Als je wilt, kan alles.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeg ik net...quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles kan als je maar genoeg wil
Hoi hoi? Waar was je dan?quote:Op maandag 28 augustus 2023 18:48 schreef -Miauw- het volgende:
Hallo![]()
Wat saai om weer terug te zijn in Nederland
Dat is waarrrr. Misschien maar eens afwegen hoe graag ik het wilquote:Op maandag 28 augustus 2023 19:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Als je wilt, kan alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je had, jaren terug, een thailand festival in NL. Dat was best grappigquote:Op maandag 28 augustus 2023 20:06 schreef maily het volgende:
@:tong80 ga je ook naar de tongtongfair ?
Incl. Thaise bruiden?quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je had, jaren terug, een thailand festival in NL. Dat was best grappig
Was niet waar ik naar zocht, en ze zijn me niet opgevallen.quote:
Thaise badeendevrouwtjesquote:Op maandag 28 augustus 2023 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was niet waar ik naar zocht, en ze zijn me niet opgevallen.
Maar voor jou is er zeker wat te regelen
Die is wel lief voor SBEquote:
Zo bijdehand heb ik ze gelukkig nog niet meegemaaktquote:
vind het altijd wel epische diertjesquote:Op maandag 28 augustus 2023 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo bijdehand heb ik ze gelukkig nog niet meegemaakt
Heb ooit een soort rampenfilm over deze beestjes gezien, heel lang geleden. Krijgen ze een soort collectief bewustzijn en beginnen oorlog tegen de mensen te voerenquote:Op maandag 28 augustus 2023 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vind het altijd wel epische diertjes
een soort mini-Borgquote:Op maandag 28 augustus 2023 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb ooit een soort rampenfilm over deze beestjes gezien, heel lang geleden. Krijgen ze een soort collectief bewustzijn en beginnen oorlog tegen de mensen te voeren
Phase 4 of zoiets heette dat filmpje(wel terecht in de vergetelheid beland)
Ja precies. Het liep ook niet goed afquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |