abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210517398
Ik heb een lekker productieve ochtend gehad. Ik heb een weekmenu samengesteld en zeer boze brieven naar Essent en een leverancier opgesteld. Beide bedrijven maken het bonter en bonter met hun administratieve rommel en wij zijn de dupe. Het is zelfs tijd om te dreigen met juridische stappen bij de leverancier.

Ik blijf het zo absurd vinden dat we ineens conflicten hebben met een aantal partijen tegelijk :D Dit overkomt ons nooit aangezien we zeer brave burgers en ondernemers zijn. En nu dus ineens wel, zo maf.
Spoilers!
pi_210517413
Overigens zit ik in het laatste stadium van over mn fillerangst heen stappen en een keer een duckfacie laten zetten.

Ik heb fantastische lippen, maar onder is net ieeeeets fantastischer dan boven en hoewel ik bijna zeker weet dat een klein fillertje het niet beter gaat maken, wil ik hwt tóch een keer testen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 3 september 2023 @ 11:56:37 #273
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210517472
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 11:39 schreef AnneX het volgende:

[..]
Laat je weten hoe dat loopt? Het kan ‘maar’ 2 x heb ik begrepen.
De eerste keer voor mij is langer geleden. En ik moest echt in protest tegen de beslissing. Nooit hoofdpijn en toen wel, omdat altijd het hoofd naar achter neigde om onder de luikjes door rechtuit te kijken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat speelt opnieuw.
Kan meermaals, littekens worden er niet altijd mooier op maar functioneel kan het prima herhaald worden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_210517521
Dancingduckface :M :o
pi_210517584
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 11:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Overigens zit ik in het laatste stadium van over mn fillerangst heen stappen en een keer een duckfacie laten zetten.

Ik heb fantastische lippen, maar onder is net ieeeeets fantastischer dan boven en hoewel ik bijna zeker weet dat een klein fillertje het niet beter gaat maken, wil ik hwt tóch een keer testen.
NEE!
DOE HET NIET!

Het zal voor immer mijn DPzoenfantasie verkloten :'( :'( :'(

Juist het verschil tussen boven en onder maakt het magnifiek.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210517596
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 12:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]
NEE!
DOE HET NIET!

Het zal voor immer mijn DPzoenfantasie verloten :'( :'( :'(
Trekt vanzelf weer weg, moet ik het enkel even tussen onze ontmoetingen timen
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_210517640
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 12:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Trekt vanzelf weer weg, moet ik het enkel even tussen onze ontmoetingen timen
Tot die zou in je brein doordringt en je echt denkt dat je dan mooierder bent :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210517649
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 12:17 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Tot die zou in je brein doordringt en je echt denkt dat je dan mooierder bent :'(
Net als met mn botoxxie :7
pi_210517893
Warning voor Dansende :wtf:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 3 september 2023 @ 12:46:58 #280
35189 Troel
scherp en bot
pi_210518031
quote:
11s.gif Op zondag 3 september 2023 10:31 schreef sigme het volgende:

[..]
Op zondag?
Ja, ik hoop dat de opticien open is op de koopzondag. Dan kan ik mijn gewone bril weer op in plaats van mijn zonnebril ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210518042
quote:
80s.gif Op zondag 3 september 2023 12:36 schreef Blues het volgende:
Warning voor Dansende :wtf:
SPOILER
Neem ik mee naar de salon als inspiratie O+
pi_210518519
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 12:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Net als met mn botoxxie :7
Bedoel ik.
pi_210518600
De koelkast is weer wat leger en voorraadkast voller. Ik heb 6 potten augurk, 4 potten Surinaamse komkommer en 3 potten atjar gemaakt.

Straks ga ik eggs benedict met zalm en spinazie maken O+
Spoilers!
pi_210519141
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 11:56 schreef Molo het volgende:

[..]
Kan meermaals, littekens worden er niet altijd mooier op maar functioneel kan het prima herhaald worden
Het was niet de prettigste ingreep. Onder lokaal. Door de oogarts. Brrr.
En het moest géen barbie face worden.
Nu is het alleen lastig dat mascara goed moet drogen of het tipt tegen bovenooglid aan. Als dat alles is.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 september 2023 @ 14:19:12 #285
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210519226
Proefpark Haarlem bezocht :9. Een tonijnburger en van moeders een paar cassavechips en kip 'geleend'. :9. Ook lekker. Zo zondagmiddag is het nog niet zo druk. Vrijdag en zaterdagavond ziet dat park vol van de mensen. Nu is het er lekker ontspannen.

Hoef vanavond niet zo veel meer te eten :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_210520659
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 14:50 schreef Leandra het volgende:

[..]
True, ik heb lipoedeem en doe het enige dat wel werkt: liposucties.... en omdat het niet vergoed wordt maar wel een erkende ziekte is en daarom de kosten aftrekbaar zijn alle operaties (7 bij mij) in één jaar..... het is behoorlijk slopend (om nog maar niet over de kosten te spreken).

Maar mijn dm/pm staat open voor vragen, overigens heeft @:Lief17 ook lipoedeem en weet er nog veel meer van dan ik, zij is ook enorm hulpvaardig, dus ik ga er vanuit dat haar dm/pm ook open staan ;)
Ja hoor, dm staat open hier! Ik vergeet alleen vaak op fok te kijken haha. Vandaar deze spuit 11 reactie.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_210520815
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 15:42 schreef Lief17 het volgende:

[..]
Ja hoor, dm staat open hier! Ik vergeet alleen vaak op fok te kijken haha. Vandaar deze spuit 11 reactie.
Lief. Zodra ik meer weet heb ik vast veel vragen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_210521004
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 09:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Fijn voor de goede dag en nacht @:Troel ...dat nou even doortrekken naar het weekend. Spierpijn van vandaag al of nog van gisteren @:Lonaa ?

Steunkousen zijn aangemeten. Over ruim 2 weken zijn ze er (dus nog 2 weken zwachtelen -O- ) En ik moet terug naar de huisarts voor aanvullende diagnose (lipoedeem/lymphoedeem) en verwijzing ergotherapeut.
De ellende stapelt zich maar op en op.
Maar voor nu heb ik blote benen (wat was dat lekker fietsen _O_ )
Oh en om je vast te waarschuwen… de meeste huisartsen weten amper dat Lipoedeem bestaat. Van lymfoedeeem zijn ze wel beter op de hoogte, maar dit is absoluut niet hetzelfde. Een dermatoloog kan Lipoedeem wel echt vaststellen. Uiteraard hoop ik voor je dat je het niet hebt.
pi_210521076
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2023 17:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Er lopen hier wel meer niet zo culinaire mensen rond.

Zelfs die pasta met ketchup eten...
Of curry…. (Guilty…, :@ maar ik hou ook niet zo van pasta)
pi_210521109
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 15:55 schreef Lief17 het volgende:

[..]
Oh en om je vast te waarschuwen… de meeste huisartsen weten amper dat Lipoedeem bestaat. Van lymfoedeeem zijn ze wel beter op de hoogte, maar dit is absoluut niet hetzelfde. Een dermatoloog kan Lipoedeem wel echt vaststellen. Uiteraard hoop ik voor je dat je het niet hebt.
De dame die de steunkousen aanmeet kwam ermee. Zei zij “ik mag geen diagnose stellen maar ik denk het wel, ik zie het verschil vaak genoeg”. En dat heeft zij ook opgeschreven. En mijn ervaring is dat zij (de HA) wel luistert naar een kenner.
pi_210521258
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 september 2023 09:47 schreef Leandra het volgende:

[..]
Drachten is het enige Expertisecentrum... ik woon nog verder van Drachten dan jij (denk ik, het zal niet veel uitmaken).
De doorverwijzende dermatoloog was overigens bijna bang voor Drachten, want alles moest erg goed gecontroleerd worden zodat ze niet iemand met een ander probleem doorstuurden naar Drachten, want dan wordt Drachten kennelijk boos.

Maar ondertussen gaat Drachten ermee om alsof het nog 1975 is en je niets anders kunt doen dan steunkousen dragen, dat is als ze het al als lipoedeem herkennen...
Het grappige is dat een van de artsen uit Drachten ook bij de kliniek (in Amsterdam) werkt waar ik onder behandeling ben, en die eerste afspraak met hem was top.
Toen was de tweede afspraak, had hij een spoedje tussendoor, kwam ik bij een ander terecht en dat was drama.

Edit: ik woon wel dichterbij Drachten, maar nog steeds 135 km... en ik weet dat mensen uit Brabant er ook naartoe gestuurd worden.
Ik woon in Brabant, ben in Drachten geweest en heb er geen fuck aan gehad. Ja je hebt een klassiek Lipoedeem lijf, ja liposuctie kan helpen maar doen wij niet. Alles wat ik deed qua eten en bewegen werd compleet afgekraakt en daarna kwam mijn eetstoornis weer helemaal terug. Dus voor mij heeft het niets gedaan. Ik heb veel meer gehad aan mijn Huidtherapeut.
pi_210521272
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
De dame die de steunkousen aanmeet kwam ermee. Zei zij “ik mag geen diagnose stellen maar ik denk het wel, ik zie het verschil vaak genoeg”. En dat heeft zij ook opgeschreven. En mijn ervaring is dat zij (de HA) wel luistert naar een kenner.
Zo ging het bij mij ook idd.
pi_210521445
Ik heb overigens Lipoedeem sinds mijn pubertijd, maar weet het pas sinds mijn 38e. Heb een liposuctie traject gedaan van 8 operaties en heb daar veel baat bij gehad. Merk wel dat het op sommige plekken terugkomt nu. Met name mijn armen. En mijn maag wordt dikker, maar zit ook in de overgang. Nog steeds enorm blij dat ik het traject heb gedaan want kan zoveel meer dan daarvoor.
pi_210521520
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 16:19 schreef Lief17 het volgende:
Ik heb overigens Lipoedeem sinds mijn pubertijd, maar weet het pas sinds mijn 38e. Heb een liposuctie traject gedaan van 8 operaties en heb daar veel baat bij gehad. Merk wel dat het op sommige plekken terugkomt nu. Met name mijn armen. En mijn maag wordt dikker, maar zit ook in de overgang. Nog steeds enorm blij dat ik het traject heb gedaan want kan zoveel meer dan daarvoor.
Ik ben nu 62. Maar ook obese dus wijt van alles daaraan. En nooit over iets anders gedacht tot vrijdag. Maar wanneer ik erover lees kan ik heel veel afvinken, wat ik aan zowel obese als overgang weet.
pi_210521598
Fijn dat je in ieder geval al twee deskundige lotgenoten hebt @Kaatje1 . Narigheid.

Hier ook weer een verrassing op de app… moeder opgenomen in het ziekenhuis met waarschijnlijk nierbekkenontsteking. Gisteren nog fris en fruitig op bezoek, vannacht koorts en nu (weer eens) aan de antibiotica. Straks maar eens horen/kijken hoe het is, als ze geïnstalleerd is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210522930
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 september 2023 10:45 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Tijdens de Krona periode zaten we tijdens een verkapte vakantie ergens verstopt in een Fries gehucht en hadden ze in de haven van Lauwersoog de kibbeling drive through.

Bij gebrek aan beter/anders hebben we daar een paar keer kibbeling afgehaald.
Bestellen bij loket 1, bestelnummer horen via de intercom, betalen bij loket 2 via een pinapparaat dat vast zat op een lange uitgestoken stok, even parkeren/wachten en uiteindelijk kon je je bestelling ophalen vanaf een tafel, nadat je bestelnummer via een andere intercom omgeroepen werd.
Grappiger dan dat was het niet in Friesland in die tijd. De kibbeling was overigens perfect...
Je hebt heel Groningen boos gemaakt, Lauwersoog ligt in Groningen :(
pi_210523051
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 16:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Fijn dat je in ieder geval al twee deskundige lotgenoten hebt @:Kaatje1 . Narigheid.

Hier ook weer een verrassing op de app… moeder opgenomen in het ziekenhuis met waarschijnlijk nierbekkenontsteking. Gisteren nog fris en fruitig op bezoek, vannacht koorts en nu (weer eens) aan de antibiotica. Straks maar eens horen/kijken hoe het is, als ze geïnstalleerd is.
Oeh, sterkte voor haar
pi_210523099
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2023 15:58 schreef Lief17 het volgende:

[..]
Of curry…. (Guilty…, :@ maar ik hou ook niet zo van pasta)
Als ik pasta met curry at, hield ik ook niet van pasta (al ben ik er nu ook niet wild van).
pi_210523117
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2023 16:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Fijn dat je in ieder geval al twee deskundige lotgenoten hebt @:Kaatje1 . Narigheid.

Sjonge Cat. Onlangs toch eerder?

En Kaatje inderdaad werkt de info van fok wel verhelderend. Ook in jouw situatie weer. Gelukkig gaat het ook over níet Cul onderwerpen.
  Moderator zondag 3 september 2023 @ 17:57:16 #300
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210523210
P
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 september 2023 11:41 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Hier zijn ze al 3 jaar bezig om een park Duizendknoop vrij te maken. Fiets- en wandelpaden worden compleet overwoekerd.
Snoeien, afdekken met plastic om het te verstikken, grond impregneren met spul.
Mission impossible, na elke poging staat dat spul weer 2 meter hoog/breed en kunnen ze opnieuw beginnen…
Glyfosaat in de stengels. Maar ja, met GL als grootste partij wordt dat hem niet natuurlijk.
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')