Die is zijn ramen aan het dichttimmeren gok ikquote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:47 schreef butz0rs het volgende:
Wachten tot Steve weer live is. Hopelijk met net zoveel energie als tijdens de trump mugshot.
I'd rather be somewhere else, right now.quote:
Ik vraag me af of dat de trap is die ik op de schuurstream voorbij zag drijven.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zou bijzonder zijn als onderstaande een zelfde soort huis zou zijn
[ twitter ]
[ twitter ]
Zou dat niet iets te maken hebben met het feit dat het ook niet zo vaak gebeurt dat een orkaan überhaupt op die plek landfall maakt?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 17:51 schreef aloa het volgende:
Dit zie je niet vaak. De oostkust krijgt een orkaanwaarschuwing voor een systeem wat uit de Golf komt...
En een groot gedeelt een tropische stormwaarschuwing.
[ afbeelding ]
Ze maken wel vaker landfall op Florida...misschien door de hoeveelheid energie (door het veel te warme water).quote:Op woensdag 30 augustus 2023 17:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou dat niet iets te maken hebben met het feit dat het ook niet zo vaak gebeurt dat een orkaan überhaupt op die plek landfall maakt?
Vond het wel interessant dat er een mogelijkheid was dat ie gewoon weer omkeert voor ronde 2.
Die wilde gewoon even zeker maken dat de klus geklaard was.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze maken wel vaker landfall op Florida...misschien door de hoeveelheid energie (door het veel te warme water).
De optie dat ie weer terugkeert is er volgens mij wel uit nu, maar ze kunnen rare routes makenBij Australië ooit een die gewoon precies hetzelfde pad weer terugnam.
Genoeg die wel sneuvelen..quote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik verbaas me er altijd over dat die grote reclameborden en de auto's gewoon blijven staan.
Ja klopt, maar ergens verwacht ik altijd dat het allemaal wegwaait als je ziet met wat voor kracht die wind raast.quote:
Hier waaiden al die borden al om met een zeer zware stormquote:Op woensdag 30 augustus 2023 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ergens verwacht ik altijd dat het allemaal wegwaait als je ziet met wat voor kracht die wind raast.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |