Hebben we nog niet eens zo heel lang geleden gehad met Linda toen Rover en Sam vertrokken waren.quote:Op vrijdag 17 november 2023 02:24 schreef James1988 het volgende:
Ik vind het vreemd dat ze de rol niet recasten. Een stabiel gezin met puberkinderen, uit huis vliegende kinderen, daar zou je nog best wel wat leuks mee kunnen doen. Leeg nest syndroom bij de moeder, bijvoorbeeld.
Maar dat zou echt ontzettend 'meh' zijn. Ze kan best als recast terugkomen, maar dan moet dat in een redelijk neutrale verhaallijn. In mijn persoonlijke beleving is het gezicht van Tamara slecht te recasten, maar dat komt omdat ik haar zelf als recast van Charlie ken. Ik vind het een knappe vrouw, maar ze niet een heel eigen gezicht ofzo. En gewoon jammer van de chemie die zij als gezin kenden. Vrijwel alle ontroerende momenten van de afgelopen 4/5 (hoe lang hebben ze erin gezeten?) jaar, waren met de familie Verduyn, de geboorte van Tom als hoogtepunt. Mooiste moment van misschien wel de afgelopen 10 jaar. Past voor mij zo in het rijtje vermissing van Arnie & de dood van Anita.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien komt ze over een tijd in de recast terug als Julian net iets met die Elisa heeft
die studenten zijn mega irritantquote:Op dinsdag 21 november 2023 17:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Janine en Linda een eigen bedrijf.
Saskia weg misschien binnenkort Luuk weg en daarmee ook de praktijk?
Die studenten vrienden van Steef zijn irritant die mogen wel weer een keer weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat Saskia weg is, maar begrijpelijk dat je na 4 jaar andere avonturen aan wil gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 december 2023 16:40 schreef Claude_Viole het volgende:
En de weekspoilers voor 11 december t/m 14 dec zijn er.Misschien zijn we verwend of zuur, maar het ligt er wel weer dik bovenop dat die wintercliff gaat draaien om dat verhaal in Boks. Waarbij Khan en Wies allebei gastrollen zijn die je dus niet gaat missen en er wederom niet echt wat op het spel staat. En dan zijn Saskia en Demi haast door de achterdeur vertrokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
Mwa, dat snap ik nog wel. Rik en Janine kennen elkaar goed. En Rik ontfermd zich al een tijdje over Mats.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:09 schreef James1988 het volgende:
Waarom gaat Rik ineens naar Janine om het over Mats te hebben, Rik is zijn voogd toch helemaal niet?
Vind ik juist niet. Saskia's exit was al redelijk overhaast, waarom moet hij nou zo snel alweer een nieuwe relatie krijgen ?quote:
Hij heeft nog geen relatie. Hij zei dat hij het nog niet wistquote:Op woensdag 13 december 2023 19:53 schreef Japepk het volgende:
[..]
Vind ik juist niet. Saskia's exit was al redelijk overhaast, waarom moet hij nou zo snel alweer een nieuwe relatie krijgen ?
Haha ja, Laura zit/komt nu wel in een interessante fase van haar leven!quote:Op vrijdag 15 december 2023 00:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij zitten seizoen 11 hier terug te kijken via videoland dacht wel een goed begin punt.
Heftig allemaal Charlie bijna ontvoerd voor snuf movies Bowien valt van de cliff Laura en Cleo mishandelen en vermoorden mensen, Janine wil Lucas’ omruilen voor een dood kind en de vader van Sylvester verkracht Terra dit allemaal in de eerste weken.
Heel wat anders als nu.
Des te opmerkelijker dat zowel Idse Grotenhuis als Susan Stam toen ook al werkzaam waren als respectievelijk creative producer en hoofdschrijver, net als nu. Ze kunnen het dus wel, maar de goede tijden zijn veranderd blijkbaar.quote:Op vrijdag 15 december 2023 00:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij zitten seizoen 11 hier terug te kijken via videoland dacht wel een goed begin punt.
Heftig allemaal Charlie bijna ontvoerd voor snuf movies Bowien valt van de cliff Laura en Cleo mishandelen en vermoorden mensen, Janine wil Lucas’ omruilen voor een dood kind en de vader van Sylvester verkracht Terra dit allemaal in de eerste weken.
Heel wat anders als nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |