Ik vind het allemaal een beetje too much. Zijn expressie, zijn bewegingen. In dit geval leidt het me teveel afquote:
Hij klinkt wel beter, maar ik vind het inderdaad ook niet heel prettig om naar te kijken. Vooral dat einde op deze manier.quote:Op dinsdag 16 april 2024 22:29 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal een beetje too much. Zijn expressie, zijn bewegingen. In dit geval leidt het me teveel af
'quote:Op zondag 21 april 2024 07:41 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Af en toe denk ik, zou België de finale wel halen?
Sorry voor de zelfquote maar ik kom hier op terug. Het nummer is echt goed en gewoon top 5 waardig maar Mustii weet het gewoon niet te verkopen. Belgie mag van geluk spreken als ze de top 10 halenquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:36 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb het nog een paar keer beluisterd. Tenzij er een wijziging komt in de jury blijf ik er bij dat dit een grote kans heeft om jurywinnaar te worden.
Eens, het blijft op plaat mijn favoriete lied, maar hij weet het niet over te brengen livequote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sorry voor de zelfquote maar ik kom hier op terug. Het nummer is echt goed en gewoon top 5 waardig maar Mustii weet het gewoon niet te verkopen. Belgie mag van geluk spreken als ze de top 10 halen
Die springen dan misschien net te laat op de trein.quote:Op donderdag 9 mei 2024 06:07 schreef Nashipeer het volgende:
Volgend jaar kiest België weer de artiest d.m.v. een nationale finale (Eurosong)
https://eurovoix.com/2024(...)fTpCWLfFWEjd-_eLO9Bu
Ik ben benieuwd of er artiesten geïnspireerd zijn geraakt door Joost, en ook een up-tempo lied in gaan sturen in het Nederlands.
dit, precies ditquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:58 schreef Ann-Lynn het volgende:
De studioversie was voor mij kandidaat om te winnen. Zijn optreden gisteren was echter zodanig teleurstellend, dat ie niet in mijn top 10 kwam!! Zonde!
Maar hij was zeker niet slechter als een paar landen die wel door warenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:58 schreef Ann-Lynn het volgende:
De studioversie was voor mij kandidaat om te winnen. Zijn optreden gisteren was echter zodanig teleurstellend, dat ie niet in mijn top 10 kwam!! Zonde!
Ongeacht of ze zouden willen maar ik had Bazart een vrije kaart gegeven. Zij zouden een fantastische inzending zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2024 06:07 schreef Nashipeer het volgende:
Volgend jaar kiest België weer de artiest d.m.v. een nationale finale (Eurosong)
https://eurovoix.com/2024(...)fTpCWLfFWEjd-_eLO9Bu
Ik ben benieuwd of er artiesten geïnspireerd zijn geraakt door Joost, en ook een up-tempo lied in gaan sturen in het Nederlands.
Plus dat repeterend effect van de songtitel in de slotminuut. Dat is niet creatief.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:58 schreef Ann-Lynn het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |