Waar ik vooral van schrik is dat dit dus de groep is waar Steijn grotendeels al 2 maanden mee bezig is… als we deze pot nou zondag hadden gezien met 5 nieuwe aanwinsten a la, maar dat is dus niet het geval. Ik zie ook geen systeem in dit alles.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:44 schreef Heeinz het volgende:
Ik mag hopen dat we over 9 maanden terugdenken aan deze pot als de slechtste van het seizoen, anders staat ons echt nog een hoop te wachten
En mensen verklaarden me voor gek toen ik zei dat ik blind zou tekenen voor plek 2quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:50 schreef Black-Death het volgende:
Als je denkt dat het na vorig seizoen niet slechter kan……
Tsja je moet altijd voor plek 1 gaan maar goed.. aantal aanwinsten moeten nog mee gaan doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En mensen verklaarden me voor gek toen ik zei dat ik blind zou tekenen voor plek 2
En hij weet in ieder geval hoe het niet moetquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Misschien Schreuder eens bellen, kent de stad, selectie en manier van spelen
Het is de nieuwe realiteit.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:50 schreef Black-Death het volgende:
Dat viel me dus ook al op - deze groep traint al 2 maanden met elkaar en met Steijn, en dan leg je dit op de mat. En dan moeten de aanwinsten nog ingepast wordenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja je moet altijd voor plek 1 gaan maar goed.. aantal aanwinsten moeten nog mee gaan doen.
Maar er zit totaal geen idee of lijn in het spel. Bizar
Bijna?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:54 schreef Heeinz het volgende:
Als ik nu onzin hoor in die interviews ben ik er al bijna klaar mee
Kan moeilijk slechter gaanquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En hij weet in ieder geval hoe het niet moet
MAGGEWOONIEGEBEURENKLAARquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:54 schreef Heeinz het volgende:
Als ik nu onzin hoor in die interviews ben ik er al bijna klaar mee
Echt wtf...quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:50 schreef Black-Death het volgende:
Fijn dat de verwachtingen hier al getemperd zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |