Stefano en Merel is een grap, begrijp niet hoe je op zo een verhaallijn uitkomt.quote:Op maandag 16 oktober 2023 11:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
De terugkeer van Stefano is ook niet wat.
Eerst was hij onnodig gemeen en slecht en toen dat een beetje afgelopen was gelijk dat stomme rolstoel verhaal wat ook nog wel even blijft duren.
Linda is sinds haar laatste comeback helemaal een soort grap geworden.
Juist dat met Merel vond ik dan wel weer leuk tot dat het hele rolstoel gebeuren kwam het bracht weer een beetje die goedzak Stefano van voor zijn vertrek terug.quote:Op maandag 16 oktober 2023 11:41 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Stefano en Merel is een grap, begrijp niet hoe je op zo een verhaallijn uitkomt.
Linda idem dito, hele rare verhaallijn ook. Past wel bij haar karakter.
Ik zag haar in beeld maandag volgens mijquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tot nu toe zijn Nola Shanty Demi en Saskia al echt (tijdelijk) verdwenen van de castleden die verdwenen van de castfoto.
De anderen waren Nina Tijs en Mats.
Over Nola krijgen we ook geen uitleg sinds de cliffhanger gewoon niet meer in beeld geweest.
O ja wat vaag. Zij zal zeker nog terugkomen, maar wel heel vaag dat ze ineens niet meer in beeld is. Zij was niet voor niks een band aan het opbouwen met een aantal personages.quote:
Ja hey, Ludo betaalt haar niet zo fors om een beetje uit haar neus te eten. Ze moet 24/7 bezig zijn met Stefano!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:10 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Niet iedereen is elke dag te zien toch
Erg vaag ja, die hele verhaallijn met Julian was ook ineens klaar. Vind het allemaal weer erg rommelig dit seizoen. En het einde van afl van volgende week woensdag komt ook zo uit de lucht vallen 🤣quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
O ja wat vaag. Zij zal zeker nog terugkomen, maar wel heel vaag dat ze ineens niet meer in beeld is. Zij was niet voor niks een band aan het opbouwen met een aantal personages.
Ja dat was stomquote:Op woensdag 18 oktober 2023 10:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Erg vaag ja, die hele verhaallijn met Julian was ook ineens klaar. Vind het allemaal weer erg rommelig dit seizoen. En het einde van afl van volgende week woensdag komt ook zo uit de lucht vallen 🤣
Dat is omdat de wokeness shit is doorgeslagen dus moeten ze er ook zo'n karakter inbrengen, denken ze 'in al hun wijsheid'.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:54 schreef James1988 het volgende:
Heel die Mats-verhaallijn slaat nergens op.
Het is een personage dat ineens verscheen, dat geen achtergrond heeft, niks meemaakt en geen enkele band heeft met wie dan ook, waar geen groei in zit.
Of moeten we nu ineens super nieuwsgierig zijn omdat een brutaal jochie dat steelt en bedriegt blijkt te hebben gelogen over z'n naam?
Ja, al lang.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:58 schreef ZanneG het volgende:
Ik heb dit seizoen nog niet 1 hele aflevering gezien
Hebben Ludo en Janine het ondertussen weer goed gemaakt met Nina?
Want ze zijn weer dik met Stefano begrijp ik?
Terwijl Nina hun dochter is en geen vage verre neef
Er is alleen niks 'woke' aan dat karakter. Bij de eerste introductie was het "is het een non-binair karakter? Trans persoon misschien?" maar dat verdween al snel naar de achtergrond. Nu is 't gewoon een nietszeggend straatschoffie.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is omdat de wokeness shit is doorgeslagen dus moeten ze er ook zo'n karakter inbrengen, denken ze 'in al hun wijsheid'.
Van mij mag hij weer verdwijnen uit de serie, voegt niks toequote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:41 schreef James1988 het volgende:
[..]
Er is alleen niks 'woke' aan dat karakter. Bij de eerste introductie was het "is het een non-binair karakter? Trans persoon misschien?" maar dat verdween al snel naar de achtergrond. Nu is 't gewoon een nietszeggend straatschoffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |