Jeroen Stekelenburg hep ook een kruiwagen gehad toch.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kent Joris van den Berg niet, of Jeroen 'schoolkrant' Stekelenburg? Media zit vol met lachwekkende figuren die diploma bij een pakje boter hebben gekregen.
Tot volgende week danquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:56 schreef GGMM het volgende:
Laten we het in dit topic weer gezellig maken
Ja man, wat (terechte) kritiek op het gebruik van familieconnecties staat gelijk aan onzeker zijnquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zo succesvol dat je onzeker wordt van een meisje op tv
genot
vind dat ook een rare huur met zoveel contractspelers op die plekquote:
ja.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:57 schreef fetX het volgende:
Is @:baksteenmongool nou nog steeds bezig?
Maar Fortuna en Sparta niet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
Zelfs Almere krijgt nog levensgrote kansen tegen Feyenoord.
Sparta scoorde toch ook 2x en had nog een aantal kansen op de 3e? En van Fortuna kan ik ook nog wel een levensgrote kans opnoemen. (die uitglijder van Bijlow)quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar Fortuna en Sparta niet.
Wat zegt dit over Almere?
Eigenlijk zou je kunnen stellen dat het nergens op slaat wat Dombo zegtquote:Op zondag 27 augustus 2023 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sparta scoorde toch ook 2x en had nog een aantal kansen op de 3e? En van Fortuna kan ik ook nog wel een levensgrote kans opnoemen. (die uitglijder van Bijlow)
Of eigenlijk niet. Je moet naar het totale plaatje kijken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je kunnen stellen dat het nergens op slaat wat Dombo zegt
Clement (meen ik) miste toch ook een enorme kans op de 3-0quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Of eigenlijk niet. Je moet naar het totale plaatje kijken.Als je een uitglijder moet opnoemen kan ik je niet serieus nemen.
Was Clement ja.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Clement (meen ik) miste toch ook een enorme kans op de 3-0
Je lult gewoon uit je nek.
Je lijkt wel een baksteenmongool (lol)
Toen Feyenoord met 8 aanvallers op het veld stond ja.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Clement (meen ik) miste toch ook een enorme kans op de 3-0
Je lult gewoon uit je nek.
Je lijkt wel een baksteenmongool (lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |