abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211628421
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 14:45 schreef Japepk het volgende:
Nah, persoonlijk vind ik seizoen 11/12 echt zo'n tussenperiode. Juíst een personage als Cleo wordt als een duveltje uit een doosje geďntroduceerd en moet dan de halve serie op z'n kop zetten. Zij paste juist totaal niet bij Gijs, na Roos nota bene. Het verloop van personages was toen ook groot, behalve alles van Sanders en Alberts/Fischer wisselde de rest zowat om het seizoen.
Oh, dat zeker. Het was geen sterke periode als je kijkt naar het verloop van personages tussen 2000-2002. Morris #1 werd er uit geschreven omdat Patrick Martens de verhaallijn (nog) niet aankon, en zijn vervanging Sylvester heeft er ook nog geen anderhalf jaar in gezeten. De zusjes Bloem werden geteisterd door slechte acteerprestaties en weinig inspiratie van de schrijvers. Met Cleo liepen ze ook vast, net als Roxy niet veel later. Meike werd met een scherpe draai van 180 graden ineens een psychopaat, Daantje was een kleurloze, saaie muts en bij dokter Gijs had men ook geen slaappillen meer nodig. Als je het zo bekijkt zijn enkel Benjamin en Isabella echt van waarde geweest voor de serie over een langere periode, al heeft het latere regime Dag Neijzen/Kennard Bos die laatste ook wel tot een karikatuur gemaakt in haar laatste seizoen.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 15 december 2023 @ 15:34:05 #177
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_211628628
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 13:48 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Des te opmerkelijker dat zowel Idse Grotenhuis als Susan Stam toen ook al werkzaam waren als respectievelijk creative producer en hoofdschrijver, net als nu. Ze kunnen het dus wel, maar de goede tijden zijn veranderd blijkbaar.
In die periode gebeurde er wel extreem veel in een korte tijd.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 18 december 2023 @ 16:58:16 #178
268260 Dr.Mikey
pi_211659691
Is Jonathan definitief al exit?
Even melden bij pa ik ga in Groningen wonen en Janine een valse tip geven en dat was het?
Hij zit niet bij Henk en Laura aan het kerstdiner dus ik denk van wel.
R.I.P DTS.
pi_211668739
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is Jonathan definitief al exit?
Even melden bij pa ik ga in Groningen wonen en Janine een valse tip geven en dat was het?
Hij zit niet bij Henk en Laura aan het kerstdiner dus ik denk van wel.
Dat zou weer heel slordig zijn.
  dinsdag 19 december 2023 @ 14:25:49 #180
268260 Dr.Mikey
pi_211669168
Heeft er wel de schijn van zou wel komen door plotselinge vertrek van Saskia.
R.I.P DTS.
pi_211670401
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 14:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft er wel de schijn van zou wel komen door plotselinge vertrek van Saskia.
Toch opvallend hoe dit gegaan is. Er is volgens mij wat geschoven met de verhaallijnen. Ook zo opvallend dat Marwan nu pas terug is, terwijl hij al weer sinds het begin van dit seizoen in de leader zit (met snor; dus nieuwe beelden).

Overigens erg mooie afl vandaag op Videoland
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_211675215
Pff, gelukkig blijft Bas vooralsnog. Vond het veel te vroeg als hij er uitgeschreven was.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 19 december 2023 @ 23:01:24 #183
268260 Dr.Mikey
pi_211675997
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 22:18 schreef freaky40 het volgende:
Pff, gelukkig blijft Bas vooralsnog. Vond het veel te vroeg als hij er uitgeschreven was.
Ik hoop dat hij snel weer gaat lopen zie nu de oude Stefano in seizoen 11 en de comeback is eigenlijk nog niet veel. Eerst was hij kinderachtig en gemeen toen eventjes een maandje te pruimen en daarna gelijk de rolstoel toch jammer.

Over de oudere seizoenen:
Isabella en Benjamin staan haaks op elkaar Benjamin komt erin als crimineel met allemaal duistere zaakjes en eindigt als brave goedzak en vriend van iedereen, ondertussen begint Isabella heel leuk degelijk en rustig en veranderd in een totale gek.
R.I.P DTS.
  dinsdag 19 december 2023 @ 23:20:00 #184
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_211676209
Dat er nu een hoofdrolspeler in een rolstoel is beland vind ik best een mooie ontwikkeling. Zulke dingen gebeuren in het echt ook. Dat je ook de emoties en frustraties meekrijgt vind ik ook sterk.
pi_211680084
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 23:01 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ik hoop dat hij snel weer gaat lopen zie nu de oude Stefano in seizoen 11 en de comeback is eigenlijk nog niet veel. Eerst was hij kinderachtig en gemeen toen eventjes een maandje te pruimen en daarna gelijk de rolstoel toch jammer.

Over de oudere seizoenen:
Isabella en Benjamin staan haaks op elkaar Benjamin komt erin als crimineel met allemaal duistere zaakjes en eindigt als brave goedzak en vriend van iedereen, ondertussen begint Isabella heel leuk degelijk en rustig en veranderd in een totale gek.
Ja, grappig dat laatste. Benjamin komt inderdaad de serie binnen als oplichter en dief. Ook vooral door wat groepsdruk of foute vrienden, volgens mij.

Isabella is de eerste paar jaar extreem braaf. Geen vriendje of vriendinnetje, niks. Manager van de Rozenboom. Ze doet echt nooit iets spannends. Ik zit nu nog in een seizoen waarin ze heel rustig is, en ben benieuwd wanneer dit nou ging veranderen. Ergens vanaf het moment dat ze een relatie met Stefano krijgt(?), en dus ook contact met Ludo?
pi_211682055
Kees Bot en Babette van Veen gaan beide in 40/45 musical spelen. Ik vermoed dat ze het lootje gaan leggen, of tijdelijk er uit gaan in gtst 🙈
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_211682497
Musical is pas in september 2024, duurt nog jammer genoeg nog lang als Babette eruit gaat.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_211686621
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 13:27 schreef GoldRushFrog het volgende:

[..]
Ja, grappig dat laatste. Benjamin komt inderdaad de serie binnen als oplichter en dief. Ook vooral door wat groepsdruk of foute vrienden, volgens mij.

Isabella is de eerste paar jaar extreem braaf. Geen vriendje of vriendinnetje, niks. Manager van de Rozenboom. Ze doet echt nooit iets spannends. Ik zit nu nog in een seizoen waarin ze heel rustig is, en ben benieuwd wanneer dit nou ging veranderen. Ergens vanaf het moment dat ze een relatie met Stefano krijgt(?), en dus ook contact met Ludo?
Nou... Isabella's eerste grote verhaallijn was de bizarre, incestueuze ver(stand)houding met haar vader. Vervolgens kwam ze in rustiger vaarwater, hoewel het opmerkelijk is dat een 19-jarig meisje zich manager van een sterrenhotel kan noemen, maar oké. Daarna kwam de innige band met Jef die gevoelens voor haar kreeg, waarbij ze zich zowat aanbood op een zeker moment. Vervolgens de verliefdheid op Charlie, die uitmondde in obsessief gedrag waarbij ze Charlie zelfs wekenlang stalkt en ontvoerde. En dit is allemaal nog voordat ze in aanraking komt met Ludo :P
pi_211690208
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2023 22:32 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Nou... Isabella's eerste grote verhaallijn was de bizarre, incestueuze ver(stand)houding met haar vader. Vervolgens kwam ze in rustiger vaarwater, hoewel het opmerkelijk is dat een 19-jarig meisje zich manager van een sterrenhotel kan noemen, maar oké. Daarna kwam de innige band met Jef die gevoelens voor haar kreeg, waarbij ze zich zowat aanbood op een zeker moment. Vervolgens de verliefdheid op Charlie, die uitmondde in obsessief gedrag waarbij ze Charlie zelfs wekenlang stalkt en ontvoerde. En dit is allemaal nog voordat ze in aanraking komt met Ludo :P
O ja, stom! Ze was natuurlijk wel verliefd op Jef, en andersom. Heb ik kort geleden allemaal gezien, maar dat ontglipte mij een beetje. En dat met die vader was ik niet helemaal vergeten, maar dat kwam ook wel door de dood van haar moeder. Al merkte je daardoor wel al dat ze iet wat verknipt is. Toch is haar gedrag nu echt enorm stabiel. Eigenlijk was dat in die periode van de verliefdheid op Jef ook wel. Heel lief, en ook wel betrouwbaar.

Nu is die periode met Jef weer voorbij en zijn Jef en Barbara ook weer samen. Nu is het wachten tot het anorexia en modellen leven van Charlie voorbij is, en dan zal Isabella wel verliefd op haar worden, gok ik.
pi_211690357
Wat een amateuristische politie actie zeg
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_211706401
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 12:27 schreef RipCity het volgende:
Wat een amateuristische politie actie zeg
Was dit nu ook de fameuze wintercliff? Had wel verwacht dat er dan wat meer dingen tot een hoogtepunt zouden komen.

Ze hebben ook een paar keer 'sweep-week' gehad als winterding. Toen gebeurden er in een week echt allerlei heftige dingen.
't Echte en 't ware!
  vrijdag 22 december 2023 @ 15:50:52 #192
504895 Bofjijff
AJAXGODENZONEN SUPERJODEN
pi_211706542
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 15:36 schreef Japepk het volgende:

[..]
Was dit nu ook de fameuze wintercliff? Had wel verwacht dat er dan wat meer dingen tot een hoogtepunt zouden komen.

Ze hebben ook een paar keer 'sweep-week' gehad als winterding. Toen gebeurden er in een week echt allerlei heftige dingen.
Misschien komt dat nog.

Er is geen winterstop toch?
  vrijdag 22 december 2023 @ 19:57:22 #193
268260 Dr.Mikey
pi_211708842
Die Jonas is Lucas verhaallijn is wel vermoeiend langdradig geweest.
R.I.P DTS.
pi_211711367
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 15:36 schreef Japepk het volgende:

[..]

Sweep week, wintercliff, midseason finale... Zulke kunstgrepen tonen vooral aan dat de makers zich enkel kunnen richten op specifieke momenten om de spanning (zover die er is) tot een zogezegd hoogtepunt te laten komen. Opa vertelt, maar ja, zoiets was vroeger niet nodig want doorheen het hele seizoen zat genoeg spanning, zelfs bij een goed geschreven woensdag-cliff kon je niet wachten tot de volgende aflevering.

Maar dit... Dat hele verhaal met corrupte Kaan is er vanaf het eerste moment bij de haren gesleurd zonder échte consequenties of gevolgen. Terwijl dát al een voorwaarde is om als kijker mee te leven. Met enkel dreigen dat Nina of de kinderen iets gebeurt als Bing niet volgzaam is wekt totaal geen spanning op, want als doorgewinterde kijker weet je toch al dat er niks met hen zal gebeuren. Ik krijg zowat medelijden met Kees Boot; eerst moet-ie een jaar lang een slap en ongeďnspireerd romcom-lijntje doorploegen, en nu wordt zijn personage random in een komisch crimi-lijntje geschreven omdat de makers niet weten wat te doen met de zoveelste huisarts op rij :')
pi_211772795
Sinds wanneer is Ludo de eigenaar van de Rozenboom?
pi_211772803
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 11:19 schreef NedKelly het volgende:
Sinds wanneer is Ludo de eigenaar van de Rozenboom?
Ja Nola is toch de eigenaar?

Of lorena?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2023 11:23:09 ]
pi_211772846
quote:
17s.gif Op woensdag 27 december 2023 11:20 schreef Mazikeen het volgende:

[..]
Daar begint me wat te dagen. Was dat uit de erfenis van die Mike?
pi_211772859
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 11:23 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Ja dat dacht ik dus.
pi_211773264
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 11:23 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Scherp ja. Heeft Nola eigenlijk al scčnes gehad met Rik, de moordenaar van haar vader? 🙈
't Echte en 't ware!
  woensdag 27 december 2023 @ 12:58:56 #200
268260 Dr.Mikey
pi_211774450
quote:
17s.gif Op woensdag 27 december 2023 11:20 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

Of lorena?
Nola maar Ludo en Nina tot Nola 18 is.
Overigens Billy de Palma gespeeld door een van de beste actrices van Nederland even snel doodverklaren tussen de regels door?
:N

[ Bericht % gewijzigd door MadMaster op 27-12-2023 15:09:42 ]
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')