quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:35 schreef Blues het volgende:
Ik plaats met toestemming van g hier zijn appje naar o.a. zijn broer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nog meer wachten.![]()
Sterkte.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik plaats met toestemming van g hier zijn appje naar o.a. zijn broer.Ai, dat was niet de uitslag waarop je zat te wachten. SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nog meer wachten.Kranplätze müssen verdichtet sein
Ik plaats met toestemming van g hier zijn appje naar o.a. zijn broer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nog meer wachten.![]()
Heel veel sterkte de komende tijd![]()
En superhandig. Wanneer ik zelf puree maak maakt ik meer en vries het in, maar dit heb ik ook altijd op voorraadquote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:13 schreef Myraela het volgende:
Aangezien mijn culinaire energie weer een nieuw dieptepunt heeft bereikt, ontdek ik de wondere wereld van de gemaksproducten. Jullie zijn allemaal open-minded mensen die totaal niet oordelen op culinaire keuzes, dus daarom deel ik mijn laatste ontdekking graag met jullie.
Diepvries aardappelpuree.Niet het gedoe van schillen, koken en stampen, maar toch een heerlijke aardappelpuree zonder vreemde ingrediënten.
[ afbeelding ]
Dit is van de Shell zelf, Shell Café.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:34 schreef mjan het volgende:
[..]
Welke keten tankstations verkoopt vegan flappen? Ik wil oooook
Ik plaats met toestemming van g hier zijn appje naar o.a. zijn broer.SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nog meer wachten.![]()
Goed voor de tomaten en zoquote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet nu wat het broeikaseffect inhoudt. Bloedheet is het in de kassen...
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:35 schreef Blues het volgende:
Waar ik een beetje op stuk loop mentaal is dat er was gezegd dat vandaag MDO was + def uitslag en behandelplan.
Niemand heeft t over die psma scan gehad.
Terwijl mijn onderbuik en kennis dit nog wel had bedacht , maar ja...![]()
Vind t ff lastig.
Tnxx voor de lieve berichtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |