Meteen aflerenquote:Op woensdag 1 november 2023 10:17 schreef dud0r het volgende:
1 november! Kerstversiering tijd!
Alleen nog even kijken hoe ik dat dit jaar ga doen met de kittens
Kerst opgezet?quote:Op woensdag 1 november 2023 14:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kerst net opgezet
Alleen ben nu een beetje overprikkeld door alle versiersels
Muziek en boom!quote:Op woensdag 1 november 2023 15:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kerst opgezet?
Muziek, of boom?
Toch niet tot 11-11 gewacht met de boom?
Ik krijg dinsdag nog monteurs langs, dus wacht nog minimaal tot daarna.
Ja ik ga m'n kerstdorp riskeren om het ze gelijk af te lerenquote:
Haha meeste mensen vinden dat vroeg. Rare mensen.quote:Op woensdag 1 november 2023 15:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Muziek en boom!
En jep, 01-11 is ook al laat
Ja... die mensen snap ik niet. Al kreeg ik al van iedereen commentaar dat hij nog niet eind september/begin oktober stond. Dat is normaal. November is al laatquote:Op woensdag 1 november 2023 15:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha meeste mensen vinden dat vroeg. Rare mensen.
quote:Op woensdag 1 november 2023 15:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... die mensen snap ik niet. Al kreeg ik al van iedereen commentaar dat hij nog niet eind september/begin oktober stond. Dat is normaal. November is al laat
Alsof Sinterklaas niet van gezelligheid houdt!quote:Op woensdag 1 november 2023 15:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]wijze woorden!
Iedereen maar zeggen dat je moet wachten tot sinterklaas weg is, pff dat bepaal ik zelf wel
Is geen kerstboom, maar een sinterklaasboom!quote:Op woensdag 1 november 2023 15:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alsof Sinterklaas niet van gezelligheid houdt!
quote:Op woensdag 1 november 2023 15:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is geen kerstboom, maar een sinterklaasboom!
Ik koop meestal begin december een boom, maar hou die meestal tot maart. Het is nu nog veel te warm om in een kerst/sinterklaas stemming te komenquote:Op woensdag 1 november 2023 15:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is geen kerstboom, maar een sinterklaasboom!
Ja, maar dan had je in Ijsland ofzo moeten gaan wonenquote:Op zaterdag 4 november 2023 02:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik koop meestal begin december een boom, maar hou die meestal tot maart. Het is nu nog veel te warm om in een kerst/sinterklaas stemming te komen
Iets meer dan 3 maanden is wel mijn record. Vorig jaar moest ding er na 2.5 maand er uit (verloor te veel naalden).quote:Op zaterdag 4 november 2023 05:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar dan had je in Ijsland ofzo moeten gaan wonenmaar een echte boom die het 4 maanden volhoudt?
Ik heb altijd een kunstboom, maar zag bij mn ouders dat de boom het soms net 1 maand vol hield.quote:Op zaterdag 4 november 2023 05:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Iets meer dan 3 maanden is wel mijn record. Vorig jaar moest ding er na 2.5 maand er uit (verloor te veel naalden).
Ja, leuk, nog paar weekjes en overal weer versieringquote:Op zaterdag 4 november 2023 05:36 schreef kree het volgende:
hier begonnen ze ook alweer over kerst en al die dingen. hmmmmmm zucht. haha
woja en erger nog sinterklaas.
tja, haha vind t leuk om te zien maar heb er zelf weinig mee. sowieso hou niet van die tijd maar is beetje uit ellende verleden en beladen enzo daardoor. maargoed. wil jullie plezier niet verzieken verderquote:Op zaterdag 4 november 2023 05:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, leuk, nog paar weekjes en overal weer versiering
Het heeft ook zn mooie kanten, vrede op aard en lief zijn voor anderen. Maar ik vind vooral de versiering en gezelligheid leukquote:Op zaterdag 4 november 2023 05:40 schreef kree het volgende:
[..]
tja, haha vind t leuk om te zien maar heb er zelf weinig mee. sowieso hou niet van die tijd maar is beetje uit ellende verleden en beladen enzo daardoor. maargoed. wil jullie plezier niet verzieken verder
nou dat juist waarom het me tegenstaat, alleen dat dan in die paar weken?quote:Op zaterdag 4 november 2023 05:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het heeft ook zn mooie kanten, vrede op aard en lief zijn voor anderen. Maar ik vind vooral de versiering en gezelligheid leuk
Hmm ja, maar ik denk dat het anders het hele jaar niet is, dus zie ik die paar weken als winst!quote:Op zaterdag 4 november 2023 05:57 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat juist waarom het me tegenstaat, alleen dat dan in die paar weken?
trek dat zo slecht altijd al trouwens, ineens gaan we allemaal ff lief doen enzo, terwijl moet hele jaar zijn.
Nouja dat is de positieve manier van denken wel. haha dat sowieso.quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, maar ik denk dat het anders het hele jaar niet is, dus zie ik die paar weken als winst!
Ik snap het ja. Nee, je moet in de FEE SC natuurlijk niet te negatief doen over de feestdagenquote:Op zaterdag 4 november 2023 11:32 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja dat is de positieve manier van denken wel. haha dat sowieso.
Maargoed als je dat weet dan snap je ook beetje mss waarom ik zo denk, niet dat ik er negatief over wil doen verder, maar heb daar altijd beetje moeite mee wel eigenlijk.
waar vind het ook niet erg verder ofzo, maar idd voor mij zitten er wat moeilijke momentjes in, maar dat wil niet zeggen dat ik het iedereen gun hoor ook verder. Maar hoop ook dat iedereen wel beetje denkt van tja jongens het zijn niet alleen die 2 weken dat we dan ff aardig moeten zijn tegen elkaar omdat het toevallig kerst is en vrede op aarde enzo.quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik snap het ja. Nee, je moet in de FEE SC natuurlijk niet te negatief doen over de feestdagen
Maar altijd goed om te realiseren dat niet iedereen de feestdagen leuk vindt. Voor sommige mensen kunnen de feestdagen ook erg confronterend zijn, omdat ze die alleen moeten doorbrengen, terwijl er overal gehamerd wordt op een gezellig samenzijn. Maar dat neemt niet weg dat ik wel gewoon van kerst mag genieten
Misschien een ander soort denneboom, misschien was die boom al een tijdje geleden afgezaagd. Hoe warm je je huis stookt kan ook een factor zijn. En natuurlijk zorgen dat de boom altijd voldoende water heeft.quote:Op zaterdag 4 november 2023 05:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb altijd een kunstboom, maar zag bij mn ouders dat de boom het soms net 1 maand vol hield.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |