Alles goed Mikey?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe slecht zijn wij hoe slecht zijn wij 5 wedstrijden 1 goal ! Hou je bek joh.
quote:
Ajax heeft nu 4 keepers die allemaal beter zijn dan Lamprou. PSV heeft Waterman van 39. Denk niet dat die een nieuwe keeper gaan halen als Benitez voor 2 maanden geblesseerd zou raken. Maar die hebben ook nog een 1e keeper van Jong PSV, daar zit vooral het verschil.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:13 schreef Caland het volgende:
Het is al een hele opgave om een fatsoenlijke tweede keeper te vinden. Kijk naar Ajax, die hadden de afgelopen wedstrijden iemand op doel staan die niet weet dat je met de handen mag en PSV moet terugvallen op Drommels. Ook Wellenreuther is geen wereldkeeper natuurlijk.
Maar volgens users hier moet je dan maar gewoon even een goede derde keeper zien te strikken.
Dit ja. Vaak is een derde keeper een oude rot van 38 aan het einde van zn carriere, een keeper die er niks van kan of een jeugdkeeper. Dat laatste vind ik onwenselijk. En laten we aub niet teveel waarde hechten aan een 3e keeper. Hoe vaak spelen die nouquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:13 schreef Caland het volgende:
Het is al een hele opgave om een fatsoenlijke tweede keeper te vinden. Kijk naar Ajax, die hadden de afgelopen wedstrijden iemand op doel staan die niet weet dat je met de handen mag en PSV moet terugvallen op Drommels. Ook Wellenreuther is geen wereldkeeper natuurlijk.
Maar volgens users hier moet je dan maar gewoon even een goede derde keeper zien te strikken.
Ik heb het idee dan Lamprou helemaal niet gehaald is als 3e keeper. Meer als ervaren trainingskeeper.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We snappen je punt. Je kunt jezelf alleen wel gewoon afvragen wat je straks met vier keepers moet. Haal dan of niks of heb gewoon vertrouwen in je derde keeper. Of hij nu 19 of 39 is.
Te klein is een ander verhaal pijnlijk verhaal.
Dat is wel duidelijk, ja.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik heb het idee dan Lamprou helemaal niet gehaald is als 3e keeper. Meer als ervaren trainingskeeper.
Het is te hopen dat hij niet opgesteld hoeft te worden, lijkt me niet zo prettig voor je zelfvertrouwen.quote:
Als je al bankzitter wordt bij Willem II weet je als keeper ongeveer wel waar je staat lijkt me.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is te hopen dat hij niet opgesteld hoeft te worden, lijkt me niet zo prettig voor je zelfvertrouwen.
Daarom hem halen slaat nergens op.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je al bankzitter wordt bij Willem II weet je als keeper ongeveer wel waar je staat lijkt me.
Ach het is hem denk ik wel duidelijk verteld waarvoor die is gehaald. En snap wel dat je dan liever bij Feyenoord trainings keeper bent dan in Tilburg 2equote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is te hopen dat hij niet opgesteld hoeft te worden, lijkt me niet zo prettig voor je zelfvertrouwen.
Mwah, dat is toch vrij gebruikelijk. De Graafland en Lamprou's van deze wereld duiken eigenlijk altijd wel bij de topclubs op als pionnenzetter.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom hem halen slaat nergens op.
Jawel, als ervaren trainingskeeper. Daar wil je geen jeugdspeler hebben. Die speelt dan niet en is te onervaren om de eerste twee keepers te ondersteunenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom hem halen slaat nergens op.
Dat zie je nu, achter de man van glas heb je 1 goeie en 1 kabouter.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach het is hem denk ik wel duidelijk verteld waarvoor die is gehaald. En snap wel dat je dan liever bij Feyenoord trainings keeper bent dan in Tilburg 2e
Welke goede keeper gaat 3e keeper worden dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zie je nu, achter de man van glas heb je 1 goeie en 1 kabouter.
Dat is mijn probleem toch niet maar als je een 1e keeper hebt die er meestal de helft van het seizoen uit ligt moet je daar toch wel een wat beter alternatief hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Welke goede keeper gaat 3e keeper worden dan?
Timonquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem toch niet maar als je een 1e keeper hebt die er meestal de helft van het seizoen uit ligt moet je daar toch wel een wat beter alternatief hebben.
Had ook niet verwacht dat dat zo'n aardige keeper zou zijn, met name in het voetballende (korte) gedeelte vind ik hem zelfs beter. Al zie ik dat ook nog wel een keer mis gaan bij hem.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Timon is afgelopen seizoen beslissender geweest dan onze Justin.
Genot
Doe net zoals ajax koop een keeper van 8 miljoen en zet hem op de bankquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem toch niet maar als je een 1e keeper hebt die er meestal de helft van het seizoen uit ligt moet je daar toch wel een wat beter alternatief hebben.
Je bent niet zo goed geinformeerd klaas over die prijs en Bijlow, ja je kan het pech vinden maar het gebeurt wat teveel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Doe net zoals ajax koop een keeper van 8 miljoen en zet hem op de bank![]()
[ link | afbeelding ]
Ik vind het allemaal wel meevallen met Bijlow de laatste jaren
Het wordt allemaal zwaar overdreven
speelt gewoon genoeg wedstrijd de laatste 2 seizoenen..
die blessures hebben gewoon te maken voor een deel met pech
Mijn conclusie is gewoon dat 020 de laatste meer loopt te kutten met keepers die niet presteren dan de keepers bij Feyenoordquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bent niet zo goed geinformeerd klaas over die prijs en Bijlow, ja je kan het pech vinden maar het gebeurt wat teveel.
Zijn sterke punt is ook dan hij goed met druk om kan gaan. Daar gaat het nog wel eens mis met onder andere keepers die ineens in moeten vallen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Had ook niet verwacht dat dat zo'n aardige keeper zou zijn, met name in het voetballende (korte) gedeelte vind ik hem zelfs beter. Al zie ik dat ook nog wel een keer mis gaan bij hem.
Hij had ook wel een lastig begin hoor, maargoed ik vind hem niet minder dan de eerste keuze bij de concurrentie. Al zegt dat wat meer over zo'n Benitez en vooral Rulli.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Zijn sterke punt is ook dan hij goed met druk om kan gaan. Daar gaat het nog wel eens mis met onder andere keepers die ineens in moeten vallen.
Jij bent goed in indekken hè.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:22 schreef bbuddybb het volgende:
Silberbauer ontslagen. Die zullen tegen ons weer de pannen van het dak spelen.
Klopt, dat is Timon.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was bij Willem II wel erg goed, maar in de eerste paar wedstrijden bij ons was hij ook nog niet best. Daarna uitstekend hersteld.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Had ook niet verwacht dat dat zo'n aardige keeper zou zijn, met name in het voetballende (korte) gedeelte vind ik hem zelfs beter. Al zie ik dat ook nog wel een keer mis gaan bij hem.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Bijlow is gewoon een internationale topkeeper. Wellenreuter ook
Het voordeel bij Feyenoord is ook wel dat de laatste 4 hetzelfde zijn als vorig seizoen, tenzij Geertuida toch nog weggaat, maar dat is dus best wel stabiel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij was bij Willem II wel erg goed, maar in de eerste paar wedstrijden bij ons was hij ook nog niet best. Daarna uitstekend hersteld.
En dan ook nog Bijlow erachter.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beste defensie van de Eredivisie.
Ik zal me als ik jou was gewoon niet zo druk maken om een 3e keeper.quote:
Dat klopt niet helemaal, Pedersen heeft meer gespeeld dan Trauner vorig seizoen. Trauner is opbouwend wel veel beter en compenseert veel voor het vertrek van Kökcü, maar Pedersen was beter in tegenaanvallen eruit halen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het voordeel bij Feyenoord is ook wel dat de laatste 4 hetzelfde zijn als vorig seizoen, tenzij Geertuida toch nog weggaat, maar dat is dus best wel stabiel.
Feyenoord moet meer naar Real kijken jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik zal me als ik jou was gewoon niet zo druk maken om een 3e keeper.
Madrid haalt ook gewoon uit paniek een nieuwe keeper toen Courtois geblesseerd raakte.
Dat doet vooral Arne zelf, maar die overdenkt ook ieder klein risico. Arne sliep zelfs eind april nog slecht terwijl de meesten al zeldzaam ontspannen naar Feyenoord keken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
We praten onszelf een heus keepersprobleem aan.
Ligt er aan of Dickie daar heen gaat en Dickball tegen ons gaat spelen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:22 schreef bbuddybb het volgende:
Silberbauer ontslagen. Die zullen tegen ons weer de pannen van het dak spelen.
Wordt wel een schoppartijtje denk ik tenzij je al snel op voorsprong komt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ligt er aan of Dickie daar heen gaat en Dickball tegen ons gaat spelen.
8-1-1 opstelling, lelijk betonvoetbal, twee man die Santi dekken etc.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt wel een schoppartijtje denk ik tenzij je al snel op voorsprong komt.
Luka en Igor spelen die hele verdediging ondersteboven joh, komt goed.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
8-1-1 opstelling, lelijk betonvoetbal, twee man die Santi dekken etc.
Kasanwirjoquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als hij voor het weekend gaat, wie moet er dan op rechtsback?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |