Jij maakt de take, vroeg me alleen af of je dat ook kunt onderbouwen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:14 schreef Enawh het volgende:
[..]
Vind je van wel dan ?
1 van de 2 is al genoeg. Hebben een rechtsbuiten nodig of Berghuis daar en dan een nr 10. halen (bijv Almada)
Als die net zo goed als de linksbuiten van 30 miljoen, dan liever niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:54 schreef Ramboetan het volgende:
Nog steeds meer dan 50 miljoen transferwinst. Waar blijft die rechtsbuiten van 30 miljoen??
Timmy Kleindienst van Heidenheim als die het patroon blijft volgenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:54 schreef Ramboetan het volgende:
Nog steeds meer dan 50 miljoen transferwinst. Waar blijft die rechtsbuiten van 30 miljoen??
Hardop lachenquote:
020 gebruikenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vraag me echt of dit een team gaat worden bij 020
Je kan spelers kopen maar als er geen samenhang en geen cohesie gaat ontstaan dan heeft 020 echt een groot probleem
Dit gaat natuurlijk op korte termijn niet ingespeeld raken
iedereen gaat maar wat doen en maar hopen dat het goed komt
#wanbeleid
dan eerder Jan Niklas Beste. heeft al ervaring in Nl. Of gewoon Becker van Union terughalen (Italiaanse clubs willen hem niet)quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Timmy Kleindienst van Heidenheim als die het patroon blijft volgen
Ik weet niet wat jij allemaal uitspookt maar ik heb gewoon ajax overal staanquote:
Of dat gaat gebeuren ligt op de eerste plaats aan de geloofwaardigheid van de trainer binnen de groep. Dat gaan we allemaal nog wel zien.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vraag me echt of dit een team gaat worden bij ajax
Je kan spelers kopen maar als er geen samenhang en geen cohesie gaat ontstaan dan heeft ajax echt een groot probleem
Dit gaat natuurlijk op korte termijn niet ingespeeld raken
iedereen gaat maar wat doen en maar hopen dat het goed komt
#wanbeleid
Kan het helaas niet lezen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die zwerver is dus echt zijn eigen leipe FM save aan het spelen
VI Pro dus kan het niet lezen.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die zwerver is dus echt zijn eigen leipe FM save aan het spelen
Kun je daarna een korte samenvatting gevenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:45 schreef GGMM het volgende:
Nu even rustig de verwijderde post lezen
Het team van nieuwe mensen lijkt nog niet zo goed op elkaar ingespeeld, wat eigenlijk best logisch is.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:48 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Kun je daarna een korte samenvatting geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |