SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speelt als spits zo ongeveer altijd.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:10 schreef Black-Death het volgende:
Ik zie liever nog een rechtsbuiten.
Mikautadze is dus echt een 10?
Hij is nog niet gekocht he, de T ging ook vol voor Almada terwijl Ajax niet eens had geboden.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee het zijn ook geen geweldige opties, maar voordat dat nodig zou zijn moeten er twee andere spelers geblesseerd zijn. Dan snap ik de aankoop van nog een 6 niet
Naja oke ik snap er niks meer van hahaquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Speelt als spits zo ongeveer altijd.
Je eerste zin klinkt juist als een pure Ajax-spits of in ieder geval het Ajax van de laatste 5 jaar. Tadic in de spits liep ook overal en nergens.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:17 schreef StevenHyde het volgende:
Geen echte Ajax spits aangezien hij zich overal in de aanval lijkt te bewegen. Terwijl de wedstrijden met Brobbey die echt diep centraal moest blijven staan.
Maargoed, misschien gaat Steijn wel anders spelen.
Wat is een echte Ajax spits?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:17 schreef StevenHyde het volgende:
Geen echte Ajax spits aangezien hij zich overal in de aanval lijkt te bewegen. Terwijl de wedstrijden met Brobbey die echt diep centraal moest blijven staan.
Maargoed, misschien gaat Steijn wel anders spelen.
Vraag ik me ook altijd af. Ik denk alleen die de winnende maken in een Champions league finale.quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:27 schreef TheVulture het volgende:
Die zaakwaarnemer van Vos is ook een ongeleid projectiel geloof ik
Mikautadze komt voor de basis, de georgische Messi mensen, ik zeg het alvastquote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:29 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar onze basiself over een maandHoop ook wel dat Steijn naar een vaste basiself toewerkt en het geen rouleerfeestje wordt
Ajax als koopclub bestempelen en wel verdienen aan Sanchez, uberhaupt vind ik dat je als zaakwaarnemer je niet zomaar zou moeten uitlaten. Maar die gast zal wel dollartekens zien nu Atletico in de markt lijkt...quote:
Wie is de zaakwaarnemer? Hij/zij heeft Vos net tot 2028 bij laten tekenen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ajax als koopclub bestempelen en wel verdienen aan Sanchez, uberhaupt vind ik dat je als zaakwaarnemer je niet zomaar zou moeten uitlaten. Maar die gast zal wel dollartekens zien nu Atletico in de markt lijkt...
Nathan van Kooperen, ging lekker los op twitter nadat de T. het verhaal over de Noor bracht.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie is de zaakwaarnemer? Hij/zij heeft Vos net tot 2028 bij laten tekenen.
Linkje?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 09:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nathan van Kooperen, ging lekker los op twitter nadat de T. het verhaal over de Noor bracht.
Haha wat onprofessioneelquote:
Marco van Basten, Kluivert, Kieft, Bosmanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |