Aangepast.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gorter
Gaaei - Sutalo - Hato - Avila
Tahirovic - Akpom - Mannsverk
Berghuis - Mikautadze - Forbs
quote:
Taylor tochquote:Op vrijdag 1 september 2023 12:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
En de reserve-reserve aanvoerder dan?
Wijndal en Rensch zeker
Optyfen, gauw. We hebben nooit wat gehad aan die zwerver.quote:
De bank van Jong Ajax ja.....quote:Op vrijdag 1 september 2023 12:34 schreef TheVulture het volgende:
Mannsverk binnen, ik mag hopen dat Taylor toch onderhand een keer op het bankie komt te zitten.
Het is natuurlijk nog de vraag of Bergwijn niet geselecteerd is vanwege een blessure of vanwege een gebrek aan kwaliteitquote:Op vrijdag 1 september 2023 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Bergwijn niet bij het Nederlands elftal voor volgende week, die zal er dan zondag ook niet bij zijn.
Eens hiermee, hoewel we branco weer te snel afschrijven al denk.quote:
Het wordt echt twee maanden ploeteren voordat we resultaat gaan zien denk.quote:Op vrijdag 1 september 2023 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daarmee is het wel rond lijkt me.
Wat een transferperiode. Succes om daar een eenheid van te maken.
Ben benieuwd, binnenkort is el classico al, zouden de galaticos normaal gesproken toch wel winnenquote:Op vrijdag 1 september 2023 12:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het wordt echt twee maanden ploeteren voordat we resultaat gaan zien denk.
Waarom zou je een spits zonder creativiteit op het middenveld zetten? Akpom is vooral een doelpuntenmaker. Ik vraag me trouwens ook af waarom Van den Boomen daar niet eens wordt neergezet, die zou het qua passing en creativiteit wel kunnen en heeft ook nog een prima schot. Steijn verwijt hem defensief niet sterk genoeg te zijn, schuif zo'n speler dan een linie naar voren en niet meteen naar de bank.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gorter
Gaaei - Sutalo - Hato - Avila
Tahirovic - Akpom - Van den Boomen
Berghuis - Mikautadze - Forbs
ben toen in 2008 ofzo in Marseille geweest tijdens Marseille - Ajaxquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:24 schreef Caland het volgende:
Gezellig, dagenlang opgejaagd worden door Algerijnen daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |