quote:
quote:
quote:Lewis Hamilton had zondag na afloop van de Grand Prix van Nederland het gevoel dat hij had kunnen winnen.
https://www.nu.nl/formule(...)te-winnen.html#nujijquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:19 schreef fietsie het volgende:
Ik moest dit even quoten. Bron: nu.nl
[..]
Met welk spelletje?quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja, 'regenmeester' Hamilton heeft het vandaag weer laten zienquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Meen je nietquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wisten jullie dat Lance Stroll ook mee reed vanmiddag?
Ik kan me werkelijk geen moment van Stroll voor de geest halen. Dat is toch knap in een GP als deze.quote:
Er is live ondertiteling in het Engels, Spaans en Frans. Als je op het radje klikt kun je daaruit kiezen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:46 schreef Twieki het volgende:
[..]
Ik heb F1TV. Daar kijk ik normaliter ook de races op. Zit geen teletekst op verder.
Voor mij is 't frustrerende dan ook weer dat de ene teamradio wel in tekst wordt getoond, en de andere weer niet.
Nou ja, ook niet in negatieve zin dusquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik kan me werkelijk geen moment van Stroll voor de geest halen. Dat is toch knap in een GP als deze.
Hij reedt ook best goed. Al was winnen natuurlijk niet mogelijk.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Reedt? Dat is extra lang geleden?quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:04 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Hij reedt ook best goed. Al was winnen natuurlijk niet mogelijk.
Oksels?quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:59 schreef 1superbeschuitje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie nog ruimte voor sponsoring op nek en wangen
Als die gasten nu nog niet weten wie de eerste rijder isquote:Op zondag 27 augustus 2023 23:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Mexicaantjes zijn ook VIESMAD. De undercut is onacceptabel en RBR verprutste zijn stop.
Gelukkig is de volgende editie pas over een jaar + 1 dagquote:Op zondag 27 augustus 2023 23:11 schreef Tarado het volgende:
Race was leuk maar heb m'n dosis wat zijn wij Nederlanders toch geweldig en gezellig ook wel weer voor een jaar gehad.
Ow man.quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:11 schreef Tarado het volgende:
Race was leuk maar heb m'n dosis wat zijn wij Nederlanders toch geweldig en gezellig ook wel weer voor een jaar gehad.
Complot!!!quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Mexicaantjes zijn ook VIESMAD. De undercut is onacceptabel en RBR verprutste zijn stop.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ow man.
Zandvoort is tof. F1 is tof.
Maar niet die fucking kinderdiscotheek die het bij iedere rode vlag of pauze is.
Wat is nu een toffe gp om naar toe te gaan die gewoon voor de racefans is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |