Oh wauw! Je moet door die vreselijke, beige-zwarte inrichting heen kijken, maar dan is het een prachtig huis met geweldig terrein.quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:25 schreef ElfKraan het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/purmerland/huis-88681757-purmerland-95/
Huis van Fajah Laurens
Dan zit zij daar op zich wel op de goede plek toch? Waar zou ze nu heengaan. Vinkeveen?quote:Op zondag 1 oktober 2023 10:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh wauw! Je moet door die vreselijke, beige-zwarte inrichting heen kijken, maar dan is het een prachtig huis met geweldig terrein.
[ afbeelding ]
Ik zou alleen niet in Den Ilp willen wonen, een lintdorpje voor criminelen en nouveau riche met wansmaak. En ik heb geen 3,8 miljoen liggen.
Volgens Google emigreert ze naar Spanje.quote:Op zondag 1 oktober 2023 20:08 schreef yinu het volgende:
[..]
Dan zit zij daar op zich wel op de goede plek toch? Waar zou ze nu heengaan. Vinkeveen?
Met walking closet, aldus de beschrijvingquote:Op zondag 1 oktober 2023 10:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh wauw! Je moet door die vreselijke, beige-zwarte inrichting heen kijken, maar dan is het een prachtig huis met geweldig terrein.
[ afbeelding ]
Ik zou alleen niet in Den Ilp willen wonen, een lintdorpje voor criminelen en nouveau riche met wansmaak. En ik heb geen 3,8 miljoen liggen.
quote:Op maandag 2 oktober 2023 10:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Met walking closet, aldus de beschrijving
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met uiteraard een minivoetbalveld in je tuin
Shine bright like a diamond.
quote:Op maandag 2 oktober 2023 10:39 schreef June. het volgende:
Even binnen kijken bij het huis van een oud voetballerHeeft hij een elftal aan kinderen of neemt hij de was van een voetbalteam mee naar huis? 2 wasmachines en 2 drogers in de waskamer en dan nog een wasmachine in de garage 🤷♂SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Met uiteraard een minivoetbalveld in je tuin
[ afbeelding ]Well done is better than well said. - Benjamin Franklin
Ik ken mensen die zweren bij 2 vaatwassers, dus dan is meerdere wasmachines ook niet zo gek tochquote:Op maandag 2 oktober 2023 10:46 schreef Zedi het volgende:
[..]
Heeft hij een elftal aan kinderen of neemt hij de was van een voetbalteam mee naar huis? 2 wasmachines en 2 drogers in de waskamer en dan nog een wasmachine in de garage 🤷♂
Ik vind de buitenkant en de tuin zo sfeerloos. Binnenkant iets teveel VT wonen vibe, maar daar hou ik wel van.quote:Op maandag 2 oktober 2023 10:50 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Ik vind het maar een lelijk huis eigenlijk, voor een villa.
Midden in een woonwijk ook.
2 vaatwassers is logisch, dan heb je geen keukenkastjes meer nodig 😂quote:Op maandag 2 oktober 2023 10:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ken mensen die zweren bij 2 vaatwassers, dus dan is meerdere wasmachines ook niet zo gek toch
Mijn OCD heeft er dan wel echt heel veel last van dat het niet 2x hetzelfde apparaat is.quote:Op maandag 2 oktober 2023 10:46 schreef Zedi het volgende:
[..]
Heeft hij een elftal aan kinderen of neemt hij de was van een voetbalteam mee naar huis? 2 wasmachines en 2 drogers in de waskamer en dan nog een wasmachine in de garage 🤷♂
Jij snapt hetquote:Op maandag 2 oktober 2023 10:56 schreef Zedi het volgende:
[..]
2 vaatwassers is logisch, dan heb je geen keukenkastjes meer nodig 😂
Misschien hanteren ze hetzelfde principe en zijn de drogers/wasmachines ook voor opslag zodat ze geen wasmanden nodig hebben…
Misschien zit daar de crux. Dat mevrouw (of meneer) zo enorm op het nieuwste modelletje wasmachine kickt, dat ze elke 2 jaar een nieuwe kopen.quote:Op maandag 2 oktober 2023 12:16 schreef BE het volgende:
[..]
Mijn OCD heeft er dan wel echt heel veel last van dat het niet 2x hetzelfde apparaat is.Als je het dan toch doet...
Die tandenborstel, die kabels bij de tv, die lego bouwwerken en die lego bakken. Dat haal je toch weg voor de foto's?quote:Op maandag 2 oktober 2023 12:52 schreef Puala het volgende:
Mijn gestructureerde ik gaat echt heel slecht op dit huis. Die planten bij de voordeur, dat lampje in de hal, de handdoeken in de badkamer, die ene solistische tandenborstel aan de lader![]()
En zo aan de kledingkast te zien is zij al vertrokken![]()
Ja het lijkt me wel....quote:Op maandag 2 oktober 2023 12:59 schreef laziness het volgende:
[..]
Die tandenborstel, die kabels bij de tv, die lego bouwwerken en die lego bakken. Dat haal je toch weg voor de foto's?
Staaltje #omdenken van mn vriendin:quote:Op maandag 2 oktober 2023 10:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Onhandig lijkt me dat, weet je nooit waar je kleren zijn.
Ze zijn wel mooi symmetrisch omgekieptquote:Op maandag 2 oktober 2023 12:52 schreef Puala het volgende:
Mijn gestructureerde ik gaat echt heel slecht op dit huis. Die planten bij de voordeur, dat lampje in de hal, de handdoeken in de badkamer, die ene solistische tandenborstel aan de lader![]()
En zo aan de kledingkast te zien is zij al vertrokken![]()
Wat een huisquote:Op maandag 2 oktober 2023 15:25 schreef Molo het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)450-bellinkstraat-6/
Mooi huisje in het centrum van Middelburg, lekker sjiek enzo
Totdat je bij het toilet komt met deze tekst:
[ afbeelding ]
Saaie hut geworden dat zegquote:Op maandag 2 oktober 2023 18:14 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ontzettend lelijke kraan in een iets te strak gerenoveerd huis. Ik weet niet meer of ik een paar jaar geleden de pre-renovatie foto's hier geplaatst heb, maar er is bijna helemaal niets origineels meer aan (binnen).
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)8-ruwenbergstraat-4/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |