SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
Ik denk vooral dat er weer een frisse wind door het schrijversteam moet gaan. Susan Stam is nu alweer sinds 2019 hoofdschrijver en nu al bezig voor de komende zomercliff, dat is gewoon veel te lang om het inhoudelijk fris te houden. Sterker nog: vorig seizoen heeft ze een eigen verhaallijn uit 2001 (Stefano die wraak neemt op Ludo) gewoonweg gerecycled op zeer matige wijze. En nee, mensen bij ScriptStudio: niet wéér Pia Blanco of een andere schrijver die er al twintig jaar zit op die post. Neem iemand met frisse ideeën, desnoods iemand van buitenaf.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:52 schreef Japepk het volgende:
Ik zou echt weleens uit de mond van een Idse Grotenhuis willen horen wat hun beleid nu precies is. Verhalen komen en gaan en worden altijd zo afgedraaid dat het weer terugkeert naar de status quo. Wat heeft Monica toegevoegd in de serie? Zij is een karakter wat uit een andere wazige periode van de serie stamt, heeft een ontzettend tof verhaal om van alles teweeg te brengen nu maar wat haar effect op de serie betreft is er letterlijk niets veranderd door haar komst. Ja, Manu kent zijn moeder, maar die jongen heeft zo'n kleine rol dat we daar weinig van merken.
Misschien speelt er wat privé? Bepaalde drukte, studie of andere opdrachten?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:40 schreef freaky40 het volgende:
Opmerkelijk allemaal weer, Demi is net terug nu wordt ze er al weer (tijdelijk?) uitgeschreven omdat ze met dat gozertje mee gaat naar Marokko?
quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:52 schreef Japepk het volgende:
Ik zou echt weleens uit de mond van een Idse Grotenhuis willen horen wat hun beleid nu precies is. Verhalen komen en gaan en worden altijd zo afgedraaid dat het weer terugkeert naar de status quo. Wat heeft Monica toegevoegd in de serie? Zij is een karakter wat uit een andere wazige periode van de serie stamt, heeft een ontzettend tof verhaal om van alles teweeg te brengen nu maar wat haar effect op de serie betreft is er letterlijk niets veranderd door haar komst. Ja, Manu kent zijn moeder, maar die jongen heeft zo'n kleine rol dat we daar weinig van merken.
De familie Verduyn;Ze heeft de rol van Manu belangrijker gemaakt waardoor hij wellicht een soort “start” heeft dat hij nu meer echt een rol gaat vervullen ipv opvulling van een gezin. Z’n rol is nog steeds klein maar wel groter dan eerst. Toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
GTST Courant meldt dat Noa Zwan is toegelaten tot het Conservatorium en geen tijd meer heeft voor GTST.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien speelt er wat privé? Bepaalde drukte, studie of andere opdrachten?
Ah, gemistquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:14 schreef James1988 het volgende:
[..]
GTST Courant meldt dat Noa Zwan is toegelaten tot het Conservatorium en geen tijd meer heeft voor GTST.
https://gtstcourant.com/nieuws/noa-zwan-verlaat-gtst/
Echt zonde, zij was eigenlijk de interessantste Verduyn. Maar; had haar dan laten sterven in de crash?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:14 schreef James1988 het volgende:
[..]
GTST Courant meldt dat Noa Zwan is toegelaten tot het Conservatorium en geen tijd meer heeft voor GTST.
https://gtstcourant.com/nieuws/noa-zwan-verlaat-gtst/
Ik denk dat het nog niet duidelijk was of ze zou worden toegelaten tot het conservatorium toen de cliffhanger, en de periode daarna, werd opgenomen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:42 schreef Japepk het volgende:
[..]
Echt zonde, zij was eigenlijk de interessantste Verduyn. Maar; had haar dan laten sterven in de crash?
Marwan zit ook in Marokko toch? Ging uiteindelijk niet mee op cruise, maar naar familie dacht ik? Ofwel, hij vindt het onverantwoord dat Demi met Tom in zo'n camper reist en neemt hem mee terug naar Meerdijk?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:51 schreef freaky40 het volgende:
Dan snap ik niet waarom ze haar gewoon 'naar Marokko' schrijven want dat was volgens mij gewoon voor een bezoek aan iemand. Weet niet of en wanneer Marwan (Slabi) nou weer terug gaat komen, die hadden natuurlijk wel een verhaallijn samen met Tom.
Daarom vind ik deze verhaallijn vreemd omdat Demi dus niet terug komt, maar wel Tom mee neemt. Misschien komt dit uit als de winterclif in december wordt uitgezonden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:12 schreef Japepk het volgende:
[..]
Marwan zit ook in Marokko toch? Ging uiteindelijk niet mee op cruise, maar naar familie dacht ik? Ofwel, hij vindt het onverantwoord dat Demi met Tom in zo'n camper reist en neemt hem mee terug naar Meerdijk?
Had haar dan gewoon in Duitsland verliefd laten worden op een doktersjongen/verpleger. Had ze ook niet terug hoeven komen. Waardeloos was dit weer.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:42 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog niet duidelijk was of ze zou worden toegelaten tot het conservatorium toen de cliffhanger, en de periode daarna, werd opgenomen.
Ik snap niet wat er zo waardeloos is aan iemand eventjes terug laten komen om fatsoenlijk afscheid te nemen van diens zus, broer, vader, opa en weet ik veel wie nog meerquote:Op woensdag 1 november 2023 20:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Had haar dan gewoon in Duitsland verliefd laten worden op een doktersjongen/verpleger. Had ze ook niet terug hoeven komen. Waardeloos was dit weer.
Nola is echt opeens verdwenen nog steeds he.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:10 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er zo waardeloos is aan iemand eventjes terug laten komen om fatsoenlijk afscheid te nemen van diens zus, broer, vader, opa en weet ik veel wie nog meerHoe dat met Nola gaat, vind ik waardelozer; nul info, af en toe twee seconden in beeld.
Jammer dat Demi weggaat. Die is enorm gegroeid als actrice.
aquote:Op donderdag 2 november 2023 11:10 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er zo waardeloos is aan iemand eventjes terug laten komen om fatsoenlijk afscheid te nemen van diens zus, broer, vader, opa en weet ik veel wie nog meerHoe dat met Nola gaat, vind ik waardelozer; nul info, af en toe twee seconden in beeld.
Ja, ze is zeker gegroeid als actrice. Gun het haar ook wel.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:10 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ja, in dat opzicht eigenlijk raar dat Julian zo uit zijn slof schiet met Saskia. Hij deed praktisch hetzelfde. Maar vooral überhaupt jammer dat ze met hen niet verder komen dan dit.quote:Op donderdag 2 november 2023 23:00 schreef GwaiLow het volgende:
Allemaal een beetje vaag met Nola en Jasmine Sendar inderdaad. Jasmine leek een verhaallijn te krijgen. Beetje half flirten met Cas, even wat spanning opbouwen met Jonathan.
Heel gaaf om terug te zien! Bij de classics op Videoland zit ik nu net in de periode waarin Benjamin Daantje van Stefano afpakt. Denk dat het niet eens zo gek lang meer duurt voordat Ray en Pascale in de soap komen eigenlijk. Misschien een jaartje aan afleveringen nog(?). Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wat een vet kanaal, goeie terugblikken! En eerlijk, Pascale/Maria Kooistra (Tering wat was zij prachtigIk denk mijn eerste soap-crush als manneke van... 8, 9 jaar ofzoiets?) had best wel een lekkere beginlijn met Ray/Sebastiaan Labrie. Jammer dat ze er later zó op de automatische piloot inzat en er toen met alle geweld weer uitwilde, en ze dat personage dus zo in de afgrond lieten donderen. Man man man.
Erger nog: Pascale donderde qua karakter mee in dezelfde afgrond als Benjamin en Ray begin seizoen 14. Vanaf dát moment maakte Pascale een 180-graden draai als personage en werd ze ineens een feestbeest/slettebak, inclusief onenightstand met Robertquote:Op zaterdag 4 november 2023 22:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wat een vet kanaal, goeie terugblikken! En eerlijk, Pascale/Maria Kooistra (Tering wat was zij prachtigIk denk mijn eerste soap-crush als manneke van... 8, 9 jaar ofzoiets?) had best wel een lekkere beginlijn met Ray/Sebastiaan Labrie. Jammer dat ze er later zó op de automatische piloot inzat en er toen met alle geweld weer uitwilde, en ze dat personage dus zo in de afgrond lieten donderen. Man man man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |