omdat de betere opties nog onderweg zijn."
Ik vind het wel heel makkelijk hoe Steijn zijn spelers zo makkelijk laat vallen tussen neus en lippen door.
Die is er nog niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
We hebben toch een nieuwe Noor die goed schijnt te zijn en voor de verdediging kan spelen? Ipv Tahirovic, of anders vd Boomen.
Ik maak 1000 euro over naar jou als dit de opstelling is zondag.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gorter
Denk dat Gaaei er niet in zal staan, die is gehaald als back-up.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gorter
als je iemand niet hoeft te wisselen is het wel Tahirovic denk ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
We hebben toch een nieuwe Noor die goed schijnt te zijn en voor de verdediging kan spelen? Ipv Tahirovic, of anders vd Boomen.
Denk ik eigenlijk ook, al vond ik 'm vandaag ook niet goed. Maar die heeft wel beetje krediet nog ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:32 schreef Malavita het volgende:
[..]
als je iemand niet hoeft te wisselen is het wel Tahirovic denk ik.
Van den Boomen kan de bal ook alleen maar kwijt aan spelers die bewegen hequote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wilde eerst Taylor er neerzetten maar voor de lieve vrede in dit topic maar voor Van den Boomen gekozen.
Gaaei moet zichzelf afvragen of die nog profvoetballer moet zijn als die als back up moet ballen voor Rensch die vandaag weer schandalig slecht was/is.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk dat Gaaei er niet in zal staan, die is gehaald als back-up.
Verder zou het kunnen, al kan Bergwijn natuurlijk ook spelen als ie fit is.
Ja dat was vanavond wel een probleem...quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Van den Boomen kan de bal ook alleen maar kwijt aan spelers die bewegen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |