quote:PSV is nog maar één halte verwijderd van de groepsfase van de Champions League. Alleen Rangers moet nog worden verslagen. PSV gaat eerst op bezoek in Schotland. Check hier hoe laat en op welke zender je inschakelt voor Rangers - PSV in de play-offs van de Champions League.
Voor de drie spitsen van Rangers wordt het een weerzien met een bekende club. Zeker voor Sam Lammers, die uit de jeugdopleiding van PSV komt. De andere twee kersverse spitsen van Rangers zijn Danilo en Cyriel Dessers, twee oud-spitsen van Feyenoord. Ook zij weten dondersgoed hoe het is om tegen PSV te spelen. Danilo scoorde twee keer in vier wedstrijden tegen de Eindhovenaren, Dessers deed dat drie keer in zes wedstrijden.
ZENDER RANGERS - PSV
De wedstrijd tussen Rangers en PSV wordt dinsdag 22 augustus uitgezonden op RTL 7 en Ziggo Sport. Er wordt om 21.00 uur afgetrapt, RTL 7 is er al vanaf 19.55 uur bij met een voorbeschouwing. Bij Ziggo Sport kan je pas vanaf 20.55 uur inschakelen voor de wedstrijd. Op woensdag 30 augustus staat de return in Eindhoven op het programma.
Vorig seizoen stonden Rangers en PSV ook tegenover elkaar in de play-offronde van de Champions League. Rangers behaalde uiteindelijk het hoofdtoernooi: 2-2, 1-0.
ROUTE RANGERS
Rangers beleeft nog geen foutloos seizoen. In de vorige voorronde had het veel moeite met Servette FC uit Zwitserland. Na een 2-1-zege voldeed in de uitwedstrijd een gelijkspel (1-1) om door te bekeren. In de Schotse competitie heeft Rangers vier punten na twee wedstrijden.
UITSLAGEN PSV
PSV kent tot nog toe een fantastisch seizoen; PSV won tot nu toe alles onder Peter Bosz. Sturm Graz werd tweemaal simpel aan de kant gezet om de play-offronde te bereiken, terwijl ondertussen ook de Johan Cruijff Schaal werd gewonnen (1-0) van Feyenoord én het de eerste twee wedstrijden in de Eredivisie won.
https://www.elfvoetbal.nl(...)-de-champions-league
Akkoord, ik wacht met smart op je herkansing.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik durfde in het weekend uit schaamte niet te reageren omdat ik niet had gekeken.
Maandag en dinsdag was ik verkouden en vertyfd waardoor ik mentaal niet in staat was.
Vrijdag herkansing.
Ik viel dinsdag net niet flauwquote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Akkoord, ik wacht met smart op je herkansing.
Oh, da's niet best.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik viel dinsdag net niet flauw.
Twee dagen minder dan zes uur slapen als je verkouden bent, is niet echt ideaal. Vannacht een goede nacht slaap gehad, en al stukken beter.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Oh, da's niet best.
Gaat het inmiddels beter met je?
Mooiquote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:30 schreef GGMM het volgende:
Kut, ik had 'Wij zijn fan van J-Dilla' als TT
Daar komt dombo goed weg
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Akkoord, ik wacht met smart op je herkansing.
Dat is zeker 3x kut, ja.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Twee dagen minder dan zes uur slapen als je verkouden bent, is niet echt ideaal. Vannacht een goede nacht slaap gehad, en al stukken beter.
Welk (Italiaans) merk koffie de McDonalds serveertquote:
Gaat hem niet worden. Ik kijk niet snel PSV, en moet nog een laatste rubriekje voor journalistiek randwerk doen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat is zeker 3x kut, ja.
Beterschap gewenst. Hopelijk zie ik je nog meeposten vanavond, ik kan altijd genieten van je analyses.
In Nederland gewoon DEquote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Welk (Italiaans) merk koffie de McDonalds serveert
Segafredo, illy of Lavazza
Of hun huismerk maar dan kom ik er niet meer
Ramalho is er uit voor Schouten.quote:
PSV maakt kans.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:35 schreef Caland het volgende:
Ontopic graag
Schouten in plaats van Ramalho, jammer
Zo heette het Philips Stadion ook in FIFA toen ze net toegevoegd waren!quote:
Segafredoquote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Welk (Italiaans) merk koffie de McDonalds serveert
Segafredo, illy of Lavazza
Of hun huismerk maar dan kom ik er niet meer
Ik eet nog even een kiwi (met schil)quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GGMM heeft net een post van mij geliked.
Ga eens sporten, straks ben je te laat voor de wedstrijd en dat wil ik niet.
Waarom met schil?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik eet nog even een kiwi (met schil)
snel is niet hetzelfde als goed dus dat blijft afwachten.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:38 schreef Coco het volgende:
Ben nu al fan van Bosz, grijpt snel in.
Leuk topic. Heb een like uitgedeeld, ook vanwege het experiment samen met Lenny (vrede zij met hem).quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zie daarvoor mijn leuke topic
CUL / Kiwi's met schil eten.
Een beetje de stijl van sommige moderators.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
snel is niet hetzelfde als goed dus dat blijft afwachten.
Ook als je het wast voor het eten?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ook nog eens heel gevaarlijk. Straks zitten er bestrijdingsmiddelen in de schil.
Bitterballen en frikandelletjes genotquote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:51 schreef Zipportal het volgende:
User @:RipCity zet straks de vetpan weer aan want PSV speelt.
Wat gaat het worden?
Klopt maar wel een verademing, beter iets doen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
snel is niet hetzelfde als goed dus dat blijft afwachten.
Ja, de tijd van de goede jeugdopleiding bij Ajax is wel een beetje geweest.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:52 schreef LordVoldermort het volgende:
Raar om te zien dat niet PSV een vreemdeling legioen heeft, maar Ajax.
Oké allen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:52 schreef LordVoldermort het volgende:
Mandjebitterballen.gifquote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:51 schreef Zipportal het volgende:
Wat gaat het worden?
Bijzondere transferperiode welquote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, de tijd van de goede jeugdopleiding bij Ajax is wel een beetje geweest.
12+ jaar geledenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, de tijd van de goede jeugdopleiding bij Ajax is wel een beetje geweest.
Mislintat heeft zijn Football Manager simulatie in real life toegepast.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:52 schreef LordVoldermort het volgende:
Zeer zeker.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik dit een mooi shirt vind van PSV?
Mocht Castore opeens bij PSV aankloppen, zorg er dan alsjeblieft voor dat die Britten rechtsomkeert maken naar Eindhoven Airport.quote:
Ben In het stadion. Ruikt al flink naar de frituur idd.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:51 schreef Zipportal het volgende:
Wat gaat het worden?
Ik ook niet, vandaar neutraal.quote:
Ik weet niet eens of het voor de coëfficiënten voordelig gaat zijn als PSV dit wint. In pot 3 van de CL gaat kans extreem klein zijn op een goede loting.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ook niet, vandaar neutraal.
PSV voor Nederland en de coëfficienten.
Rangers vanwege meer CL poen voor Feyenoord en uiteraard Dessers/Danilo.
Uiteraard gun ik collega en vriend @:Coco ook zijn plezier!
Juichen is wel een groot woord maar gun het PSV wel, al is het leedvermaak bij verlies ook wel weer leuk.quote:
Raar systeem eigenlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Rangers vanwege meer CL poen voor Feyenoord
In pot 1 kan dit ook zomaar. Real, Lazio en Newcastle genot.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het voor de coëfficiënten voordelig gaat zijn als PSV dit wint. In pot 3 van de CL gaat kans extreem klein zijn op een goede loting.
Eens, anders had ik zeker voor PSV gejuicht.quote:
Niet alleen dat, maar die drie CL plekken gaan sowieso snel weer gereduceerd worden naar twee.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het voor de coëfficiënten voordelig gaat zijn als PSV dit wint. In pot 3 van de CL gaat kans extreem klein zijn op een goede loting.
In pot 1 kan het.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In pot 1 kan dit ook zomaar. Real, Lazio en Newcastle genot.
Gaat om niet meer 1,5 miljoen geloof ik, beetje wat Feyenoord aan UEFA boetes heeft per seizoen.quote:
Ik ben te lui om te juichenquote:
Lazio kan er helemaal niks van johquote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In pot 1 kan dit ook zomaar. Real, Lazio en Newcastle genot.
Niet heel snel, zeker als we plek 5 halen in de coëfficiëntenlijst. Dan speel je per definitie met zes Nederlandse clubs in de groepsfase, vanaf daar is het makkelijk om bovenin te blijven omdat alle clubs dan vrij veel wedstrijden gegarandeerd worden.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Eens, anders had ik zeker voor PSV gejuicht.
Jammer van de win-win situatie.
[..]
Niet alleen dat, maar die drie CL plekken gaan sowieso snel weer gereduceerd worden naar twee.
Uiteraard . Maar Celtic is ook mooi hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:02 schreef Zipportal het volgende:
@:PowerLoungen juicht ook voor de Rangers.
AC Milan dan.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:14 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Lazio kan er helemaal niks van joh
Als zij onze boetes betalen ben ik voor.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat om niet meer 1,5 miljoen geloof ik, beetje wat Feyenoord aan UEFA boetes heeft per seizoen.
Ja ik bedoel dus dat we die vijfde plek kwijt kunnen raken als de Nederlandse clubs een slecht seizoen draaien in Europa. En die klote play-offs moeten afgeschaft worden.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 20:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet heel snel, zeker als we plek 5 halen in de coëfficiëntenlijst. Dan speel je per definitie met zes Nederlandse clubs in de groepsfase, vanaf daar is het makkelijk om bovenin te blijven omdat alle clubs dan vrij veel wedstrijden gegarandeerd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |