Taylor mag echt nooit meer in actie komen tenzij we 3 blessuregevallen op het middenveld hebben. Wat een verschrikkelijke net-niet-voetballer is dat zeg. Gewoon walgelijk om naar te kijken, met zijn verongelijkte hoofd en zijn alibi-verdedigen. Klaassen scoort tenminste nog. Taylor kan werkelijk niks.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:15 schreef Omega het volgende:
Ik ben geen fan van Taylor en vind dat hij vaak/soms te mat speelt. Maar vorige week speelde hij gewoon goed met als kers op de taart de briljante steekpass op Kudus. Er zit zeker kwaliteit in, denk dat het in een goed draaiend team gewoon een waardevolle speler kan zijn. Een Donny vd Beek, zeg maar.
Toch speelt ie vanavond wrs... had zelf liever VdBoomen gezien.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Taylor mag echt nooit meer in actie komen tenzij we 3 blessuregevallen op het middenveld hebben. Wat een verschrikkelijke net-niet-voetballer is dat zeg. Gewoon walgelijk om naar te kijken, met zijn verongelijkte hoofd en zijn alibi-verdedigen. Klaassen scoort tenminste nog. Taylor kan werkelijk niks.
Bij gebrek aan betere opties omdat ze niet ingescheven zijn ja. Als we straks met de volledige selectie zijn is hij gewoon (volkomen terecht) de 15e man.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Toch speelt ie vanavond wrs... had zelf liever VdBoomen gezien.
Taylor z'n lichaamstaal staat mij ook niet zo aan hoor maar het blijft altijd passen en meten hoe een middenveld gaat functioneren. Zoals het er nu uitziet zie ik hem ook niet in de basis maar je weet nooit hoe het uitpakt, het kan zomaar dat het met hem erbij beter loopt.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bij gebrek aan betere opties omdat ze niet ingescheven zijn ja. Als we straks met de volledige selectie zijn is hij gewoon (volkomen terecht) de 15e man.
Het pak overdrijfsels zat weer vol bij het ontbijt zie ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Taylor mag echt nooit meer in actie komen tenzij we 3 blessuregevallen op het middenveld hebben. Wat een verschrikkelijke net-niet-voetballer is dat zeg. Gewoon walgelijk om naar te kijken, met zijn verongelijkte hoofd en zijn alibi-verdedigen. Klaassen scoort tenminste nog. Taylor kan werkelijk niks.
Hij speelde gewoon een prima pot vorige week.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo rampzalig is Taylor niet maar hij is niet in vorm en ik denk niet dat dat nog gaat gebeuren komende tijd. Ik zou een verhuur eigenlijk beter vinden voor hem.
Je hebt wel een selectie nodig hè, ik zou hem iig tot de winterstop houden, mocht hij dan weinig tot niets gespeeld hebben kan het altijd nog.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo rampzalig is Taylor niet maar hij is niet in vorm en ik denk niet dat dat nog gaat gebeuren komende tijd. Ik zou een verhuur eigenlijk beter vinden voor hem.
Tegen?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij speelde gewoon een prima pot vorige week.
Nee, voor.quote:
Zijn nadeel is nu dat als je vd Boomen in wil passen die er een VM naast nodig heeft, dan blijft er nog maar 1 plek over en voor die plek is hij niet de meest geschikte, hij is meer een 8 voor met de punt naar achteren.quote:
Zeg ook niet dat 'ie moet gaan spelen, denk ook dat hij inderdaad op de bank gaat komen. Maar dat overdreven gebash op hem is echtquote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn nadeel is nu dat als je vd Boomen in wil passen die er een VM naast nodig heeft, dan blijft er nog maar 1 plek over en voor die plek is hij niet de meest geschikte, hij is meer een 8 voor met de punt naar achteren.
Ja sorry mensen. Ik was even afgeleid door werk en dat soort bijzaken.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 08:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar het is vandaag...
Nouja de echte mandekkers en type Inzhagi’s zijn toch wel een uitstervend ras vanaf subtop Europa zo ongeveer.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, net als het bij een verdediger in de 1e plaats om verdedigen gaat is dat bij een spits scoren, al het andere wat hij toevoegt is meegenomen.
Het voetballend vermogen wordt wel steeds belangrijker inderdaad, al zal een spits van niveau Inzaghi nu ook nog wel in trek zijn en een type Jaap Stam naast een voetballende cv kan ook nog wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja de echte mandekkers en type Inzhagi’s zijn toch wel een uitstervend ras vanaf subtop Europa zo ongeveer.
We missen alleen nog Zimbabwe, maar ik heb het volste vertrouwen erin dat Mislintat die vandaag nog uit de hoge hoed tovert.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe staat het ervoor met jullie landenbingo?
Lijkt me stug. Ajax socials besteden altijd wel veel aandacht aan verjaardagen van (oud-)spelers.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:40 schreef TheVulture het volgende:
Ze besteden op de socials wel erg veel aandacht aan de verjaardag van Nico, inclusief een filmpje. Ik sta er niet van te kijken dat we 'm vandaag nog gepresenteerd zien worden als aanwinst. Dan zal Wijndal of Salah-Edine wel vertrekken..
De Noor lijkt ook binnen
Als ik de podcasts zo een beetje mag geloven zit er een te groot verschil in eventueel salaris.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Ajax socials besteden altijd wel veel aandacht aan verjaardagen van (oud-)spelers.
En na de komst van Avila had ik Tagliafico sowieso al niet meer zien komen..quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:48 schreef manny het volgende:
[..]
Als ik de podcasts zo een beetje mag geloven zit er een te groot verschil in eventueel salaris.
Als deze meneer een enorme stofzuiger op 6 blijkt te zijn die de bal nog een beetje naar een goed shirt met drie sterren erop kan spelen dan is dat heel heel welkom.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:48 schreef Black-Death het volgende:
[ twitter ] Had liever een rechtsbuiten gezien. Maar goed, ik ben geen TD
Mooie.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe staat het ervoor met jullie landenbingo?
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mooie.
Aantal verschillende nationaliteiten Ajax inclusief Mannsverk: 11
Aantal verschillende nationaliteiten Feyenoord: 14.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |