abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210457300
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 16:50 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Dus je gaat je wijf in de stoom sauna palen met een condoom om _O-

Je maakt het steeds mooier

waar verstop je het condoom voor en na de seks

Dit moet een troll zijn
Sorry, tips uitwisselen is het niet doel van dit topic.
pi_210457304
quote:
7s.gif Op maandag 28 augustus 2023 16:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Die borden hangen er niet voor de gewone bezoekers, maar voor bezoekers als TS. De gewone bezoekers doen dat niet, en hebben die waarschuwing niet nodig :)

Eens met het laatste deel van je tweede alinea, overigens.
Ja, mooie. Voor wie hangen de bordjes dat je geen eigen consumpties mag nuttigen en slippers moet dragen er dan? Die huisregels zijn generiek en gelden allemaal voor alle bezoekers.
pi_210457311
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 16:54 schreef joe.joe het volgende:

[..]
Ja, mooie. Voor wie hangen de bordjes dat je geen eigen consumpties mag nuttigen en slippers moet dragen er dan? Die huisregels zijn generiek en gelden allemaal voor alle bezoekers.
*zucht, ik zal het even uitleggen.

De regels gelden voor iedereen. De meeste mensen die naar de sauna gaan, houden zich verder ook aan die regels. Het is voor mensen als jij dat de regels mbt on)gewenste intimiteiten nog maar eens op meer plekken worden vermeld, omdat er altijd types tussen zitten die denken dat de regels niet voor hen gelden of doen alsof die regels niet bestaan. Dus de regels gelden voor iedereen, de bordjes zijn er voor types als jij.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_210458307
quote:
7s.gif Op maandag 28 augustus 2023 16:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De regels gelden voor iedereen. De meeste mensen die naar de sauna gaan, houden zich verder ook aan die regels. Het is voor mensen als jij dat de regels mbt on)gewenste intimiteiten nog maar eens op meer plekken worden vermeld, omdat er altijd types tussen zitten die denken dat de regels niet voor hen gelden of doen alsof die regels niet bestaan. Dus de regels gelden voor iedereen, de bordjes zijn er voor types als jij.
Weet je wat heel gek is, zonder de huisregels te kennen jou ik mijn muil in de sauna zelf, kom ik niet aan andere vrouwen en komt mijn vriendin ook niet aan mijn piemel.

Om dezelfde reden weet ik ook 100% zeker dat de politie mij nooit zal slaan met een wapenstok of een taser krijg
pi_210458602
quote:
7s.gif Op maandag 28 augustus 2023 16:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ken alleen sauna's waar de huisregels centraal op 1 plek staan. Er worden daar verder geen specifieke regels voor wie dan ook op bordjes vermeldt.
  maandag 28 augustus 2023 @ 19:15:21 #56
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_210458611
-nou nou nou-

[ Bericht 88% gewijzigd door Lenny77 op 29-08-2023 09:29:17 ]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 28 augustus 2023 @ 19:27:13 #57
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_210458700
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 13:20 schreef joe.joe het volgende:
Ik heb niet de indruk dat jij tot de doelgroep van dit topic hoort :N
Gelukkig niet zeg......
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_210460524
Topic gaat idd niet die richting de
Op die de ts wil. Maar wat wil je..

Het is gewoon eigenlijk not Done. Zelf kom ik geregeld in de sauna en heb dan zelf ook nog nooit echt geile gedachten gehad en of gespeeld met iemand.

Heb genoeg verhalen gehoord dat het wel gebeurde maar niet waar ik bij was.

Al lopen er af en toe echt wel mooie dames rond waar ik zeker een beschuitje mee zou willen eten maar dan niet in de sauna.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_210461250
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 22:01 schreef Chandler het volgende:
Topic gaat idd niet die richting de
Op die de ts wil. Maar wat wil je..

Ik heb TS zijn PoHi eens even bekeken, het is gewoon een seksueel gefrustreerde vent die er thuis niet meer op mag, nog nooit in een sauna resort is geweest en er via zijn fok account nog wat van probeert te maken
pi_210461413
Seks in de sauna komt toch echt best vaak voor. Natuurlijk niet pontificaal in het zicht (al kun je je daarin vergissen, maar ok), maar gewoon als je met zijn tweeën bent en je kiest een positie dat je anderen aan kan zien komen, dan is er gewoon de gelegenheid. En sommige mensen maken daar gebruik van.

Na de daad even goed douchen, klaar. En slikken is ook niet voor niets uitgevonden.

Mijn ex vrouw en ik gingen vaak naar een sauna in of bij Tilburg (het is inmiddels te lang geleden), waar achterop het terrein een sauna was waar je eigenlijk altijd alleen was en het toch druk was (als je daar vanuit weg liep kwam er altijd weer een ander stelletje die kant op).

Nou kan dat aan mij liggen, maar voor mijn gevoel was dat zo’n ideale plek daarvoor dat het ook daarvoor werd gebruikt.

Kan ook toeval zijn geweest, maar we zijn er toch in de loop der jaren een keer of 20 geweest en het was toch wel altijd raak (voor mijn gevoel in ieder geval).

Naar ook bij andere sauna’s is er toch vaak wel gelegenheid. Alleen zul je ook soms gestoord worden. En dat is het bijzondere: in opgemelde sauna is dat nooit gebeurd.

Voor mij is het simpel: als je het zo doet dat je tijdig kan ophouden zodat je er niemand mee lastig valt is het een kwestie van wat niet weet dat niet deert.

En ik heb nog wel gekker meegemaakt hoor. Meermaals in een vliegtuig dekentjes verdachte bewegingen zien maken bijvoorbeeld (de filmselecties zijn vaak ook kut). Of mensen die seks willen in een auto en daar een drukke parkeerplaats wel geschikt voor vinden. Of naast een fietspad waar de halve middelbare school langs reed (op een tijdstip dat de ze er ook rijden). Dat lijkt mij toch veel verder gaan dan uit het zicht in een sauna seks hebben.
pi_210464313
Ik vind dat er in dit topic toch best spastisch gereageerd wordt...

Mijn laatste wellness bezoek had toch ook echt een happy end. Er was een stoomcabine, mét douches, beetje donker en uitzicht op de looppaden. Na een dagje met mijn vriendin daar, voel je je heerlijk relaxed en daar past een orgasme prima bij. Dus tegen einde van de middag (dan gaan veel mensen eten), de stoomcabine opgezocht. Daar vond het nodige vinger en neukwerk plaats, zonder andere mensen lastig te vallen daarmee. En na afloop alles netjes schoongemaakt.
pi_210464488
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 11:58 schreef Grublit het volgende:

Mijn laatste wellness bezoek had toch ook echt een happy end. Er was een stoomcabine, mét douches, beetje donker en uitzicht op de looppaden. Na een dagje met mijn vriendin daar, voel je je heerlijk relaxed en daar past een orgasme prima bij. Dus tegen einde van de middag (dan gaan veel mensen eten), de stoomcabine opgezocht. Daar vond het nodige vinger en neukwerk plaats, zonder andere mensen lastig te vallen daarmee. En na afloop alles netjes schoongemaakt.
Als daar een orgasme prima bij past, ga je lekker naar huis, en ga je daar lekker neuken.

Wat is dat toch voor een belachelijk idee dat omdat je er naakt rondloopt, seksuele activiteiten ineens ook maar normaal zouden moeten zijn? De gewone wellness/sauna is bij uitstek NIET bedoeld voor seksuele activiteiten of om seksuele gedachten op te roepen, maar juist om in alle rust en zonder bijgedachten naakt te kunnen ontspannen. En als je er toch seksuele gedachten krijgt, ga je die lekker elders botvieren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_210464621
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 12:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als daar een orgasme prima bij past, ga je lekker naar huis, en ga je daar lekker neuken.

Wat is dat toch voor een belachelijk idee dat omdat je er naakt rondloopt, seksuele activiteiten ineens ook maar normaal zouden moeten zijn? De gewone wellness/sauna is bij uitstek NIET bedoeld voor seksuele activiteiten of om seksuele gedachten op te roepen, maar juist om in alle rust en zonder bijgedachten naakt te kunnen ontspannen. En als je er toch seksuele gedachten krijgt, ga je die lekker elders botvieren.
Ik snap best dat je niet met andermans geneuk geconfronteerd wil worden, maar zo lang het discreet gebeurt, wat kan jou het schelen?

Het is net als met neuken op het strand: dat doen heel veel mensen wel eens (1x, daarna weet je dat het idee veel leuker is dan de praktijk). En dat doen ze zo dat niemand het ziet (uitzonderingen daargelaten). Where is the harm?
pi_210464641
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 12:52 schreef joe.joe het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met gewenste intimiteiten (met eigen partner of andere bezoeker of bezoekers) in wellness-centra?

Vooraf: het staat vast dat het niet mag en dat de ekte ekte sauna-liefhebbers natuurlijk voor de ontspanning komen en helemaal niet opgewonden raken en zo. Die reacties zijn hier volledig offtopic en nutteloos. Open liever een eigen topic dan hier te reageren. Bedankt *O*
Hey Rubiales, gewoon niet doen. Of ga naar een wellness waar dat wél mag.
pi_210464825
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 13:20 schreef joe.joe het volgende:

[..]
Ja. Dit soort dingen gebeuren.
[..]
Uiteraard doen mensen dit discreet, op zodanige wijze dat anderen het niet zien. Je wordt er namelijk uitgezet voor dit soort dingen.

Ik heb niet de indruk dat jij tot de doelgroep van dit topic hoort :N
Maar ja gaat toch niet klaarkomen in dat gezonde bronwater waar ik dan in zwem he?

:o :o :o

Neeeeeee, mijn Welness!
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_210464915
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 13:08 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Maar ja gaat toch niet klaarkomen in dat gezonde bronwater waar ik dan in zwem he?

:o :o :o

Neeeeeee, mijn Welness!
Ik denk dat als het RIVM gaat meten dat ze naast de virusdeeltjes ook sperma en urine gaan vinden… en nog een hoop andere zooi die maakt dat je niet meer kan spreken van zuiver bronwater. :)
pi_210464935
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 13:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik denk dat als het RIVM gaat meten dat ze naast de virusdeeltjes ook sperma en urine gaan vinden… en nog een hoop andere zooi die maakt dat je niet meer kan spreken van zuiver bronwater. :)
Ik ben ook wel eens in een parenclub geweest met een zwembad, en ik wil niet weten wat er allemaal in dat zwembad zit. Ik ben daar ook niet in gegaan.

Stond wel een bordje "verboden hier seks te hebben" maar iedereen negeert dat keihard.
pi_210465692
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 13:21 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ik ben ook wel eens in een parenclub geweest met een zwembad, en ik wil niet weten wat er allemaal in dat zwembad zit. Ik ben daar ook niet in gegaan.

Stond wel een bordje "verboden hier seks te hebben" maar iedereen negeert dat keihard.
Je moest eens weten wat er allemaal in de zee gebeurt… ;)
pi_210466190
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 14:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je moest eens weten wat er allemaal in de zee gebeurt… ;)
Ik zwem heel vaak maar alleen in chloorwater. Ik ben een keer heel ziek geworden na het zwemmen in een meer.

Meteen afgeleerd.
pi_210466402
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 11:58 schreef Grublit het volgende:

Jeetje. Dit is wel dè manier om de wellnesscentra om zeep te helpen. Heb opeens absoluut geen zin meer om daar nog eens heen te gaan. :r
Ongelooflijk smerig dit.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210466796
Free bleeding dan maar.
pi_210466958
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 13:21 schreef tesssssssss het volgende:
Dat was niet het enige wat keihard was ghehehehe
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 16:05 schreef capricia het volgende:

[..]
Jeetje. Dit is wel dè manier om de wellnesscentra om zeep te helpen. Heb opeens absoluut geen zin meer om daar nog eens heen te gaan. :r
Ongelooflijk smerig dit.
Vriend heeft alles schoongemaakt, dus wat maakt het uit schat
pi_210467294
Kan me niet voorstellen dat er niets gebeurt onder water. Zat stelletjes die vaak naast elkaar in het bubbelbad zitten waarbij je niet kan zien wat er gebeurt.
pi_210468578
De blauwen in SEX zijn wel lekker eensgezind op sauna gebied, zeg. Allemaal dezelfde mening.

quote:
7s.gif Op dinsdag 29 augustus 2023 12:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb geen cijfers of een bron ter onderbouwing, maar ik denk dat het afwijkt van de norm. In die zin zou je kunnen zeggen dat het niet normaal is.

[ Bericht 0% gewijzigd door joe.joe op 29-08-2023 20:11:01 ]
  dinsdag 29 augustus 2023 @ 21:39:26 #75
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_210469670
Ik ging al nooit naar een sauna, maar nu dus helemaal niet meer. Echt niet te begrijpen dat mensen dit gedrag gewoon maar normaal vinden en dat moet allemaal maar kunnen.

Doe dat soort dingen lekker privé thuis of zo, niet waar je er andere mensen mee lastig valt.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')