Nee dat is een oude.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:02 schreef ZanneG het volgende:
Is dat in OP de nieuwste cast foto?
Wat doet die Lyn er op en die broer van Rik met dat kind van hem?
Die horen in het midden te staan, niet bij de Sanders familie.
Wel leuk zoals de families bij elkaar staan en in het midden de doelloze personages die nergens bij horen en we wel kunnen missen.
Ooooh!quote:
oh is het seizoen alweer begonnen dan?quote:Op maandag 28 augustus 2023 23:20 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik vond het een saaie aflevering vanavond. Als het dit niveau blijft, dan weet ik niet of ik nog lang kijk.
Iedereen alleen heeft Stefano een dwarsleasie oid en Demi ligt nog in ziekenhuis en die moeder van die broer van de vrouw van Julian is weg en Laura lijkt in de war en niemand gelooft haar dat die moeder er wat mee te maken heeft etc. Valt zoals gewoonlijk weer flink tegen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 23:51 schreef ZanneG het volgende:
[..]
oh is het seizoen alweer begonnen dan?
en wie hebben het ongeluk overleefd?
Linda is echt meest onsympathiekste figuur in de serie (samen met Nina). Normaliter kan ik rol wel los zien van actrice maar ze is al 3/4 jaar alleen maar zeuren/klagen in de serie zonder dat ze iets meemaakt. Elke scene met haar is een cringe.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 00:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vooral dat Linda Luuk gezeur gaat weer door.
Viel inderdaad tegen, en die Linda ben ik wel zat inmiddelsquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 00:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Iedereen alleen heeft Stefano een dwarsleasie oid en Demi ligt nog in ziekenhuis en die moeder van die broer van de vrouw van Julian is weg en Laura lijkt in de war en niemand gelooft haar dat die moeder er wat mee te maken heeft etc. Valt zoals gewoonlijk weer flink tegen.
Ik vind het ook zonde van Kees Bot dat is een prima acteur die alleen maar onzin moet spelen doorgaans.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Linda is echt meest onsympathiekste figuur in de serie (samen met Nina). Normaliter kan ik rol wel los zien van actrice maar ze is al 3/4 jaar alleen maar zeuren/klagen in de serie zonder dat ze iets meemaakt. Elke scene met haar is een cringe.
Lijkt me als actrice toch ook echt 0 uitdaging om te spelen zo.
Dan kan Stefano over drie maanden weer lopen als nooit tevoren. Continuïteit is nooit de sterkste kant van de soap geweest.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 00:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Iedereen alleen heeft Stefano een dwarsleasie oid en Demi ligt nog in ziekenhuis en die moeder van die broer van de vrouw van Julian is weg en Laura lijkt in de war en niemand gelooft haar dat die moeder er wat mee te maken heeft etc. Valt zoals gewoonlijk weer flink tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |