abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 december 2023 @ 19:00:00 #251
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_211640240
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 18:58 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Uhuh
Wel toekijken, geen stijfje. Dan moet er wel meer gebeuren.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zaterdag 16 december 2023 @ 19:01:52 #252
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211640253
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Wel toekijken, geen stijfje. Dan moet er wel meer gebeuren.
Als ik naar een sauna kom ik er niet om te kijken naar seksuele handelingen maar om te ontspannen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 16 december 2023 @ 19:04:14 #253
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_211640277
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 december 2023 19:01 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Als ik naar een sauna kom ik er niet om te kijken naar seksuele handelingen maar om te ontspannen.
Ik ook hoor. Moest er niet aan denken om gekke dingen in die hitte te moeten doen.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zaterdag 16 december 2023 @ 19:05:04 #254
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211640282
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ik ook hoor. Moest er niet aan denken om gekke dingen in die hitte te moeten doen.
Nee maar dat als uitgangspunt nemen vind ik al een beetje dubieus :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 16 december 2023 @ 19:06:03 #255
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_211640291
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 19:05 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Nee maar dat als uitgangspunt nemen vind ik al een beetje dubieus :P
Soms is een shock effectje wel leuk. ;)
  zaterdag 16 december 2023 @ 19:06:28 #256
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211640300
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 19:06 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Soms is een shock effectje wel leuk. ;)
Nou nee , niet in een normale sauna
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 16 december 2023 @ 19:07:45 #257
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_211640311
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 december 2023 19:06 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Nou nee , niet in een normale sauna
I know. Gelukkig niet.
  zondag 17 december 2023 @ 13:24:23 #258
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211646353
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
I know. Gelukkig niet.
>:O
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_211668803
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 december 2023 19:01 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Tuurlijk, seksuele handelingen gaan veel te ver. Je komt niet naar een sauna om die uit te voeren, of daar getuigen van te zijn.

Maar ik neem aan dat als jij een mooie man met een goede piemel ziet lopen, dat je dan wel even kijkt. Ook al kom je daar niet voor, dat is een soort van automatisme en bewondering of nieuwsgierigheid, denk ik.
  dinsdag 19 december 2023 @ 21:12:49 #260
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211674115
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 13:58 schreef GoldRushFrog het volgende:

[..]
Tuurlijk, seksuele handelingen gaan veel te ver. Je komt niet naar een sauna om die uit te voeren, of daar getuigen van te zijn.

Maar ik neem aan dat als jij een mooie man met een goede piemel ziet lopen, dat je dan wel even kijkt. Ook al kom je daar niet voor, dat is een soort van automatisme en bewondering of nieuwsgierigheid, denk ik.
Natuurlijk kijken mensen naar elkaar. Mensen kijken altijd en overal naar elkaar. En natuurlijk zijn alle lichaams- en geslachtsdelen zichtbaar, wat de mogelijkheid biedt tot kijken en vergelijken. Maar meestal kijk je niet op die manier naar elkaar. Bij de ander zie je veel meer het geheel, de uitstraling, dan de delen.
Je wordt altijd wel bekeken denk ik, maar de gemiddelde saunabezoeker is daar niet zo mee bezig volgens mij . Hij/zij zit tenslotte ook in zijn blootje en komt om te relaxen.
Persoonlijk denk ik aan hele andere dingen na 10 minuten in het zweethok bij een temp van rond de 85 graden :+

In de meeste sauna's in Nederland is men is naakt waar dat functioneel is (in de sauna's zelf, onder de douche, in de baden en eventueel zonnend in de tuin) In de rustruimtes (waar je tussendoor wat kunt relaxen, lezen, drinken of eten) is een badjas over het algemeen verplicht.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 19 december 2023 @ 23:04:21 #261
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_211676029
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:17 schreef karr-1 het volgende:

[..]
Dat sowieso maar hoe zie je dat voor je dan?
Hoe je zorgt dat niemand het ziet? Door alleen dingen te doen als er geen anderen in de buurt zijn en/of ze geen zichtlijn hebben en/of geen hand voor ogen zien.
  woensdag 20 december 2023 @ 11:07:24 #262
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211678653
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 23:04 schreef joe.joe het volgende:

[..]
Hoe je zorgt dat niemand het ziet? Door alleen dingen te doen als er geen anderen in de buurt zijn en/of ze geen zichtlijn hebben en/of geen hand voor ogen zien.
Wat een kneuzen reactie
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_211678775
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 21:12 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Natuurlijk kijken mensen naar elkaar. Mensen kijken altijd en overal naar elkaar. En natuurlijk zijn alle lichaams- en geslachtsdelen zichtbaar, wat de mogelijkheid biedt tot kijken en vergelijken. Maar meestal kijk je niet op die manier naar elkaar. Bij de ander zie je veel meer het geheel, de uitstraling, dan de delen.
Je wordt altijd wel bekeken denk ik, maar de gemiddelde saunabezoeker is daar niet zo mee bezig volgens mij . Hij/zij zit tenslotte ook in zijn blootje en komt om te relaxen.
Persoonlijk denk ik aan hele andere dingen na 10 minuten in het zweethok bij een temp van rond de 85 graden :+

In de meeste sauna's in Nederland is men is naakt waar dat functioneel is (in de sauna's zelf, onder de douche, in de baden en eventueel zonnend in de tuin) In de rustruimtes (waar je tussendoor wat kunt relaxen, lezen, drinken of eten) is een badjas over het algemeen verplicht.
Haha, heel herkenbaar! Als je net in de sauna zit kijk je nog heel helder uit je ogen, maar na 10 a 15 minuten in een hele hete sauna (op het bovenste plateau) is het echt afzien, en zie je niet eens meer wie er binnen komt :o.

Overigens komt in de sauna's zelf het ''kijken'' niet zo heel veel voor. Ook omdat het redelijk donker is. Het spiek-momentje zal eerder plaatsvinden in de bubbel/kruidenbaden. Zwembaden, douches. Of als je zelf lekker relaxt in het bubbelbad zit, en je ziet iemand die uit de hete sauna komt in het dompelbad springen (lopen). Ik denk dat dat vooral de momentjes zijn.
  woensdag 20 december 2023 @ 11:32:08 #264
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211678975
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 11:15 schreef GoldRushFrog het volgende:

[..]
Haha, heel herkenbaar! Als je net in de sauna zit kijk je nog heel helder uit je ogen, maar na 10 a 15 minuten in een hele hete sauna (op het bovenste plateau) is het echt afzien, en zie je niet eens meer wie er binnen komt :o.

Overigens komt in de sauna's zelf het ''kijken'' niet zo heel veel voor. Ook omdat het redelijk donker is. Het spiek-momentje zal eerder plaatsvinden in de bubbel/kruidenbaden. Zwembaden, douches. Of als je zelf lekker relaxt in het bubbelbad zit, en je ziet iemand die uit de hete sauna komt in het dompelbad springen (lopen). Ik denk dat dat vooral de momentjes zijn.
Ik ben opgevoed met bloot zwemmen, nudisten campings etc . Zo bijzonder is bloot ook weer niet :P
Dus dat spieken herken ik niet
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_211679131
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 11:15 schreef GoldRushFrog het volgende:

[..]

Maar ben je dan echt op die manier bezig met wat je langs ziet lopen? Ik constateer hooguit feitelijke zaken, maar uitgerekend in de sauna zit daar toch geen gevoel van opwinding of geilheid bij? Dat is toch helemaal de stemming niet waar je in bent? Het gaat om ontspanning, relaxen, beetje terugschakelen op alles, behalve jezelf.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_211679142
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 11:32 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik ben opgevoed met bloot zwemmen, nudisten campings etc . Zo bijzonder is bloot ook weer niet :P
Dat inderdaad: bloot is zo bijzonder niet. Als je bloot wel zo bijzonder vindt dat alleen al het zien van een blote vrouw je opgewonden maakt, is het misschien niet handig om naar een gewone sauna te gaan.
  woensdag 20 december 2023 @ 11:46:55 #267
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211679163
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2023 11:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat inderdaad: bloot is zo bijzonder niet. Als je bloot wel zo bijzonder vindt dat alleen al het zien van een blote vrouw je opgewonden maakt, is het misschien niet handig om naar een gewone sauna te gaan.
En wat ik vooral uit alle posts van die Joejoe haal is dat het voyeur is , en dat heeft niets met sauna te maken :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_211679181
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 11:32 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik ook! In mijn jeugd gingen wij elke zomer naar Zuid-Frankrijk, naar de naturisten camping. Waren echt vier heerlijke weken elk jaar! Dus voor mij is het ook heel gewoon.
  woensdag 20 december 2023 @ 11:48:58 #269
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211679191
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 11:48 schreef GoldRushFrog het volgende:

[..]
Ik ook! In mijn jeugd gingen wij elke zomer naar Zuid-Frankrijk, naar de naturisten camping. Waren echt vier heerlijke weken elk jaar! Dus voor mij is het ook heel gewoon.
Ja precies , voor mij ook. Dus ik herken het niet :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_211679252
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2023 11:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Maar ben je dan echt op die manier bezig met wat je langs ziet lopen? Ik constateer hooguit feitelijke zaken, maar uitgerekend in de sauna zit daar toch geen gevoel van opwinding of geilheid bij? Dat is toch helemaal de stemming niet waar je in bent? Het gaat om ontspanning, relaxen, beetje terugschakelen op alles, behalve jezelf.
Nee, daar heb je een goed punt. En er komt (voor mij) ook absoluut geen geiligheid of opwinding bij kijken, maar vind het altijd wel leuk om gewoon even op een normale manier te kijken naar iemand die voorbij komt. Heb er overigens ook geen enkel probleem mee als er mensen naar mij kijken. Voel je vrij, denk ik altijd :)
pi_211679341
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 11:55 schreef GoldRushFrog het volgende:

[..]
Nee, daar heb je een goed punt. En er komt (voor mij) ook absoluut geen geiligheid of opwinding bij kijken, maar vind het altijd wel leuk om gewoon even op een normale manier te kijken naar iemand die voorbij komt. Heb er overigens ook geen enkel probleem mee als er mensen naar mij kijken. Voel je vrij, denk ik altijd :)
Natuurlijk zie ik ook wie er rondlopen. Wat ik juist zo mooi vind om te zien is dat er juist niet alleen maar supermooie, slanke, bruine, jonge mensen rondlopen, maar iedereen. Van jong tot oud, dun tot dik, heel wit tot zwart, mensen met een hele gave huid, maar ook met grote littekens van operaties, vrouwen waarbij een borst is geamputeerd. En iedereen loopt er in het vertrouwen dat het goed is zoals het is. Men heeft zichzelf verzoend met hun littekens en minder mooie kanten en is er gewoon.

Voor mij past daar op geen enkele manier iets seksueels bij.
  woensdag 20 december 2023 @ 12:13:59 #272
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211679440
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2023 12:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Natuurlijk zie ik ook wie er rondlopen. Wat ik juist zo mooi vind om te zien is dat er juist niet alleen maar supermooie, slanke, bruine, jonge mensen rondlopen, maar iedereen. Van jong tot oud, dun tot dik, heel wit tot zwart, mensen met een hele gave huid, maar ook met grote littekens van operaties, vrouwen waarbij een borst is geamputeerd. En iedereen loopt er in het vertrouwen dat het goed is zoals het is. Men heeft zichzelf verzoend met hun littekens en minder mooie kanten en is er gewoon.

Voor mij past daar op geen enkele manier iets seksueels bij.
Hoort het ook niet. Het is raar dat sommige mensen het wel linken met seks en erotiek.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_211679461
quote:
7s.gif Op woensdag 20 december 2023 11:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nou, voor mijzelf sprekend, of ik nu in de kerk zit of in de sauna, een aantrekkelijke vrouw valt mij echt wel op. En daar kijk ik ook graag naar (disclaimer: kijken =/= staren). En nee, daar word ik niet meteen bloedgeil van, maar zowel in de sauna als de kerk kan dat wel tot een lichte opwinding leiden.

(En in de kerk kun je beboet worden voor seks las ik vandaag, dus dat is daar nog gevaarlijk ook)
  woensdag 20 december 2023 @ 12:18:05 #274
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211679475
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2023 12:13 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Hoort het ook niet. Het is raar dat sommige mensen het wel linken met seks en erotiek.
We zijn en blijven dieren, dat iets een reactie oproept in je lijf is niet gek. Wat je ermee doet (het er laten zijn, naast je neer leggen of actief naar handelen) is belangrijkste
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 december 2023 @ 12:20:19 #275
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211679506
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2023 12:18 schreef Molo het volgende:

[..]
We zijn en blijven dieren, dat iets een reactie oproept in je lijf is niet gek. Wat je ermee doet (het er laten zijn, naast je neer leggen of actief naar handelen) is belangrijkste
Eens
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_211679513
Ik was laatst in mijn eentje in een sauna gegaan, zat in een zwembad en zag een stelletje in een hoekje heel onopvallend ( :') ) met elkaar zijn.
Hij lag op zijn rug in het water en zij dreef een beetje zo half op hem met haar hand onder water en keek om de zoveel seconden heel schichtig om zich heen.

Gadverdamme :')
Twiddel
  woensdag 20 december 2023 @ 12:29:00 #277
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211679589
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 12:21 schreef summer2bird het volgende:
Ik was laatst in mijn eentje in een sauna gegaan, zat in een zwembad en zag een stelletje in een hoekje heel onopvallend ( :') ) met elkaar zijn.
Hij lag op zijn rug in het water en zij dreef een beetje zo half op hem met haar hand onder water en keek om de zoveel seconden heel schichtig om zich heen.

Ik heb het zelf nog nooit gezien in de sauna's waar ik ben geweest.
Ik zou er ook wel wat van hebben gezegd mezelf kennende :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_211679590
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 12:21 schreef summer2bird het volgende:

Haha, welke sauna was dit? In de meeste sauna's pakken ze je dan redelijk snel aan. Zeker als iemand het personeel erop wijst, of het personeel dit zelf ziet. Ik zou overigens zelf ook niet zo snel naar het personeel lopen. Trek mij er zelf niet veel van aan als mensen dit doen, maar begrijp ook dat anderen dit wel als storend kunnen ervaren.

Als je met je partner of date naar de sauna gaat moet je natuurlijk wel van elkaar weten dat je je kan beheersen. Lichte opwinding mag er best zijn, want zoals hierboven ook gezegd, we blijven dieren. Maar je mag dit niet openbaar tonen..
pi_211759696
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 13:54 schreef joe.joe het volgende:

[..]
Ervaringen horen van anderen. Dat het niet mag, betekent namelijk niet dat het niet gebeurt. Als het discreet gebeurt, heeft ook niemand er last van.
Precies dit, dat het niet mag kan ook spannend zijn. Mijn ervaring is dat er altijd wel hoekjes zijn dat er aanrakingen kunnen zijn die niet mogen, al dan niet onder water / onder een handdoek en juist omdat het niet mag is het extra opwindend
pi_211759789
Eerst even door talloze reacties gelezen "dat het écht niet mag" en zelfs strafbaar zou zijn. Ik ga regelmatig naar de sauna, soms alleen, soms met partner en van de hele tijd naakt zijn wordt al snel iedere aanraking als "ongepast" beoordeeld, maar des te leuker is het om stiekem in een privé moment (je zit helemaal alleen in het bubbelbad of sauna) elkaar even met hand- of mondwerk te verwennen.
Maar dat is mijn ervaring, en die is niet gewenst heb ik begrepen 😉
pi_211760281
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 14:35 schreef Anouk83 het volgende:
Eerst even door talloze reacties gelezen "dat het écht niet mag" en zelfs strafbaar zou zijn. Ik ga regelmatig naar de sauna, soms alleen, soms met partner en van de hele tijd naakt zijn wordt al snel iedere aanraking als "ongepast" beoordeeld, maar des te leuker is het om stiekem in een privé moment (je zit helemaal alleen in het bubbelbad of sauna) elkaar even met hand- of mondwerk te verwennen.
Juist wel. De crux zit gewoon in anderen er niet mee lastig vallen.
  vrijdag 29 december 2023 @ 21:10:26 #282
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211826340
quote:
Misschien toch nog een paar keer dit topic goed doorlezen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 2 januari 2024 @ 12:18:39 #283
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_211890380
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 11:07 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Wat een kneuzen reactie
Je bent het er misschien niet mee eens, maar hij is in elk geval inhoudelijk en niet op de man.
  dinsdag 2 januari 2024 @ 12:19:43 #284
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_211890390
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 11:46 schreef Puzzie het volgende:

[..]
En wat ik vooral uit alle posts van die Joejoe haal is dat het voyeur is , en dat heeft niets met sauna te maken :P
Ik ben zeker geen voyeur afgaande op de Wikipedia-definitie:
quote:
Voyeurisme is het heimelijk en doorgaans met seksuele lustgevoelens kijken naar een of meer mensen die geheel of gedeeltelijk naakt zijn en al dan niet seksuele handelingen verrichten.
  dinsdag 2 januari 2024 @ 12:19:47 #285
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211890391
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 12:18 schreef joe.joe het volgende:

[..]
Je bent het er misschien niet mee eens, maar hij is in elk geval inhoudelijk en niet op de man.
Ja doei , had dan een serieus topic aangemaakt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 2 januari 2024 @ 12:20:35 #286
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_211890400
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 14:29 schreef Anouk83 het volgende:

[..]
Precies dit, dat het niet mag kan ook spannend zijn. Mijn ervaring is dat er altijd wel hoekjes zijn dat er aanrakingen kunnen zijn die niet mogen, al dan niet onder water / onder een handdoek en juist omdat het niet mag is het extra opwindend
Nou, precies. Goed te horen dat ik niet de enige ben en dat er zelfs dames zijn die het herkennen.
  dinsdag 2 januari 2024 @ 12:21:10 #287
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_211890409
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 12:19 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ja doei , had dan een serieus topic aangemaakt.
Het is een serieus topic.
  Moderator dinsdag 2 januari 2024 @ 12:28:58 #288
5428 crew  miss_sly
pi_211890524
quote:
Maar jij vindt het dus niet vies dat je kans loopt in het voorvocht, sperma of kutvocht van een ander in een bad te zitten?
  dinsdag 2 januari 2024 @ 12:35:04 #289
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211890587
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 12:21 schreef joe.joe het volgende:

[..]
Het is een serieus topic.
Ga dan naar een Seks sauna.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_211890696
quote:
Ja, dit is ook wel waar. Als je er echt voor kan zorgen dat niemand het merkt of ziet, dan is het eigenlijk wel oke. Iets dat niet mag is meestal heel spannend. Toch zou ik, als man, een orgasme wel wat ver vinden gaan. Zou geen zaad willen rondslingeren, dus in zoverre zou ik me beheersen. Van een beetje voorvocht zal echt niemand iets merken in een bubbelbad of zwembad.

Als vrouw is het natuurlijk wel wat makkelijker praten. Een man kan zijn harde penis niet zomaar met een knip in de vingers laten verdwijnen. Dus mocht er opeens iemand aankomen, is het toch wel tricky. En je wil het complex ook niet worden uitgegooid ^^ :D
  dinsdag 2 januari 2024 @ 13:09:28 #291
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211890995
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 12:45 schreef GoldRushFrog het volgende:

[..]
Ja, dit is ook wel waar. Als je er echt voor kan zorgen dat niemand het merkt of ziet, dan is het eigenlijk wel oke. Iets dat niet mag is meestal heel spannend. Toch zou ik, als man, een orgasme wel wat ver vinden gaan. Zou geen zaad willen rondslingeren, dus in zoverre zou ik me beheersen. Van een beetje voorvocht zal echt niemand iets merken in een bubbelbad of zwembad.

Als vrouw is het natuurlijk wel wat makkelijker praten. Een man kan zijn harde penis niet zomaar met een knip in de vingers laten verdwijnen. Dus mocht er opeens iemand aankomen, is het toch wel tricky. En je wil het complex ook niet worden uitgegooid ^^ :D
Blijkbaar wel :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 2 januari 2024 @ 13:10:26 #292
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211891007
Ga gewoon naar een seks sauna , daar zijn ze voor
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_211891033
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 13:10 schreef Puzzie het volgende:
Ga gewoon naar een seks sauna , daar zijn ze voor
Volgens bovenstaande gaat het er juist om dat het spannend is om iets (intiems) te doen, terwijl dat eigenlijk niet mag, en dat er een kansje is om betrapt te worden. Dat is voor een redelijk aantal mensen vrij opwindend. Dus dan snap ik wel dat een seks-sauna juist totaal niet opwindend is.
  dinsdag 2 januari 2024 @ 13:13:39 #294
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211891039
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 13:12 schreef GoldRushFrog het volgende:

[..]
Volgens bovenstaande gaat het er juist om dat het spannend is om iets (intiems) te doen, terwijl dat eigenlijk niet mag, en dat er een kansje is om bestraft te worden. Dat is voor een redelijk aantal mensen vrij opwindend. Dus dan snap ik wel dat een seks-sauna juist totaal niet opwindend is.
Ja precies wat je juist niet hoort te doen in een reguliere sauna doe je wel , stoer hoor
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_211891070
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 13:13 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ja precies wat je juist niet hoort te doen in een reguliere sauna doe je wel , stoer hoor
Klopt, maar ik denk niet dat het er om gaat dat ze zich dan ''stoer'' voelen. En het is wellicht ook helemaal niet met voorbedachte rade.
pi_211891076
quote:
Inderdaad, die is niet gewenst. Ook al vind jij het lekker, je mag ook niet op straat schijten als je daar zin in hebt. Zelfbeheersing is wat ons onderscheid van de gemiddelde andere zoogdier om ons heen.
pi_211891085
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 13:12 schreef GoldRushFrog het volgende:

[..]
Volgens bovenstaande gaat het er juist om dat het spannend is om iets (intiems) te doen, terwijl dat eigenlijk niet mag, en dat er een kansje is om betrapt te worden. Dat is voor een redelijk aantal mensen vrij opwindend. Dus dan snap ik wel dat een seks-sauna juist totaal niet opwindend is.
Ja, dat die mensen egocentrisch zijn waren we al achter.
  dinsdag 2 januari 2024 @ 13:17:45 #298
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211891094
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 13:16 schreef GoldRushFrog het volgende:

[..]
Klopt, maar ik denk niet dat het er om gaat dat ze zich dan ''stoer'' voelen. En het is wellicht ook helemaal niet met voorbedachte rade.
Het is wel bewust , ze weten wat ze doen , en dit stuk is dat gewoon triestig
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 2 januari 2024 @ 13:18:12 #299
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_211891097
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 12:35 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ga dan naar een Seks sauna.
Dit topic gáát niet over dát type sauna. Dat maakt het niet niet-serieus.
  dinsdag 2 januari 2024 @ 13:18:50 #300
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211891105
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 13:18 schreef joe.joe het volgende:

[..]
Dit topic gáát niet over dát type sauna. Dat maakt het niet niet-serieus.
Mijn hemel hou gewoon op met die onzin
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')