Ik krijg ook maar moeilijk verbinding, maar uiteindelijk is het gelukt.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:03 schreef PicoMMP het volgende:
Ziggo Sport Select werkt niet bij mij (T-Mobile, kanaal 160)
Zeker! Weer Ludogorets straks!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
En jongens, jullie ook goed geloot?
Hoezo ook?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
En jongens, jullie ook goed geloot?
Waarschijnlijk feyenoord of psv fan ofzo. Bereid je ook maar vast voor op de hilarische posts op dinsdag of woensdagavond hoelaat wij spelen hihahoquote:
Ik doelde op de boutloting voor allebeiquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:09 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk feyenoord of psv fan ofzo. Bereid je ook maar vast voor op de hilarische posts op dinsdag of woensdagavond hoelaat wij spelen hihaho
Ja, dat hebben we geleerd van de hilarische mannen hier dus dat grapje gaat zeker komen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:09 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk feyenoord of psv fan ofzo. Bereid je ook maar vast voor op de hilarische posts op dinsdag of woensdagavond hoelaat wij spelen hihaho
Woordje goed helemaal gemistquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik doelde op de boutloting voor allebei.
Ow, dat lijkt me helder. Maar ik vind Sevilla en Arsenal mooie tegenstanders. En Sevilla-uit is een mooi excuus voor een paar dagen vakantie.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:14 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Woordje goed helemaal gemist![]()
Maar als ze denkem dat het goed is wordt het wellicht toch nog lachenbeide gaan vechten voor plek 3
Ziggo Selectquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iemand ook KPN en geen wedstrijd op kanaal 233? Waar kan ik de wedstrijd zien/kopen?
0-4quote:
KPN zendt het uit kanaal 233quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iemand ook KPN en geen wedstrijd op kanaal 233? Waar kan ik de wedstrijd zien/kopen?
Breng de klimaatcult niet op een ideequote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:55 schreef Wertha het volgende:
Vallen die vlaggetjes nog niet onder het PFAS verbod?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |