Sorry, tips uitwisselen is het niet doel van dit topic.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:50 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dus je gaat je wijf in de stoom sauna palen met een condoom om
Je maakt het steeds mooier
waar verstop je het condoom voor en na de seks
Dit moet een troll zijn
Ja, mooie. Voor wie hangen de bordjes dat je geen eigen consumpties mag nuttigen en slippers moet dragen er dan? Die huisregels zijn generiek en gelden allemaal voor alle bezoekers.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die borden hangen er niet voor de gewone bezoekers, maar voor bezoekers als TS. De gewone bezoekers doen dat niet, en hebben die waarschuwing niet nodig
Eens met het laatste deel van je tweede alinea, overigens.
*zucht, ik zal het even uitleggen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:54 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Ja, mooie. Voor wie hangen de bordjes dat je geen eigen consumpties mag nuttigen en slippers moet dragen er dan? Die huisregels zijn generiek en gelden allemaal voor alle bezoekers.
Weet je wat heel gek is, zonder de huisregels te kennen jou ik mijn muil in de sauna zelf, kom ik niet aan andere vrouwen en komt mijn vriendin ook niet aan mijn piemel.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
*zucht, ik zal het even uitleggen.
De regels gelden voor iedereen. De meeste mensen die naar de sauna gaan, houden zich verder ook aan die regels. Het is voor mensen als jij dat de regels mbt on)gewenste intimiteiten nog maar eens op meer plekken worden vermeld, omdat er altijd types tussen zitten die denken dat de regels niet voor hen gelden of doen alsof die regels niet bestaan. Dus de regels gelden voor iedereen, de bordjes zijn er voor types als jij.
Ik ken alleen sauna's waar de huisregels centraal op 1 plek staan. Er worden daar verder geen specifieke regels voor wie dan ook op bordjes vermeldt.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
*zucht, ik zal het even uitleggen.
De regels gelden voor iedereen. De meeste mensen die naar de sauna gaan, houden zich verder ook aan die regels. Het is voor mensen als jij dat de regels mbt on)gewenste intimiteiten nog maar eens op meer plekken worden vermeld, omdat er altijd types tussen zitten die denken dat de regels niet voor hen gelden of doen alsof die regels niet bestaan. Dus de regels gelden voor iedereen, de bordjes zijn er voor types als jij.
Gelukkig niet zeg......quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:20 schreef joe.joe het volgende:
Ik heb niet de indruk dat jij tot de doelgroep van dit topic hoort
Ik heb TS zijn PoHi eens even bekeken, het is gewoon een seksueel gefrustreerde vent die er thuis niet meer op mag, nog nooit in een sauna resort is geweest en er via zijn fok account nog wat van probeert te makenquote:Op maandag 28 augustus 2023 22:01 schreef Chandler het volgende:
Topic gaat idd niet die richting de
Op die de ts wil. Maar wat wil je..
Als daar een orgasme prima bij past, ga je lekker naar huis, en ga je daar lekker neuken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:58 schreef Grublit het volgende:
Ik vind dat er in dit topic toch best spastisch gereageerd wordt...
Mijn laatste wellness bezoek had toch ook echt een happy end. Er was een stoomcabine, mét douches, beetje donker en uitzicht op de looppaden. Na een dagje met mijn vriendin daar, voel je je heerlijk relaxed en daar past een orgasme prima bij. Dus tegen einde van de middag (dan gaan veel mensen eten), de stoomcabine opgezocht. Daar vond het nodige vinger en neukwerk plaats, zonder andere mensen lastig te vallen daarmee. En na afloop alles netjes schoongemaakt.
Ik snap best dat je niet met andermans geneuk geconfronteerd wil worden, maar zo lang het discreet gebeurt, wat kan jou het schelen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als daar een orgasme prima bij past, ga je lekker naar huis, en ga je daar lekker neuken.
Wat is dat toch voor een belachelijk idee dat omdat je er naakt rondloopt, seksuele activiteiten ineens ook maar normaal zouden moeten zijn? De gewone wellness/sauna is bij uitstek NIET bedoeld voor seksuele activiteiten of om seksuele gedachten op te roepen, maar juist om in alle rust en zonder bijgedachten naakt te kunnen ontspannen. En als je er toch seksuele gedachten krijgt, ga je die lekker elders botvieren.
Hey Rubiales, gewoon niet doen. Of ga naar een wellness waar dat wél mag.quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:52 schreef joe.joe het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met gewenste intimiteiten (met eigen partner of andere bezoeker of bezoekers) in wellness-centra?
Vooraf: het staat vast dat het niet mag en dat de ekte ekte sauna-liefhebbers natuurlijk voor de ontspanning komen en helemaal niet opgewonden raken en zo. Die reacties zijn hier volledig offtopic en nutteloos. Open liever een eigen topic dan hier te reageren. Bedankt
Maar ja gaat toch niet klaarkomen in dat gezonde bronwater waar ik dan in zwem he?quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:20 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Ja. Dit soort dingen gebeuren.
[..]
Uiteraard doen mensen dit discreet, op zodanige wijze dat anderen het niet zien. Je wordt er namelijk uitgezet voor dit soort dingen.
Ik heb niet de indruk dat jij tot de doelgroep van dit topic hoort
Ik denk dat als het RIVM gaat meten dat ze naast de virusdeeltjes ook sperma en urine gaan vinden… en nog een hoop andere zooi die maakt dat je niet meer kan spreken van zuiver bronwater.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar ja gaat toch niet klaarkomen in dat gezonde bronwater waar ik dan in zwem he?
![]()
![]()
![]()
Neeeeeee, mijn Welness!
Ik ben ook wel eens in een parenclub geweest met een zwembad, en ik wil niet weten wat er allemaal in dat zwembad zit. Ik ben daar ook niet in gegaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat als het RIVM gaat meten dat ze naast de virusdeeltjes ook sperma en urine gaan vinden… en nog een hoop andere zooi die maakt dat je niet meer kan spreken van zuiver bronwater.
Je moest eens weten wat er allemaal in de zee gebeurt…quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens in een parenclub geweest met een zwembad, en ik wil niet weten wat er allemaal in dat zwembad zit. Ik ben daar ook niet in gegaan.
Stond wel een bordje "verboden hier seks te hebben" maar iedereen negeert dat keihard.
Ik zwem heel vaak maar alleen in chloorwater. Ik ben een keer heel ziek geworden na het zwemmen in een meer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er allemaal in de zee gebeurt…
Jeetje. Dit is wel dè manier om de wellnesscentra om zeep te helpen. Heb opeens absoluut geen zin meer om daar nog eens heen te gaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:58 schreef Grublit het volgende:
Ik vind dat er in dit topic toch best spastisch gereageerd wordt...
Mijn laatste wellness bezoek had toch ook echt een happy end. Er was een stoomcabine, mét douches, beetje donker en uitzicht op de looppaden. Na een dagje met mijn vriendin daar, voel je je heerlijk relaxed en daar past een orgasme prima bij. Dus tegen einde van de middag (dan gaan veel mensen eten), de stoomcabine opgezocht. Daar vond het nodige vinger en neukwerk plaats, zonder andere mensen lastig te vallen daarmee. En na afloop alles netjes schoongemaakt.
Dat was niet het enige wat keihard was ghehehehequote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:21 schreef tesssssssss het volgende:
Stond wel een bordje "verboden hier seks te hebben" maar iedereen negeert dat keihard.
Vriend heeft alles schoongemaakt, dus wat maakt het uit schatquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Jeetje. Dit is wel dè manier om de wellnesscentra om zeep te helpen. Heb opeens absoluut geen zin meer om daar nog eens heen te gaan.![]()
Ongelooflijk smerig dit.
Ik heb geen cijfers of een bron ter onderbouwing, maar ik denk dat het afwijkt van de norm. In die zin zou je kunnen zeggen dat het niet normaal is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als daar een orgasme prima bij past, ga je lekker naar huis, en ga je daar lekker neuken.
Wat is dat toch voor een belachelijk idee dat omdat je er naakt rondloopt, seksuele activiteiten ineens ook maar normaal zouden moeten zijn? De gewone wellness/sauna is bij uitstek NIET bedoeld voor seksuele activiteiten of om seksuele gedachten op te roepen, maar juist om in alle rust en zonder bijgedachten naakt te kunnen ontspannen. En als je er toch seksuele gedachten krijgt, ga je die lekker elders botvieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |