En je moet er nog voor betalen ookquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:15 schreef Dotteke het volgende: [..] Echt leuk zo ritje zie je ook veel, mooi uitzicht ook met je handen voor je ogen
![]()
Dit is wel een goed plan B.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In het midden heb je een bankje en daar kun je heel relaxed zitten met je handen voor je ogen
~wees blij in jou werk kan je dat echt niet hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb gezonde hoogtevrees vind ik altijdIk kan prima tegen hoogte maar moet mij wel ergens aan vast kunnen houden.
Op het werk heb ik best vaak dat je over roosters loopt op 20 tot 30 meter hoogte en daar doorheen naar beneden kunt kijken. Dat voelt allemaal stevig dus daar heb ik dan geen problemen mee. Heb wel een collega die dat van de ene op de andere dag niet meer durfde. Het slaat eigenlijk nergens op, dat weet hij ook, maar hij durft gewoon echt niet meer.
Het is echt een raar iets, bij mijn vorige werkgever zat ik ook hoog en konden we rondom ons kantoor heen lopen buiten, ik vond dat doodeng terwijl het stevig was en alles.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb gezonde hoogtevrees vind ik altijdIk kan prima tegen hoogte maar moet mij wel ergens aan vast kunnen houden.
Op het werk heb ik best vaak dat je over roosters loopt op 20 tot 30 meter hoogte en daar doorheen naar beneden kunt kijken. Dat voelt allemaal stevig dus daar heb ik dan geen problemen mee. Heb wel een collega die dat van de ene op de andere dag niet meer durfde. Het slaat eigenlijk nergens op, dat weet hij ook, maar hij durft gewoon echt niet meer.
De vliegangst heb ik mezelf maar afgeleerd. Ik zat gestresst in het vliegtuig en iedereen om me heen was rustig dus ja toen vond ik dat ik mezelf aansteldequote:Op zondag 27 augustus 2023 18:16 schreef Deisyy het volgende: [..] Ben je zelf over die vliegangst heen gekomen? Ik heb dat ook een paar jaar gehad, maar daar ben ik ook overheen gegroeid, is echt zo'n fase in mijn leven geweest, maar dat heb ik gelukkig niet meer. Mijn zus is afgelopen week naar het Gardameer geweest en heeft met haar hoogtevrezerige man in zo'n lift gestaan, filmpje was hilarisch
Ik moet daar nog even over nadenken
[ afbeelding ] Ja eind september een lang weekend naar Londen, ik ben er nog nooit geweest, maar heb er zin in en tips zijn zeker welkom.
Ik was jaren geleden (2009) op de Euromast met man en kinderen, ik stap het Panoramaplatform op en werd meteen gegrepenquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
~wees blij in jou werk kan je dat echt niet hebben
Is heel raar, het is hier niet dat ik niet durf maar wordt wankel of draaierig als ik op een trap klim om de ramen te zemen
1 haakje te weinigquote:
Dat is inderdaad wel een goeie ja om naar andere mensen te kijken en hoe zij zich gedragen, daar kan je je aan spiegelen. Ik keek toen ook altijd naar de bemanning, om te kijken of zij zorgelijk keken, ik had het er heel druk mee.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De vliegangst heb ik mezelf maar afgeleerd. Ik zat gestresst in het vliegtuig en iedereen om me heen was rustig dus ja toen vond ik dat ik mezelf aansteldeMaar had tot afgelopen mei drie jaar niet gevlogen en toen zag ik er wel weer tegenop.
Maar een kabelbaanwat een held.
Heb ik wel eens gedaan maar drrrrama.
Tips voor Londen heb ik! Als ik weer terug ben zal ik ze ergens opnoteren voor je!
quote:
Graag gedaanquote:
Ja het is ook vaak geen logisch gevoel maar daar kun je weinig aan doen op het moment dat je het voelt. Ik heb dat met ladders en kermisattracties. Ladders aan steigers staan vast dus dat gaat nog wel maar gewoon een losse ladder vind ik altijd eng.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is echt een raar iets, bij mijn vorige werkgever zat ik ook hoog en konden we rondom ons kantoor heen lopen buiten, ik vond dat doodeng terwijl het stevig was en alles.
Kermisattracties ook? En dat voor een jonkie, ik dacht dat die niets eng vonden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja het is ook vaak geen logisch gevoel maar daar kun je weinig aan doen op het moment dat je het voelt. Ik heb dat met ladders en kermisattracties. Ladders aan steigers staan vast dus dat gaat nog wel maar gewoon een losse ladder vind ik altijd eng.
Mijn moeder heeft het met skiliftenHet moment dat ze die stilzetten en dat ze gaan schommelen
Ja en dan bedoel ik niet een draaimolenquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kermisattracties ook? En dat voor een jonkie, ik dacht dat die niets eng vonden.
Zo'n skilift vond ik nooit geweldig, maar een open ding moet ik niet meer aan denken.
Zo'n angst is echt heel irreëel, en dat ga ik proberen in mijn achterhoofd te houden.
Hoe vaak valt er iemand dood vanuit die London Eye?
Toch niet? Ik ging met mijn dochter altijd in de Goliath en overdekop dingen op Walibi en de Efteling en mijn man en zoon in de kop en schotels, en kwamen daar kotsmisselijk uitquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en dan bedoel ik niet een draaimolen
Het zal best allemaal getest zijn maar die dingen bouwen ze zo snel op en af.
Londen Eye vond ik dan weer niet eng
Maar daar zat je stevig vastquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch niet? Ik ging met mijn dochter altijd in de Goliath en overdekop dingen op Walibi en de Efteling en mijn man en zoon in de kop en schotels, en kwamen daar kotsmisselijk uit![]()
Ik ga af op jouw London Eye ervaring.
Dat vind ik geen kermisattracties. Die dingen staan er permanent en daar heb ik dan al iets meer vertrouwen in. Niet dat ik daar graag in ga.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch niet? Ik ging met mijn dochter altijd in de Goliath en overdekop dingen op Walibi en de Efteling en mijn man en zoon in de kop en schotels, en kwamen daar kotsmisselijk uit![]()
Ik ga af op jouw London Eye ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |