Je hebt heel Groningen boos gemaakt, Lauwersoog ligt in Groningenquote:Op vrijdag 1 september 2023 10:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens de Krona periode zaten we tijdens een verkapte vakantie ergens verstopt in een Fries gehucht en hadden ze in de haven van Lauwersoog de kibbeling drive through.
Bij gebrek aan beter/anders hebben we daar een paar keer kibbeling afgehaald.
Bestellen bij loket 1, bestelnummer horen via de intercom, betalen bij loket 2 via een pinapparaat dat vast zat op een lange uitgestoken stok, even parkeren/wachten en uiteindelijk kon je je bestelling ophalen vanaf een tafel, nadat je bestelnummer via een andere intercom omgeroepen werd.
Grappiger dan dat was het niet in Friesland in die tijd. De kibbeling was overigens perfect...
Oeh, sterkte voor haarquote:Op zondag 3 september 2023 16:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Fijn dat je in ieder geval al twee deskundige lotgenoten hebt @:Kaatje1 . Narigheid.
Hier ook weer een verrassing op de app… moeder opgenomen in het ziekenhuis met waarschijnlijk nierbekkenontsteking. Gisteren nog fris en fruitig op bezoek, vannacht koorts en nu (weer eens) aan de antibiotica. Straks maar eens horen/kijken hoe het is, als ze geïnstalleerd is.
Als ik pasta met curry at, hield ik ook niet van pasta (al ben ik er nu ook niet wild van).quote:Op zondag 3 september 2023 15:58 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Of curry…. (Guilty…,maar ik hou ook niet zo van pasta)
Sjonge Cat. Onlangs toch eerder?quote:Op zondag 3 september 2023 16:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Fijn dat je in ieder geval al twee deskundige lotgenoten hebt @:Kaatje1 . Narigheid.
Hier ook weer een verrassing op de app… moeder opgenomen in het ziekenhuis met waarschijnlijk nierbekkenontsteking. Gisteren nog fris en fruitig op bezoek, vannacht koorts en nu (weer eens) aan de antibiotica. Straks maar eens horen/kijken hoe het is, als ze geïnstalleerd is.
Glyfosaat in de stengels. Maar ja, met GL als grootste partij wordt dat hem niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier zijn ze al 3 jaar bezig om een park Duizendknoop vrij te maken. Fiets- en wandelpaden worden compleet overwoekerd.
Snoeien, afdekken met plastic om het te verstikken, grond impregneren met spul.
Mission impossible, na elke poging staat dat spul weer 2 meter hoog/breed en kunnen ze opnieuw beginnen…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |