Ik heb mijn lijstje geupdatet. De datum is geprikt voor sinterklaas met de schoonfamilie. Nu is het nog afwachten wat we precies gaan doen. Mijn adventskalender is binnen, die voro vriendlief is binnen en voor de jongste ook. De oudste ga ik zelf samenstellen, dus dat worden gewoon kleine cadeautjes.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:32 schreef dud0r het volgende:
De feestdagen komen steeds dichterbij. Dus deze sc mag wel weer wat actiever.
Iedereen al druk lijstjes aan het maken en cadeautjes aan het kopen?
Ik heb mijn halloween feest ui aangezet.quote:
Mooie welquote:Op maandag 23 oktober 2023 14:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb mijn halloween feest ui aangezet.
Haha niet echt heel bijzonder, maar ik kon niet echt iets beters vinden waarmee je op de mobiel fotootjes kan aanpassen. En het gaat om het ideequote:
Deze ui heb ik al een tijdjequote:Op maandag 23 oktober 2023 14:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha niet echt heel bijzonder, maar ik kon niet echt iets beters vinden waarmee je op de mobiel fotootjes kan aanpassen. En het gaat om het idee
Is de pacman jouw halloween ui? Die moet juist proberen de monsters te ontwijken
Ik zit altijd mobiel en zie dan geen ui's. Dus speciaal even desktopversie aangezet om de jouwe te zien. Geef maar een seintje als ik de feestdagen-UI kan bewonderen! Met zo'n kritische blik, heb ik hooggespannen verwachtingen!quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Deze ui heb ik al een tijdje![]()
Ik ben meestal nogal kritisch als het om mijn eigen ui gaat.
Kan je wel aanzetten op mobiel.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zit altijd mobiel en zie dan geen ui's. Dus speciaal even desktopversie aangezet om de jouwe te zien. Geef maar een seintje als ik de feestdagen-UI kan bewonderen! Met zo'n kritische blik, heb ik hooggespannen verwachtingen!
Oooh dank je, dat wist ik helemaal niet! Was even zoeken, maar het is gelukt!quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan je wel aanzetten op mobiel.
Ik wacht nog even met de ui
Gaat weg hier dan als je er geen zin in hebtquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Sod off met je feestdagen.
Van t weekend weer de elektrische deken op bed ja.
Er wordt hier geregeerd met ijzeren feest vuist.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik voel me ZOO welkom hier! Bedankt mod!
Ik hoor het al, vrede op aarde en in de mensen een welbehagenquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er wordt hier geregeerd met ijzeren feest vuist.
Toch @:viv @:donna
De tijd komt er weer aan.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor het al, vrede op aarde en in de mensen een welbehagen
Is dat nu alquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Afgelopen weekend naar de eerste kerstmarkt geweest hier in het tuincentrum! Paar dingetjes alweer gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |