SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:45 schreef livelink het volgende:
Morgenavond vanaf 19.00 zijn jullie allemaal welkom bij de show van Melting!
Relatief veel gebeurd in korte tijd, bepaalde zaken "vreten" wel aan mij.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond aRd. Fijn je hier weer te zien. Hoe gaat het nu?
Goede avond en welkom aRd.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Luister een gedeelte mee
Is dat Jodi Pijper?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:01 schreef Melting het volgende:
De eerste is een cadeautje, zoals altijd:
[ afbeelding ]
Het is een Amerikaanse band, dus ik verwacht het niet, eerlijk gezegd.quote:
Is geen Amerikaanse band en ik hoorde het idd goed volgens Wikipediaquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is een Amerikaanse band, dus ik verwacht het niet, eerlijk gezegd.
Klopt.... ik was in de war met de Amerikaanse band met die naam.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Is geen Amerikaanse band en ik hoorde het idd goed volgens Wikipedia
En wat betreft de titel van de B kant: de lonker zanger is inderdaad in spiegelbeeldquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En wat betreft de titel van de B kant: de lonker zanger is inderdaad in spiegelbeeld
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:09 schreef livelink het volgende:
Heb ik iedereen lekker gemaakt, kan ik zelf niet.
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:09 schreef livelink het volgende:
Heb ik iedereen lekker gemaakt, kan ik zelf niet.
Ja, maar wie zijn het ook alweer?quote:
Ik kan het honderd keer zeggen, maar de slagboom in mijn hoofd staat even onwrikbaar naar benedenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, maar wie zijn het ook alweer?
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan het honderd keer zeggen, maar de slagboom in mijn hoofd staat even onwrikbaar naar beneden
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:24 schreef Symphonic het volgende:
En bij deze ook weer… ik ken dit gewoon
Ja, ze kon het eigenlijk net niet aan.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze zingt op de toppen van haar kunnen en dan nog een stukje daar voorbij
Ddm dacht dat het misschien Bonnie was, maar ik zei al: die kon wél zingenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, ze kon het eigenlijk net niet aan.
1972 alweer..... maar wel de 4e plaats behaald.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:28 schreef Symphonic het volgende:
Dit vind ik echt zo’n lekker nummer
Ik was ff thee aan het maken en daarna kreeg ik het niet getypt met mijn typgriepquote:
Daar had het in het begin wel wat van weg, inderdaad.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Doet me erg denken aan love is in the air
Slaap lekker, aRd.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:41 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik zit hier half in slaap te vallen, dus ga toch maar naar bed toe.
Melting bedankt voor het draaien en voor Doedezemaar en Symphonic nog een fijne verdere luistersessie
Slaap lekkerquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:41 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik zit hier half in slaap te vallen, dus ga toch maar naar bed toe.
Melting bedankt voor het draaien en voor Doedezemaar en Symphonic nog een fijne verdere luistersessie
Het doet me denken aan een ander liedje, waarschijnlijk ook van hemquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:45 schreef Melting het volgende:
Deze zanger is in Nederland geboren, maar toen hij 2 jaar oud was naar Australië geëmigreerd.
Dat kan gebeuren. Heb ik ook wel eens. Ben ook enorm toe aan vakantie.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ligt niet aan jou (of je muziek) hoor Melting maar ik ben een soort zombie vandaag
Bijna, bijnaquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren. Heb ik ook wel eens. Ben ook enorm toe aan vakantie.
Yep..... komende week nog 2 dagen op kantoor werken, en 2 dagen voor de zaak naar Bremen.quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Yep..... komende week nog 2 dagen op kantoor werken, en 2 dagen voor de zaak naar Bremen.
En dan donderdag rond 15.30/16.00 heb ik vakantie.
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:54 schreef Symphonic het volgende:
Smokey Robinson The tears of a clown
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:57 schreef Symphonic het volgende:
Foundations Why do you build me up buttercup
Maar ik ben onschuldig.quote:
Hij moest kloppen want de bel deed het niet?quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij moest kloppen want de bel deed het niet?
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:06 schreef Symphonic het volgende:
The land of make believe Bucks Fizz
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:09 schreef Symphonic het volgende:
Lekker basje en voor de rest bagger
Herken je het nu?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:13 schreef Symphonic het volgende:
Dit ken ik wel, maar ik kan er niet opkomen
Dat wist ik niet. Dan was ze toen best bekend dus.quote:
Bette Davis Eyes van haar ken je ook welquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Dan was ze toen best bekend dus.
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bette Davis Eyes van haar ken je ook wel
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Andrew Gold Never let her slip away
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:22 schreef Symphonic het volgende:
Thelma Houston Don’t leave me this way
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ff met een centenbakkie rammelen
'quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn studiegenote gaf rondleidingen in het Museum van Speelklok tot Pierement, ben er wel een paar keer geweest
Ja, is het ook.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:25 schreef Symphonic het volgende:
Ik vinnut stiekem best geinig dit
Ik werd doodgegooid met ELO vroeger thuis.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het zo'n oorwurm?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:41 schreef Symphonic het volgende:
Geen idee, maar het klinkt wel goed.
Hij kan aardig scatten ook.
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:46 schreef Symphonic het volgende:
Dit is geschreven door Tony Eijk en Jack van der Voorn
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:47 schreef Symphonic het volgende:
Acht breaky heart Billy Rae Cyrus
Mijn ouders hadden problemen met hun riolering, maar het is allemaal weer ontstopt nu, gelukkig.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Zal je vast een goede reden voor hebben.
Jij bent er vroeg bij…quote:
Goedemorgen livelink.quote:
Is dat zo? Vandaag al? Het is hier nu heel mistig.quote:Op zaterdag 2 september 2023 08:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Mooi weer in aantocht.
Vandaag al..... komende week wordt het hier zelfs 30 graden.quote:Op zaterdag 2 september 2023 08:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat zo? Vandaag al? Het is hier nu heel mistig.
Goedemorgen aRd.quote:Op zaterdag 2 september 2023 08:42 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemorgen Melting en livelink
Veel plezier alvast.quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooi weer om eens naar de visserijdagen in Den Oever te gaan
Nou, dat was de moeite niet waard, klein rondje gelopen, na veel zoeken een broodje garnalen gevonden en toen maar weer op huis aan.quote:
Dan slaap ik alquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:06 schreef DJ11 het volgende:
Het gaat gewoon 19:00 uur worden, vanavond. Tijdstip vooraf-track volgt nog.
Het is nu 22:40 waar ik benquote:
Vooraf-tracks om 18:53 uurquote:Programma voor vandaag
19:00 uur: DJ11 - Play The Theme
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Zekerquote:
September is wel altijd een bijzondere maand. Een beetje triest omdat de vakantieperiode is afgelopen, maar wel met heel veel kans op mooi nazomerweer en een maand waar nog veel georganiseerd wordt qua acitviteiten.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, de tijd vliegt. Bijna jarig alweer...
Zekerquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
September is wel altijd een bijzondere maand. Een beetje triest omdat de vakantieperiode is afgelopen, maar wel met heel veel kans op mooi nazomerweer en een maand waar nog veel georganiseerd wordt qua acitviteiten.
Ja, Melting zei het vanochtend. En vanmiddag was het ook al aardig warm.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
ZekerEn heb je de weerberichten gezien? Er is weer echt een 'Indian summer' aanstaande.
Het sprong eruitquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:17 schreef livelink het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat je dit niet direct skipt, nee. Nodigt wel uit tot doorluisteren.
Vandaar deze plaat:quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:30 schreef Burnett het volgende:
Denis LePage, co-founder of Montreal disco powerhouse duo Lime, dies at 74
Disco producer Denis LePage had a knack for drawing revellers to the dance floor, and in the heart of Montreal’s pumping 1980s nightlife, the musician's hitmaking skills were unmistakable.
With a stream of Billboard chart hits, LePage helped define an era of Canada’s discotheques as part of the duo Lime. LePage, who identified as non-binary and later took the name Nini Nobless, died Monday of cancer at age 74, said former manager Yvon Lafrance.
While not exactly a household name, LePage’s infectious synthesizer hooks made Lime's songs favourites at dance clubs around the world.
Trieste aanleiding, maar het nummer is nog steeds heel erg fijn.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vandaar deze plaat:Lime - Your Love (radio edit)
Ja, klinkt goed.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Trieste aanleiding, maar het nummer is nog steeds heel erg fijn.
Leuk hoorquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:25 schreef Melting het volgende:
Aloha allemaal.
Vanmiddag een leuke docu gezien in het theater.
The making of Spookslot. Zal over een paar maanden ook op YT komen.
Erg interessant.
Wat leuk. Laat tegen die tijd maar weten, lijkt me ook interessant.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:25 schreef Melting het volgende:
Aloha allemaal.
Vanmiddag een leuke docu gezien in het theater.
The making of Spookslot. Zal over een paar maanden ook op YT komen.
Erg interessant.
quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Leuk hoorWerd het nu alleen vertoond voor de VIPS?
Dat je dat had onthoudenquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:30 schreef DJ11 het volgende:
Deze wilde Livelink horen in de eerstvolgende uitzending dat ze van de partij was. Bij dezeStevie Wonder - For Once In My Life
En er is net weer een verzoekje bij gekomen. Ik ga op zoek.
Zal ik doen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat leuk. Laat tegen die tijd maar weten, lijkt me ook interessant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
En we zitten niet in een park.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:37 schreef DJ11 het volgende:
Echt geen 4 julihet is 2 september
Chicago - Saturday In The Park
Het is wel een zaterdag. En ik was vanmiddag wel in het park. Er speelde een bluesband.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:37 schreef DJ11 het volgende:
Echt geen 4 julihet is 2 september
Chicago - Saturday In The Park
Goede les voor hem, denk ikquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:38 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon had een aantal maanden geleden in een boze bui zijn telefoon en zijn id-kaart stuk gemaakt.
Van zijn id-kaart had ik een stuk (met pasfoto) weten veilig te stellen, maar hij had hem in 3 stukken gebroken. De overige twee kon ik niet vinden.
Gisteren is hij dan een nieuwe id aan gaan vragen en hij moest natuurlijk zijn oude id meenemen. Dus hij had dat ene stuk bij zich en heeft uitgelegd dat hij het aan stukken had gescheurd. De gemeenteambtenaar heeft hem gezegd dat hij alleen een nieuwe id krijgt als hij alledrie de stukken meeneemt, dus hij is de hele dag aan het zoeken geweest![]()
Maar hij heeft alle stukken inmiddels gevonden en aangezien hem dit een hoop stress en geld heeft gekost (nieuwe telefoon en nieuwe id-kaart) hoop ik dat hij de volgende keer 10 x nadenkt voordat hij weer de neiging krijgt iets te vernielen.
Wat als hij nou alle stukken niet had kunnen vinden.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:38 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon had een aantal maanden geleden in een boze bui zijn telefoon en zijn id-kaart stuk gemaakt.
Van zijn id-kaart had ik een stuk (met pasfoto) weten veilig te stellen, maar hij had hem in 3 stukken gebroken. De overige twee kon ik niet vinden.
Gisteren is hij dan een nieuwe id aan gaan vragen en hij moest natuurlijk zijn oude id meenemen. Dus hij had dat ene stuk bij zich en heeft uitgelegd dat hij het aan stukken had gescheurd. De gemeenteambtenaar heeft hem gezegd dat hij alleen een nieuwe id krijgt als hij alledrie de stukken meeneemt, dus hij is de hele dag aan het zoeken geweest![]()
Maar hij heeft alle stukken inmiddels gevonden en aangezien hem dit een hoop stress en geld heeft gekost (nieuwe telefoon en nieuwe id-kaart) hoop ik dat hij de volgende keer 10 x nadenkt voordat hij weer de neiging krijgt iets te vernielen.
Was ook lekker zonnig wel.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is wel een zaterdag. En ik was vanmiddag wel in het park. Er speelde een bluesband.
Ik weet het eigenlijk niet. Dan had hij waarschijnlijk een verklaring van vermissing moeten invullen en/of aangifte doen vermoed ik. Hij heeft ook nog een paspoort, maar een id-kaart is toch wel een stuk handiger om aan te tonen dat je ouder dan 18 bent. Hij heeft de afgelopen maanden ook geen alcohol gedronken hieromquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat als hij nou alle stukken niet had kunnen vinden.
Was hij dan stateloos geweest?
quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet. Dan had hij waarschijnlijk een verklaring van vermissing moeten invullen en/of aangifte doen vermoed ik. Hij heeft ook nog een paspoort, maar een id-kaart is toch wel een stuk handiger om aan te tonen dat je ouder dan 18 bent. Hij heeft de afgelopen maanden ook geen alcohol gedronken hierom
Die heeft echt z'n lesje wel geleerdquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet. Dan had hij waarschijnlijk een verklaring van vermissing moeten invullen en/of aangifte doen vermoed ik. Hij heeft ook nog een paspoort, maar een id-kaart is toch wel een stuk handiger om aan te tonen dat je ouder dan 18 bent. Hij heeft de afgelopen maanden ook geen alcohol gedronken hierom
Op "woke" kom ik straks nog even terug, met een zangeres die ineens wordt gecanceld dankzij de woke-brigade.quote:
Zeker...quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:48 schreef DJ11 het volgende:
Uit de serie: nummers die altijd kunnenWhite Town - Your Woman
Oh men. Die woke-ellende is van beide kanten zo irritant. Ik erger me zowel aan de doorgeslagen wokeness als aan de doorgeslagen anti-wokeness.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Op "woke" kom ik straks nog even terug, met een zangeres die ineens wordt gecanceld dankzij de woke-brigade.
De waarheid ligt, zoals vaak, ergens in het midden.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh men. Die woke-ellende is van beide kanten zo irritant. Ik erger me zowel aan de doorgeslagen wokeness als aan de doorgeslagen anti-wokeness.
Ik vraag me dan altijd af, hoe zo'n artiesten bij elkaar komen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Een Zwitsers-Deense samenwerking; gelukkig passen de vlaggen goed bij elkaar. Nieuwe muziek:Adriatique & WhoMadeWho - Miracle
Geen idee, maar de sound bevalt me welquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af, hoe zo'n artiesten bij elkaar komen.
WhoMadeWho is wel een goede bandnaam!quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Een Zwitsers-Deense samenwerking; gelukkig passen de vlaggen goed bij elkaar. Nieuwe muziek:Adriatique & WhoMadeWho - Miracle
Europa leeft!quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af, hoe zo'n artiesten bij elkaar komen.
En denk je dat dat ooit zal gebeuren? Of je hoopt er gewoon het beste van?quote:
Over globalisme en Europa gesproken. Het volgende nummer speelt zich onder meer in Brussel, Bonn en Barcelona af.quote:
Ik denk dat Brexit wel goed heeft aangetoond dat je economisch wel moet samenwerken. En dat vrij verkeer van goederen en personen toch wel een groot goed is. En dat is voor mij voldoende wat betreft Europa.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
En denk je dat dat ooit zal gebeuren? Of je hoopt er gewoon het beste van?
Hier hoor ik toch wel echt liever het origineel.quote:
Dat ik ook.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier hoor ik toch wel echt liever het origineel.
Bewust gekozen vanwege de Braziliaanse drumband op het voorafgaande nummer, plus de nazomer die er nog aan komtquote:
Ja, eens. Erg mooi en aangenaam.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Dit liedje is melodieus en qua akkoorden echt heel sterk, vind ik.
Het album heet SHE-REX en is echt een aanraderquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, eens. Erg mooi en aangenaam.
Ja, dat cancelen is echt een probleem aan het worden. Aan de andere kant is het ook slim om social media links te laten liggen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Stel, je steekt je ziel en zaligheid in een nieuw album. Maar dan zeg je op social media dat je je zorgen maakt over te jonge kinderen die puberteitsblockers gebruiken. Dan krijg je niet alleen de woke-inquisitie op je dak, je platenlabel staakt ook nog de promotie voor je nieuwe album en zalen zeggen optredens af. Straks meer daarover...
Goedenavond Symph. Lekker van de mooie middag genoten?quote:
Dit gaat over Róisín Murphy, voorheen zangeres van Moloko. Echt bizar wat haar overkomt. Ze kan niet diep genoeg door het stof gaan, wat ze inmiddels al uitgebreid deed. Aan de vooravond van haar nieuwe album daarom maar even deze track, van een eerder album:quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Stel, je steekt je ziel en zaligheid in een nieuw album. Maar dan zeg je op social media dat je je zorgen maakt over te jonge kinderen die puberteitsblockers gebruiken. Dan krijg je niet alleen de woke-inquisitie op je dak, je platenlabel staakt ook nog de promotie voor je nieuwe album en zalen zeggen optredens af. Straks meer daarover...
Het was echt heerlijk weerquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Symph. Lekker van de mooie middag genoten?
Ik vind wel iets van de woke maffia, maar ik zal mijn bescheiden mening voor me houdenquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit gaat over Róisín Murphy, voorheen zangeres van Moloko. Echt bizar wat haar overkomt. Ze kan niet diep genoeg door het stof gaan, wat ze inmiddels al uitgebreid deed. Aan de vooravond van haar nieuwe album daarom maar even deze track, van een eerder album:Róisín Murphy - Cry Baby
Ook goedenavondquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Nog een paar uurtjes in de tuin kunnen lezen vanmiddag/vanavond, echt fijn. Hopelijk de komende dagen ook, het wordt echt nog zomer
Ja, ik ook. Maar ik vind ook iets van de anti-woke maffia, zoals De Santis als senator in Florida.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind wel iets van de woke maffia, maar ik zal mijn bescheiden mening voor me houden
Mensen zijn weinig origineel zo lijkt het wel..... overal een remix van maken omdat ze zelf niets kunnen verzinnen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Coldplay - Clocks (Röyksopp's Trembling Heart remix)
Ik ben gaan wandelen en daarna nog in ons stadje naar een bandje gaan kijken. Ik moest terug voor de kat en had daarna geen zin meer om weer terug te gaan naar de stad. Maar man en kind zijn daar nog steeds. Ik wil niet weten in wat voor een dronken staat ik mijn man straks thuis zie komen. Hij had al aardig wat gedronken vanmiddag.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Nog een paar uurtjes in de tuin kunnen lezen vanmiddag/vanavond, echt fijn. Hopelijk de komende dagen ook, het wordt echt nog zomer
quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben gaan wandelen en daarna nog in ons stadje naar een bandje gaan kijken. Ik moest terug voor de kat en had daarna geen zin meer om weer terug te gaan naar de stad. Maar man en kind zijn daar nog steeds. Ik wil niet weten in wat voor een dronken staat ik mijn man straks thuis zie komen. Hij had al aardig wat gedronken vanmiddag.
Dit is toch echt op verzoek van Coldplay zelf gebeurdquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Mensen zijn weinig origineel zo lijkt het wel..... overal een remix van maken omdat ze zelf niets kunnen verzinnen.
Niet. Ze gaat een jaartje werken en volgend jaar een HBO-opleiding beginnen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En hoe is je dochter gestart in haar nieuwe leerjaar?
Ah...... wat voor werk gaat ze doen?quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet. Ze gaat een jaartje werken en volgend jaar een HBO-opleiding beginnen.
Jup, dat is de andere kant en die is net zo schadelijk.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ik vind ook iets van de anti-woke maffia, zoals De Santis als senator in Florida.
Ze werkt nu in de horeca, maar had al een berichtje gekregen van haar stagebedrijf of ze daar wilde komen werken omdat ze stylistes te kort komen. In de horeca komen ze echter ook mensen tekort, dus daar was ze al ingepland voor de hele maand augustus en september.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah...... wat voor werk gaat ze doen?
quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:39 schreef DJ11 het volgende:
Eigenlijk moet ik net als Lucky's Law ook een jingle gaan maken voor het Doe Deze Maar-momentje (DDMM)
Vandaag:Electronic - Get The Message
Lekker in de albumversie, natuurlijk
En wat vind ze het leukste om te doen?quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze werkt nu in de horeca, maar had al een berichtje gekregen van haar stagebedrijf of ze daar wilde komen werken omdat ze stylistes te kort komen. In de horeca komen ze echter ook mensen tekort, dus daar was ze al ingepland voor de hele maand augustus en september.
Oh joy, een man die dronken thuiskomtquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben gaan wandelen en daarna nog in ons stadje naar een bandje gaan kijken. Ik moest terug voor de kat en had daarna geen zin meer om weer terug te gaan naar de stad. Maar man en kind zijn daar nog steeds. Ik wil niet weten in wat voor een dronken staat ik mijn man straks thuis zie komen. Hij had al aardig wat gedronken vanmiddag.
Ja, ze moet nog kijken.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]
En wat vind ze het leukste om te doen?
Styliste is wel haar vak toch?
Of misschien beide doen?
Ja, preciesquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh joy, een man die dronken thuiskomt
Je kan het erger treffen.... een man die dronken niet thuiskomt.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh joy, een man die dronken thuiskomt
Dan heeft zij er tenminste geen last vanquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kan het erger treffen.... een man die dronken niet thuiskomt.
Ja, ik snap wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Ik kreeg Gilbert O'Sullivan-associaties bij het horen van dit fraais:Glenn Hopper - Easy Way Out
Ik hoor het.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Ik kreeg Gilbert O'Sullivan-associaties bij het horen van dit fraais:Glenn Hopper - Easy Way Out
Dat kleine minuutje Melting kan vast nog wel.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:50 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga weinig tijd voor slot-jingles overhouden straksEcht nét voor 21:00 uur klaar, denk ik. Daarna neemt Melting het roer over
Ik kan niks met Björk…quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Trut in een jurk:Björk - Venus As A Boy
Nee hoor, ik ben gewoon om 21:00:00 uur klaarquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kleine minuutje Melting kan vast nog wel.
Met de hedendaagse Björk kan ik ook niks meer.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan niks met Björk…
Glenn Hopper was wel geinig en ik snap je vergelijking ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |