Misschien zijn we tegen die tijd wel lucky friends. Als ik niet vergeet om cadeautjes te sturenquote:
quote:Op zondag 12 november 2023 23:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien zijn we tegen die tijd wel lucky friends. Als ik niet vergeet om cadeautjes te sturen
De term is wat raar. Net zoals een lucky trade. En als je geen geluk hebt, dan is het niet eens een happy endingquote:Op zondag 12 november 2023 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]waarom vind ik lucky friends nu wat dubbelzinnig klinken?
Hmm lucky friends met een happy ending, dat kan toch alleen maar over Pokemon gaan?quote:Op zondag 12 november 2023 23:12 schreef devzero het volgende:
[..]
De term is wat raar. Net zoals een lucky trade. En als je geen geluk hebt, dan is het niet eens een happy ending![]()
De Pokemon in kwestie had een lagere IV, daar hadden we het toch over?
quote:Op zondag 12 november 2023 23:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm lucky friends met een happy ending, dat kan toch alleen maar over Pokemon gaan?
Beter dan best bestaat niet, dus ultra is minder, zoiets zullen ze wel gedacht hebbenquote:Op maandag 13 november 2023 00:06 schreef devzero het volgende:
[..]![]()
Maar die termen blijven raar. Good friend kan ik wel begrijpen, maar ultra friend voor een level onder best friend? Dat is een beetje als "tall coffee" bij de Starbucks voor de kleinste kop die ze verkopen
Begint het journaal vandaag?quote:Op maandag 13 november 2023 12:47 schreef TLC het volgende:
Er zal dit jaar toch heus niet misgaan met de intocht van Sinterklaas of wel ?![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
oliebollenkraam staat weer bij het station
![]()
Vanmiddag glad vergeten te halen
Jaaaaaquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Appelbeignets verheug ik me nu al op. Maar dat duurt nog wel even
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
Geen oliebollenkraam in jouw buurt?
hebben we het dan over de variant met bladerdeeg of zonder?quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Onhandig. Flappen zijn met bladerdeeg, beignets met oliebolbeslag toch?quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
hebben we het dan over de variant met bladerdeeg of zonder?
want ook kramen gebruiken beignets en flappen door elkaar
Ik kreeg van de week bezoek en die had een zak vol meegenomen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
oliebollenkraam staat weer bij het station
![]()
Vanmiddag glad vergeten te halen
Ja die vind ik ook veel lekkerderquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
O dat heb ik nog nooit gehad.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:27 schreef dud0r het volgende:
Appelbeignets zijn omnomnom. Zeker met een beetje spijs in het midden
Ja, maar appelbollen en appelbeignets zijn dan ook weer niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Onhandig. Flappen zijn met bladerdeeg, beignets met oliebolbeslag toch?
Dit.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Onhandig. Flappen zijn met bladerdeeg, beignets met oliebolbeslag toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |