quote:Op woensdag 13 september 2023 15:25 schreef LordofLeaves het volgende:
De eerste aflevering in mijn stad/dorp/ whatever.
Allemaal kijken naar een saai Drents dorp!quote:
Speciaal voor jou ga ik extra goed kijkenquote:Op woensdag 13 september 2023 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Allemaal kijken naar een saai Drents dorp!
Wie weet loop ik nog wel door het beeld heen.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ga ik extra goed kijken
Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 13 september 2023 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wie weet loop ik nog wel door het beeld heen.
Eerste aflevering…. Gelijk verpest.quote:Op woensdag 13 september 2023 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wie weet loop ik nog wel door het beeld heen.
Alleen daarom al durf ik niet te kijken, zie het later wel eens. Maar Sis droeg de serie met haar enorm grappig gemopper.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:19 schreef golfer het volgende:
Ik mis het gemopper van Sis op haar broers wel.
quote:Op woensdag 13 september 2023 21:19 schreef golfer het volgende:
Daar is Sis mee vandoor gegaanquote:Op woensdag 13 september 2023 18:57 schreef Firuze60 het volgende:
Bij Maarten of zijn broer heb ik steeds het gevoel dat er een Tommy Coopertje aan zit te komen.
Ik ben benieuwd wat zij gemaakt zou hebben van ‘Van Gogh in Emmen’quote:Op donderdag 14 september 2023 06:28 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Daar is Sis mee vandoor gegaanWat ik trouwens jammer vind, vond haar een goede toevoeging bij die twee.
Hij zei duidelijk borderland.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:55 schreef golfer het volgende:
Vandaag ging het dus over hun favoriete Texel.
Leuke opmerking van Vincent over de hond van de schapenherderin: "Oh, dat is dus een borderline collie?"
Ja was mooi om te zienquote:Op woensdag 27 september 2023 21:22 schreef golfer het volgende:
Die schuilkelders onder de ministeries, die er nog steeds zijn.
En toch leuk en onderhoudend. Vincent in zijn element.quote:
Een groot palmblad boven zn hoofd was beter geweest.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:11 schreef golfer het volgende:
Voor iemand die zo schold op alles wat plastic is is Vincent wel wat hypocriet om in een volgend shot met een plastic paraplu te lopen.
In hetzelfde shot als die uitspraak liep hij met een plastic bril rond.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:11 schreef golfer het volgende:
Voor iemand die zo schold op alles wat plastic is is Vincent wel wat hypocriet om in een volgend shot met een plastic paraplu te lopen.
Dat tref je zo vaak aan in steden met oude gebouwenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:55 schreef Dutch_view het volgende:
Het was wel schokkend te zien toen ze op dat waagplein stonden gericht naar die prachtige oude panden, en dan opeens 180 graden draaien naar dat foeilelijke pand
Behalve dat ik lang niet alle moderne architectuur lelijk vind, is het voordeel van moderne architectuur dat het makkelijk te vervangen is door nog modernere architectuur.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:55 schreef Dutch_view het volgende:
Het was wel schokkend te zien toen ze op dat waagplein stonden gericht naar die prachtige oude panden, en dan opeens 180 graden draaien naar dat foeilelijke pand
Ik mis haar ook, was altijd wel leuk als ze aan het vertellen was en ze dan vond dat haar broers niet oplette. Kregen ze goed op hun flikker. Het was een leuk drietal dat over hun eigen specialiteit erg leuk konden vertellen. Ik vind het nu een beetje saai aan het worden maar dat kan aan mij liggen. Af en toe een voorbij scheurende scooter zou dé oplossing zijn.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:19 schreef golfer het volgende:
Daar was toch nooit iets aan?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:56 schreef golfer het volgende:
Mooi dat Maarten de mythe van Hotel de Wereld even ontkracht.
Algemeen oud nieuws, ja. Voor der rest blijft het een erg leuk programma door de interactie tussen die twee.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:56 schreef golfer het volgende:
Mooi dat Maarten de mythe van Hotel de Wereld even ontkracht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |