abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211324535
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 02:24 schreef James1988 het volgende:
Ik vind het vreemd dat ze de rol niet recasten. Een stabiel gezin met puberkinderen, uit huis vliegende kinderen, daar zou je nog best wel wat leuks mee kunnen doen. Leeg nest syndroom bij de moeder, bijvoorbeeld.
Hebben we nog niet eens zo heel lang geleden gehad met Linda toen Rover en Sam vertrokken waren.
pi_211324715
Denk dat Jullian weer met het karakter (weet haar naam even niet) die Jasmine Sendar speelt, weer gaat opspelen wellicht.
Wel jammer dat Saskia (Tamara) vertrekt, misschien gaat ze weer terug naar de radio, dacht dat ze ooit een programma heeft gemaakt op Slam. Er is een nieuwe radiozender, Joe dus moest daar gelijk aan denken toen het speelde dat ze er wel eens uit gaat, en dat is nu gebeurd. Afwachten want ze wil nieuwe een nieuwe uitdaging, dus het zou kunnen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211325054
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2023 09:15 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Misschien komt ze over een tijd in de recast terug als Julian net iets met die Elisa heeft :P
Maar dat zou echt ontzettend 'meh' zijn. Ze kan best als recast terugkomen, maar dan moet dat in een redelijk neutrale verhaallijn. In mijn persoonlijke beleving is het gezicht van Tamara slecht te recasten, maar dat komt omdat ik haar zelf als recast van Charlie ken. Ik vind het een knappe vrouw, maar ze niet een heel eigen gezicht ofzo. En gewoon jammer van de chemie die zij als gezin kenden. Vrijwel alle ontroerende momenten van de afgelopen 4/5 (hoe lang hebben ze erin gezeten?) jaar, waren met de familie Verduyn, de geboorte van Tom als hoogtepunt. Mooiste moment van misschien wel de afgelopen 10 jaar. Past voor mij zo in het rijtje vermissing van Arnie & de dood van Anita.
't Echte en 't ware!
  dinsdag 21 november 2023 @ 17:36:27 #154
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_211370281
Mevrouw sendar heeft schijnbaar een zoon en een dochter in de serie kunnen ze met Julian straks wel wat mee.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 21 november 2023 @ 17:48:20 #155
268260 Dr.Mikey
pi_211370386
Janine en Linda een eigen bedrijf.
Saskia weg misschien binnenkort Luuk weg en daarmee ook de praktijk?

Die studenten vrienden van Steef zijn irritant die mogen wel weer een keer weg.
R.I.P DTS.
pi_211403998
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 17:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Janine en Linda een eigen bedrijf.
Saskia weg misschien binnenkort Luuk weg en daarmee ook de praktijk?

Die studenten vrienden van Steef zijn irritant die mogen wel weer een keer weg.
die studenten zijn mega irritant

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 23 november 2023 @ 22:19:31 #157
268260 Dr.Mikey
pi_211404555
Mats valt trouwens erg mee.
R.I.P DTS.
pi_211410778
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mats valt trouwens erg mee.
Jammer dat Saskia weg is, maar begrijpelijk dat je na 4 jaar andere avonturen aan wil gaan.

Ja, nu Mats een een beetje normaal doet valt hij wel mee. Maar voor hoe lang...(?)
pi_211412630
Mats is volgens mij vroeger een meisje geweest toch?
Het karakter is nog wel wat wisselvallig en valt soms hard terug, maar als hij normaal is dan is hij prima te handelen voor Rik.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 24 november 2023 @ 19:25:39 #160
268260 Dr.Mikey
pi_211413531
Hij is mishandeld ofzo daarom zit hij in de kast elke keer.
R.I.P DTS.
  zondag 26 november 2023 @ 18:54:29 #161
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_211435959
Schijnbaar heeft thijs Boermans een paar jaar geleden via instagram, en snapchat nog wel eens wat blootfoto's en video's gedeeld🤣
pi_211446182
Klein zijsprongetje; Op de NPO is nu een soort spin-off van het Sinterklaasjournaal te zien. Napraatshow 'Speculasies' is een briljante parodie op het huidige media- en talkshowlandschap. Een van de briljantste rollen is die van 'Yvonne Kletsmeijer', die net als haar tegenhanger in de echte wereld de ene na de andere vage roddel de wereld in slingert zonder echt onderzoek. Gelukkig wordt er in deze talkshow wél snel ontdekt dat het vaak onzin betreft.

De actrice kwam me steeds al bekend voor en na wat zoekwerk naar haar naam blijkt het te gaan om Stephanie Louwrier, die wij blijken te kennen als therapeut Ellis te Boekhorst, die Ludo destijds van zijn trauma afhielp! Echt grappig om haar nu in zo'n andere rol te zien.

Wilde het ff delen omdat ik de actrice leuk vond/herkende, maar het kwartje pas viel toen ik haar had opgezocht.

https://npo.nl/start/seri(...)speculasies/afspelen

Edit; en ook Stéphanie van Eer als 'sidekick', maar die heeft een veel minder leuke rol :P (Zowel in GTST als Speculasies _O- )

[ Bericht 10% gewijzigd door Japepk op 27-11-2023 17:46:14 ]
't Echte en 't ware!
  dinsdag 5 december 2023 @ 16:40:38 #163
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_211526610
En de weekspoilers voor 11 december t/m 14 dec zijn er.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211529497
Gtst gaat niet met z'n tijd mee; je druk maken om het schrijven van gedichten terwijl chatgpt die taak prima kan...
pi_211532499
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 december 2023 16:40 schreef Claude_Viole het volgende:
En de weekspoilers voor 11 december t/m 14 dec zijn er.

SPOILER
Misschien zijn we verwend of zuur, maar het ligt er wel weer dik bovenop dat die wintercliff gaat draaien om dat verhaal in Boks. Waarbij Khan en Wies allebei gastrollen zijn die je dus niet gaat missen en er wederom niet echt wat op het spel staat. En dan zijn Saskia en Demi haast door de achterdeur vertrokken.
't Echte en 't ware!
  woensdag 6 december 2023 @ 20:09:13 #166
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_211538441
Waarom gaat Rik ineens naar Janine om het over Mats te hebben, Rik is zijn voogd toch helemaal niet?
  woensdag 6 december 2023 @ 21:11:20 #167
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_211539245
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 20:09 schreef James1988 het volgende:
Waarom gaat Rik ineens naar Janine om het over Mats te hebben, Rik is zijn voogd toch helemaal niet?
Mwa, dat snap ik nog wel. Rik en Janine kennen elkaar goed. En Rik ontfermd zich al een tijdje over Mats.
  donderdag 7 december 2023 @ 18:19:48 #168
268260 Dr.Mikey
pi_211546260
Zullen de benoemde zoon en dochter van Jasmine Sendar ooit een rol krijgen?

En de zussen van Jonatan komen die niet mee rouwen om moeders?
En de lesbische zus van Shanty hoe zou het daar mee zijn.
R.I.P DTS.
  woensdag 13 december 2023 @ 18:52:15 #169
268260 Dr.Mikey
pi_211608769
Julian en Sendar zijn leuk samen
R.I.P DTS.
pi_211609812
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 18:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Julian en Sendar zijn leuk samen
Vind ik juist niet. Saskia's exit was al redelijk overhaast, waarom moet hij nou zo snel alweer een nieuwe relatie krijgen ?
't Echte en 't ware!
  woensdag 13 december 2023 @ 20:08:13 #171
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_211610060
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 19:53 schreef Japepk het volgende:

[..]
Vind ik juist niet. Saskia's exit was al redelijk overhaast, waarom moet hij nou zo snel alweer een nieuwe relatie krijgen ?
Hij heeft nog geen relatie. Hij zei dat hij het nog niet wist :P
  vrijdag 15 december 2023 @ 00:15:48 #172
268260 Dr.Mikey
pi_211623540
Wij zitten seizoen 11 hier terug te kijken via videoland dacht wel een goed begin punt.

Heftig allemaal Charlie bijna ontvoerd voor snuf movies Bowien valt van de cliff Laura en Cleo mishandelen en vermoorden mensen, Janine wil Lucas’ omruilen voor een dood kind en de vader van Sylvester verkracht Terra dit allemaal in de eerste weken.

Heel wat anders als nu.
R.I.P DTS.
pi_211626283
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 00:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij zitten seizoen 11 hier terug te kijken via videoland dacht wel een goed begin punt.

Heftig allemaal Charlie bijna ontvoerd voor snuf movies Bowien valt van de cliff Laura en Cleo mishandelen en vermoorden mensen, Janine wil Lucas’ omruilen voor een dood kind en de vader van Sylvester verkracht Terra dit allemaal in de eerste weken.

Heel wat anders als nu.
Haha ja, Laura zit/komt nu wel in een interessante fase van haar leven!

Cleo was ook een sterke en mooie personage in de serie. De periode waarin ze een relatie met huisarts Gijs had vond ik wel heel mooi. Zit zelf ook de classics terug te kijken op Videoland, maar ik ben zover als mogelijk. Charlie zit in de modellenwereld en heeft Anorexia, Cleo is nu al een tijdje weg, maar dacht dat ze wel weer terug kwam (?). Sophia zet de levens Sanders op z'n kop etc etc. Daantje weg bij Stefano, en nu samen met Benjamin. Robert die haar vader blijkt te zijn. Heel leuk om terug te zien.

Ik kijk toch altijd veel meer uit naar een nieuwe classics aflevering, dan een aflevering uit de huidige tijd :D
pi_211627573
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 00:15 schreef Dr.Mikey het volgende:

Heel wat anders als nu.
Des te opmerkelijker dat zowel Idse Grotenhuis als Susan Stam toen ook al werkzaam waren als respectievelijk creative producer en hoofdschrijver, net als nu. Ze kunnen het dus wel, maar de goede tijden zijn veranderd blijkbaar.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_211628192
Nah, persoonlijk vind ik seizoen 11/12 echt zo'n tussenperiode. Juíst een personage als Cleo wordt als een duveltje uit een doosje geïntroduceerd en moet dan de halve serie op z'n kop zetten. Zij paste juist totaal niet bij Gijs, na Roos nota bene. Het verloop van personages was toen ook groot, behalve alles van Sanders en Alberts/Fischer wisselde de rest zowat om het seizoen.
't Echte en 't ware!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')